Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Eeroz

 postitati 26.06.04 12:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja Horde
Kas Õlikann(tuluke) hakkab tööle ainult sooja mootoriga ja teatud pööretel?


Jah, kuskil 2000-3000rpm
cul

 postitati 10.05.04 13:13
Probleen on 99% tõenäosusega selles, et andur(id) omadega otsas. Mul läksid suht kohe peale ostmist need mõlemad läbi ja hakkasid õli välja ajama. Ostsin siis AutoMaailmast uued B osad (u 50.- tk.) ja mõne kuu mõõdudes täpselt sama jama, et kusagil pisut üle 2000 pöörde õlituli põlema ja plärin kriiskama. Järgmine päev tegin jälle ühe 100.- eequse väljamineku ja vahetasin mõlemad ära. Kõik jälle toimib - eks näis muidugi mitu kuud jälle sõita saab.
Horde

 postitati 04.05.04 13:15
Kas Õlikann(tuluke) hakkab tööle ainult sooja mootoriga ja teatud pööretel?
janar

 postitati 04.05.04 11:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eeroz
Mul kah siuke jama, et vahest hakkab tuli põlema ja see sireen kisama...
Võtan käigu välja lasen pöörded alla ja käik uuesti sisse ning probleem kaob selleks korraks. Vahest teeb seda mitu korda päevas, teinekord jälle mitu kuud vait.

Õlirõhu näidiku järgi on kõik normis...

Et viga peaks siis olema relees? kust seda leida?

Siis veel selline küsimus et see andur mis on mootoril täitsa eesotsas eestvaadates vasakul pool on temp andur või rõhu andur?


Proovi lihtsalt andurit vahetada, kui ikka jamab siis viga kuskil mujal...mul oli sama viga ja asi oli anduris just. See relee mis seda pininat teeb on armatuuri all, sinist värvi.
Eeroz

 postitati 04.05.04 09:57
Mul kah siuke jama, et vahest hakkab tuli põlema ja see sireen kisama...
Võtan käigu välja lasen pöörded alla ja käik uuesti sisse ning probleem kaob selleks korraks. Vahest teeb seda mitu korda päevas, teinekord jälle mitu kuud vait.

Õlirõhu näidiku järgi on kõik normis...

Et viga peaks siis olema relees? kust seda leida?

Siis veel selline küsimus et see andur mis on mootoril täitsa eesotsas eestvaadates vasakul pool on temp andur või rõhu andur?
Dantee

 postitati 04.05.04 08:32
Kõige targem on lasta õli surve ära mõõta manomeetriga, kui see näitab et surve ok, on ka omal hinges rahulikum!!!:cool: Ja aega juba elektroonilisi vigu otsida, muidugi andurid testi mõlemad ära eelpool mainitud postituse kohaselt ( juhtme lühistamisega!).
Rain

 postitati 02.05.04 15:33
Õlifilter ka võib praak olla
resnick

 postitati 02.05.04 14:52
...aga mul hoopis selline huvitav nali, et masin alles suhtkoht värskelt soetatud ja enne õlivahetust nägin korraks (ühe korra) sujuva sõidu ajal, et õlituli hakkas korraks (nii 2ks sek-ks) põlema...peale seda sõitsin veel peris palju, aga ei midagi...
...vahetasin õli ja filtri ära ja nüüd uuesti eile hakkas asi korraks põlema ja siis kohe kustus ära ja nüüd on vaikus olnud järgneva 250 km jooksul...

...on äkki kellelgi millegi analoogsega kogemusi olnud???...
samru

 postitati 22.04.04 21:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Aga milles siis jama võib olla, et üldse tuluke ei põle?



pane see juhe, mis õlirõhu anduri küljes on massi ja keera süüde sisse, kui tuli läheb põlema on andur p....s kui ei lähe siis juhe, pirn või armatuur. PS! seal on kaks andurit, üks on valge korpusega see on "oeldruck check" süsteemiga (see pinin) seotud, teine on pruuni, musta või sinise korpusega see on õli lambi oma.
margus

 postitati 22.04.04 21:30
Aga milles siis jama võib olla, et üldse tuluke ei põle?
andres01

 postitati 22.04.04 21:19
Mootoriplokis asetsevad kaks andurit üksteise kohal.Selle alumise vahetasin ära ja see peaks tööle hakkama 0,45bar-i juures(nii ma selle anduri pealt lugesin) ülemise anduri peal oli kiri 0,18bar-i aga seda ma ei vahetanud.Tõsi ta on et koos tulega hakkab tööle ka summer ja see ajab juba närvi.:mad:
janar

 postitati 22.04.04 08:03
Minuarust ei vihja see probleem muule, kui valele andurile. Endal ka oli see jama. Andur läks peessse ja mitte tuli ainult ei põlenud vaid ka mingi summer hakkas plärisemaja just kõrgemate pöörete ajal.
Minul oli vaja vahetada see valge andur. See vist kontrollibki õlirõhku teatud pööretel. Õige anduri sain kataloogi järgi!
allans

 postitati 22.04.04 06:34
eks pead ikka kuskil teeninduses selle rõhu kuidagi ära mõõtma,mul paar päeva tagasi hakkas ka põlema armatuuris lamp,kuna näidik ise näitas õiget rõhku siis viga varsti selge ,relee.:)
margus

 postitati 21.04.04 23:46
Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S





pirni oled kontrollinud:P?


No ikka jah!
Driver

 postitati 21.04.04 22:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S





pirni oled kontrollinud:P?
margus

 postitati 21.04.04 21:25
Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S
äss

 postitati 21.04.04 20:37
Õli otsas ?`;):P

Tegelikult mingi jama õlirõhuga peaks ikkagi olema, kui õli norm. kogus sees on.
andres01

 postitati 21.04.04 20:20
Kas keegi oskab nõu anda.Mida teha kui õlikannuga punane tuli sõidu ajal pidevalt hakkab särama.Huvitav on see ,et tühikäigul on kustunud,kuid sõidu ajal kui pöördeid rohkem hakkab särama. Rõhu andur uus,õlifilter vahetatud koos õliga.Sooja mootoriga annab vähem märku.Autoks siis sigar 1,9 83a

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.6% - SQL: 29.4%]