Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: jama õlitulega (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2137)
andres01
huviline



Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1,9 1983

postitati 21.04.04 20:20 Tsiteeri
jama õlitulega



Kas keegi oskab nõu anda.Mida teha kui õlikannuga punane tuli sõidu ajal pidevalt hakkab särama.Huvitav on see ,et tühikäigul on kustunud,kuid sõidu ajal kui pöördeid rohkem hakkab särama. Rõhu andur uus,õlifilter vahetatud koos õliga.Sooja mootoriga annab vähem märku.Autoks siis sigar 1,9 83a


Audit naudin !!!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 21.04.04 20:37 Tsiteeri


Õli otsas ?`;):P

Tegelikult mingi jama õlirõhuga peaks ikkagi olema, kui õli norm. kogus sees on.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.04 21:25 Tsiteeri


Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 21.04.04 22:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S





pirni oled kontrollinud:P?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.04 23:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Mul hoopis vastupidine väga huvitav probleem on. Nimelt ei põle õlituli üldse kohe :S Kui süüde sisse keerata, siis põlevad aku ja ABS-i tuluke, kuid õlituli ei põle. Kui aus olla, siis pole seda kunagi põlemas näinudki. Küll aga kui surveandurilt juhe ära tõmmata, siis hakkab kompuuter kisama. Kas tulele ja kompule tuleb signaal samast andurist? Või milles võiks üldse viga olla? Kas üldse on kusagil viga? :S





pirni oled kontrollinud:P?


No ikka jah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.04 06:34 Tsiteeri


eks pead ikka kuskil teeninduses selle rõhu kuidagi ära mõõtma,mul paar päeva tagasi hakkas ka põlema armatuuris lamp,kuna näidik ise näitas õiget rõhku siis viga varsti selge ,relee.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.04.04 08:03 Tsiteeri


Minuarust ei vihja see probleem muule, kui valele andurile. Endal ka oli see jama. Andur läks peessse ja mitte tuli ainult ei põlenud vaid ka mingi summer hakkas plärisemaja just kõrgemate pöörete ajal.
Minul oli vaja vahetada see valge andur. See vist kontrollibki õlirõhku teatud pööretel. Õige anduri sain kataloogi järgi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres01
huviline



Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1,9 1983

postitati 22.04.04 21:19 Tsiteeri


Mootoriplokis asetsevad kaks andurit üksteise kohal.Selle alumise vahetasin ära ja see peaks tööle hakkama 0,45bar-i juures(nii ma selle anduri pealt lugesin) ülemise anduri peal oli kiri 0,18bar-i aga seda ma ei vahetanud.Tõsi ta on et koos tulega hakkab tööle ka summer ja see ajab juba närvi.:mad:


Audit naudin !!!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.04 21:30 Tsiteeri


Aga milles siis jama võib olla, et üldse tuluke ei põle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.04.04 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Aga milles siis jama võib olla, et üldse tuluke ei põle?



pane see juhe, mis õlirõhu anduri küljes on massi ja keera süüde sisse, kui tuli läheb põlema on andur p....s kui ei lähe siis juhe, pirn või armatuur. PS! seal on kaks andurit, üks on valge korpusega see on "oeldruck check" süsteemiga (see pinin) seotud, teine on pruuni, musta või sinise korpusega see on õli lambi oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 02.05.04 14:52 Tsiteeri


...aga mul hoopis selline huvitav nali, et masin alles suhtkoht värskelt soetatud ja enne õlivahetust nägin korraks (ühe korra) sujuva sõidu ajal, et õlituli hakkas korraks (nii 2ks sek-ks) põlema...peale seda sõitsin veel peris palju, aga ei midagi...
...vahetasin õli ja filtri ära ja nüüd uuesti eile hakkas asi korraks põlema ja siis kohe kustus ära ja nüüd on vaikus olnud järgneva 250 km jooksul...

...on äkki kellelgi millegi analoogsega kogemusi olnud???...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 02.05.04 15:33 Tsiteeri


Õlifilter ka võib praak olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 04.05.04 08:32 Tsiteeri


Kõige targem on lasta õli surve ära mõõta manomeetriga, kui see näitab et surve ok, on ka omal hinges rahulikum!!!:cool: Ja aega juba elektroonilisi vigu otsida, muidugi andurid testi mõlemad ära eelpool mainitud postituse kohaselt ( juhtme lühistamisega!).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 04.05.04 09:57 Tsiteeri


Mul kah siuke jama, et vahest hakkab tuli põlema ja see sireen kisama...
Võtan käigu välja lasen pöörded alla ja käik uuesti sisse ning probleem kaob selleks korraks. Vahest teeb seda mitu korda päevas, teinekord jälle mitu kuud vait.

Õlirõhu näidiku järgi on kõik normis...

Et viga peaks siis olema relees? kust seda leida?

Siis veel selline küsimus et see andur mis on mootoril täitsa eesotsas eestvaadates vasakul pool on temp andur või rõhu andur?


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 04.05.04 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Eeroz
Mul kah siuke jama, et vahest hakkab tuli põlema ja see sireen kisama...
Võtan käigu välja lasen pöörded alla ja käik uuesti sisse ning probleem kaob selleks korraks. Vahest teeb seda mitu korda päevas, teinekord jälle mitu kuud vait.

Õlirõhu näidiku järgi on kõik normis...

Et viga peaks siis olema relees? kust seda leida?

Siis veel selline küsimus et see andur mis on mootoril täitsa eesotsas eestvaadates vasakul pool on temp andur või rõhu andur?


Proovi lihtsalt andurit vahetada, kui ikka jamab siis viga kuskil mujal...mul oli sama viga ja asi oli anduris just. See relee mis seda pininat teeb on armatuuri all, sinist värvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 04.05.04 13:15 Tsiteeri


Kas Õlikann(tuluke) hakkab tööle ainult sooja mootoriga ja teatud pööretel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 10.05.04 13:13 Tsiteeri


Probleen on 99% tõenäosusega selles, et andur(id) omadega otsas. Mul läksid suht kohe peale ostmist need mõlemad läbi ja hakkasid õli välja ajama. Ostsin siis AutoMaailmast uued B osad (u 50.- tk.) ja mõne kuu mõõdudes täpselt sama jama, et kusagil pisut üle 2000 pöörde õlituli põlema ja plärin kriiskama. Järgmine päev tegin jälle ühe 100.- eequse väljamineku ja vahetasin mõlemad ära. Kõik jälle toimib - eks näis muidugi mitu kuud jälle sõita saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 26.06.04 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Horde
Kas Õlikann(tuluke) hakkab tööle ainult sooja mootoriga ja teatud pööretel?


Jah, kuskil 2000-3000rpm


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]