rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 21.03.04 20:22
|
|
|
radika vent. käib kogu aeg
selline probleem, et maanteel korra peatudes panin tähele et radika vent käib kogu aeg. algul mõtlesin et andur jamab. igatahes tõmbasin juhtme otsad
maha. ebanormaalne ju et praegusel ajal maanteel vent undab ees. hommikul enne käivitamist proovisin ja viskasin otsad peale tagsi ja kohe hakkab
käima kui süüde sees. minu loogika järgi peaks vist lihtsalt relee p..s olema ju. vahetevahel oli varem armatuuri all kuulda mingi relee raginat. kas
võib antud asjas viga olla? Kui ongi selles asi kas siis võiks seda parandada pea iga 12V releega asendades. Ei tahaks hästi uskuda et andur jamab,
aga võibolla siiski.
Autoks B4. 2.0 ABK
Tänud
|
|
|
nõlvak
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: väike auto
|
postitati 21.03.04 20:29
|
|
|
sul veab!! mul ei käi üldse...arvan et viga on anduris sest mul armatuuris temp. näidik üldse ei näita...?
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 21.03.04 20:46
|
|
|
armatuuris temp. näidik näitab. ja see ju teise anduriga seotud ka üldse.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.03.04 20:50
|
|
|
Vaheta radika sees olev andur ära .Ilmselt on asi kokku põlenud.Päris mitmel olen seda kohanud.
|
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 21.03.04 20:59
|
|
|
mitu raha see u. maksab. ja ega see pole vist ka asi mida lammarist võtta.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.03.04 06:35
|
|
|
Sellist asja mitte lammarist osta,aga jah kaldun arvama et ,radika andur töesti kinni põlenud.
|
|
|
real
huviline
Registreerunud 15.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 & Volvo S40
|
postitati 22.03.04 07:54
|
|
|
oli endal sama probleem paar kuud tagasi. Ostsin uue anduri ca. 160 eeku ning kõik töötab jälle vahetamine ka suht lihtne ...
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 22.03.04 08:05
|
|
|
saan ar, et see vahetamine lihtsalt nii, et võtmega lahti keerata ja uus otsa keerata. tal vist pistiku juures kohe mutter olemas. aga kas tosooli
hakkab ka kohe välja jooksma kui see ära võtta?
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 22.03.04 13:34
|
|
|
loomulikult hakkab!
vedelik hakkab jooksma loomulikult, andur ju otsaga vedelikus. Aga kui oled enne VAZ-i pidanud, siis ka selle andur sobib, juhtmete ühenduse pead siis
ümber ratsima. Muidu toimib asi 5+! VAZ-i anduri keere Audi omaga identne!
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 22.03.04 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Dantee
vedelik hakkab jooksma loomulikult, andur ju otsaga vedelikus. Aga kui oled enne VAZ-i pidanud, siis ka selle andur sobib, juhtmete ühenduse pead siis
ümber ratsima. Muidu toimib asi 5+! VAZ-i anduri keere Audi omaga identne! |
VAZ-i juppidega võiks siiski VAZ-e lappida. 160.- ei ole tapvalt suur summa. Vahetamise juures pead veel tihendit silmas pidama. Vana võib radika
küljes kõvasti kinni olla. Siis tuleb see enne vana anduri lõplikku eemaldamist maha kraapida. Vahetamise juures peaks olema veel pealevalamiseks üks
liiter tosooli (kõike vaja ei lähe).
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 22.03.04 14:23
|
|
|
Eelmine aasta jaanuaris vahetasin radika anduri A90-l 2klemmiga ja maksis 130 eeku.Viga oli sama(jaanuar ja radikas käis koguaeg).
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 22.03.04 14:53
|
|
|
110kW 2,6 V6 mootoril oli andur esinduses 350.-
Vahetasin mingi 2 nädalat tagasi.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 22.03.04 16:05
|
|
|
Vahetasin selle anduri seal radikas ära ja probleem jäi. Mõnikord töötab vent. kohe külmast peast ja mõnikord mitte. Mõnikord töötab külmalt natuke
aega ja siis jääb seisma... kurat teab, mis ta tahab!? Aga põhimõtteliselt eriti ei häiri, sest mootor saavutab norm. töötemperatuuri sellegipoolest
üsna kiiresti.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 22.03.04 19:00
|
|
|
osadel kliimaga autodel on mingi seos kliimaga ka minuteada
Quattro.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 22.03.04 19:29
|
|
|
Kui kont töötab, peaks samal ajal ka vent kogu aeg kõige madalamatel pööretel käima. Muud seost ma ei tea. Mul on kliima ja kont. tagant ära (rihm
maas), aga ikka mõnikord uhab ringi venti.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 23.03.04 09:56
|
|
|
Andur, mis juhib kliima tööd asub soendusradikasse mineva lõdviku küljes! Kui aga vendika andur uus paigaldatud ja vent ikka uhab, võib viga olla
teises anduris, mis liigutab kella ja hoiatab punase tulega ülekuumenemisest? Kipun seda arvama ise selle pärast et k...isin otseses mõttes selle 4
otsalise anduriga, võtsin lahti ja jootsin kolviga üle! Jah, hakkas kell näitama küll aga vent hakkas kah kohe tööle! Ostsin lõpuks ikka kalli raha
eest uue anduri ja hoobilt asi OK! Kell näitab ja vent ei lahmi enam tühja Soovitaks pöörduda selliste jamadega ikka kuskile, kus vea teada saab!
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 23.03.04 15:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Dantee
Andur, mis juhib kliima tööd asub soendusradikasse mineva lõdviku küljes! Kui aga vendika andur uus paigaldatud ja vent ikka uhab, võib viga olla
teises anduris, mis liigutab kella ja hoiatab punase tulega ülekuumenemisest? Kipun seda arvama ise selle pärast et k...isin otseses mõttes selle 4
otsalise anduriga, võtsin lahti ja jootsin kolviga üle! Jah, hakkas kell näitama küll aga vent hakkas kah kohe tööle! Ostsin lõpuks ikka kalli raha
eest uue anduri ja hoobilt asi OK! Kell näitab ja vent ei lahmi enam tühja Soovitaks pöörduda selliste jamadega ikka kuskile, kus vea teada saab! |
Kui sa multifunktsionaalsest temperatuuriandurist räägid, siis selle ma vahetasin ka ära. Tõsi küll, 4 otsalise asemel on seal nüüd 3, aga vahet pole.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 24.03.04 09:57
|
|
|
Vot siis ei tea kohe öelda, pean vaatama mis minu vent teeb, kui kliimapump aktiivne on. Kontrollin järele ja siis juba räägin, mis on ning kuidas
on?! See neli otsa pole tõesti näitaja, uutel anduritel on lihtsalt lisa
0(-) ots ära jäetud.
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 25.03.04 14:13
|
|
|
krt uhabki!
Vaatasin asja järele, kui mootor oli jahe ja kliima järel, ei uhanud, kui aga mootor sai oma tipp temperatuuri, hakkas vent tõesti vaikselt kaasa
kerima!?
Krt, arvan et see pole viga, ilmselt nii mõeldudki (loll, kes lohutust ei leia?!)?
|
|
|