Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Dantee

 postitati 25.03.04 15:13
Vaatasin asja järele, kui mootor oli jahe ja kliima järel, ei uhanud, kui aga mootor sai oma tipp temperatuuri, hakkas vent tõesti vaikselt kaasa kerima!?
Krt, arvan et see pole viga, ilmselt nii mõeldudki (loll, kes lohutust ei leia?!)?:(
Dantee

 postitati 24.03.04 10:57
Vot siis ei tea kohe öelda, pean vaatama mis minu vent teeb, kui kliimapump aktiivne on. Kontrollin järele ja siis juba räägin, mis on ning kuidas on;)?! See neli otsa pole tõesti näitaja, uutel anduritel on lihtsalt lisa 0(-) ots ära jäetud.
Kaits

 postitati 23.03.04 16:19
Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Andur, mis juhib kliima tööd asub soendusradikasse mineva lõdviku küljes! Kui aga vendika andur uus paigaldatud ja vent ikka uhab, võib viga olla teises anduris, mis liigutab kella ja hoiatab punase tulega ülekuumenemisest? Kipun seda arvama ise selle pärast et k...isin otseses mõttes selle 4 otsalise anduriga, võtsin lahti ja jootsin kolviga üle! Jah, hakkas kell näitama küll aga vent hakkas kah kohe tööle! Ostsin lõpuks ikka kalli raha eest uue anduri ja hoobilt asi OK! Kell näitab ja vent ei lahmi enam tühja:D Soovitaks pöörduda selliste jamadega ikka kuskile, kus vea teada saab!


Kui sa multifunktsionaalsest temperatuuriandurist räägid, siis selle ma vahetasin ka ära. Tõsi küll, 4 otsalise asemel on seal nüüd 3, aga vahet pole.
Dantee

 postitati 23.03.04 10:56
Andur, mis juhib kliima tööd asub soendusradikasse mineva lõdviku küljes! Kui aga vendika andur uus paigaldatud ja vent ikka uhab, võib viga olla teises anduris, mis liigutab kella ja hoiatab punase tulega ülekuumenemisest? Kipun seda arvama ise selle pärast et k...isin otseses mõttes selle 4 otsalise anduriga, võtsin lahti ja jootsin kolviga üle! Jah, hakkas kell näitama küll aga vent hakkas kah kohe tööle! Ostsin lõpuks ikka kalli raha eest uue anduri ja hoobilt asi OK! Kell näitab ja vent ei lahmi enam tühja:D Soovitaks pöörduda selliste jamadega ikka kuskile, kus vea teada saab!
Kaits

 postitati 22.03.04 20:29
Kui kont töötab, peaks samal ajal ka vent kogu aeg kõige madalamatel pööretel käima. Muud seost ma ei tea. Mul on kliima ja kont. tagant ära (rihm maas), aga ikka mõnikord uhab ringi venti.
Uss

 postitati 22.03.04 20:00
osadel kliimaga autodel on mingi seos kliimaga ka minuteada
Kaits

 postitati 22.03.04 17:05
Vahetasin selle anduri seal radikas ära ja probleem jäi. Mõnikord töötab vent. kohe külmast peast ja mõnikord mitte. Mõnikord töötab külmalt natuke aega ja siis jääb seisma... kurat teab, mis ta tahab!? Aga põhimõtteliselt eriti ei häiri, sest mootor saavutab norm. töötemperatuuri sellegipoolest üsna kiiresti.
andres

 postitati 22.03.04 15:53
110kW 2,6 V6 mootoril oli andur esinduses 350.-
Vahetasin mingi 2 nädalat tagasi.
jan-kos

 postitati 22.03.04 15:23
Eelmine aasta jaanuaris vahetasin radika anduri A90-l 2klemmiga ja maksis 130 eeku.Viga oli sama(jaanuar ja radikas käis koguaeg).
laur4

 postitati 22.03.04 14:56
Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
vedelik hakkab jooksma loomulikult, andur ju otsaga vedelikus. Aga kui oled enne VAZ-i pidanud, siis ka selle andur sobib, juhtmete ühenduse pead siis ümber ratsima. Muidu toimib asi 5+! VAZ-i anduri keere Audi omaga identne!

VAZ-i juppidega võiks siiski VAZ-e lappida. 160.- ei ole tapvalt suur summa. Vahetamise juures pead veel tihendit silmas pidama. Vana võib radika küljes kõvasti kinni olla. Siis tuleb see enne vana anduri lõplikku eemaldamist maha kraapida. Vahetamise juures peaks olema veel pealevalamiseks üks liiter tosooli (kõike vaja ei lähe).
Dantee

 postitati 22.03.04 14:34
vedelik hakkab jooksma loomulikult, andur ju otsaga vedelikus. Aga kui oled enne VAZ-i pidanud, siis ka selle andur sobib, juhtmete ühenduse pead siis ümber ratsima. Muidu toimib asi 5+! VAZ-i anduri keere Audi omaga identne!
rafaello

 postitati 22.03.04 09:05
saan ar, et see vahetamine lihtsalt nii, et võtmega lahti keerata ja uus otsa keerata. tal vist pistiku juures kohe mutter olemas. aga kas tosooli hakkab ka kohe välja jooksma kui see ära võtta?
real

 postitati 22.03.04 08:54
oli endal sama probleem paar kuud tagasi. Ostsin uue anduri ca. 160 eeku ning kõik töötab jälle ;) vahetamine ka suht lihtne ...
MEEMEES

 postitati 22.03.04 07:35
Sellist asja mitte lammarist osta,aga jah kaldun arvama et ,radika andur töesti kinni põlenud.
rafaello

 postitati 21.03.04 21:59
mitu raha see u. maksab. ja ega see pole vist ka asi mida lammarist võtta.
QUATTRO

 postitati 21.03.04 21:50
Vaheta radika sees olev andur ära .Ilmselt on asi kokku põlenud.Päris mitmel olen seda kohanud.
rafaello

 postitati 21.03.04 21:46
armatuuris temp. näidik näitab. ja see ju teise anduriga seotud ka üldse.
nõlvak

 postitati 21.03.04 21:29
sul veab!! mul ei käi üldse...arvan et viga on anduris sest mul armatuuris temp. näidik üldse ei näita...?
rafaello

 postitati 21.03.04 21:22
selline probleem, et maanteel korra peatudes panin tähele et radika vent käib kogu aeg. algul mõtlesin et andur jamab. igatahes tõmbasin juhtme otsad maha. ebanormaalne ju et praegusel ajal maanteel vent undab ees. hommikul enne käivitamist proovisin ja viskasin otsad peale tagsi ja kohe hakkab käima kui süüde sees. minu loogika järgi peaks vist lihtsalt relee p..s olema ju. vahetevahel oli varem armatuuri all kuulda mingi relee raginat. kas võib antud asjas viga olla? Kui ongi selles asi kas siis võiks seda parandada pea iga 12V releega asendades. Ei tahaks hästi uskuda et andur jamab, aga võibolla siiski.
Autoks B4. 2.0 ABK
Tänud

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]