Teema ülevaade |
kaiz
|
postitati 08.01.04 15:44 |
Äkki mõjutab immot ka mõttetegevus
|
eestimees
|
postitati 08.01.04 14:41 |
Jaaa! Tuttav probleem!
Täpselt sekundi käib ja siis sureb mootor välja.
Kui asi mul üksvahe jamas ei märganudki seda kollast immo tulukest mis seal vilkus kui süüte sisse jätsin.
NB! Jamas ka varuvõtmega!
Ja tõesti alati siis kui eriti kiire oli
Vahetasin kütusefiltri ära... valasin lisandeid paaki. Ja OK toimis
S.t. kui ikka ise väga usud tulemusse siis pole oluline millised on vahendid (meditsiinis selleks fantoomtabletid).
Tegelikult muidugi on mingi X (tehase)viga
kuskil lugejas järelikult!
|
kaiz
|
postitati 16.12.03 13:44 |
Mul oli nii, et vahest harva pidi hea mitu(kümmend) korda käivitama, et käima jääks. (muidugi aleati kõige kiirematel hetkedelati ja joodeti kõik
otsad üle, muud viga ei leitud, kui 'nõrk immo signaal' siiani toimib. Koos pidurituleanduri vahetuse ja mõlema asja diagnoosimisega oli ca
1000eek. sellest vist 275 moodustas piduritulelüliti.
|
Alberto
|
postitati 16.12.03 09:56 |
Jah, ega see põhimõtteline teadmine mööda külgi maha ei jookseks, aga...
Eile sai võtme pead uuritud ja puhastatud. Siiani töötab jälle ilusti. Olen kindel, et Revalisse näitama minnes töötaks samuti ilusti ja pareminigi
veel.
Enivei, tänud vastamiste eest (misiganes tüüpi need siis ka polnud)
|
QUATTRO
|
postitati 15.12.03 20:52 |
Tean et paljudel autodel unustab aju süütevõtme ära ja siis aetakse asi diagi abil uuesti vastavusse tegelike väärtustega.
Kas asi ka Audi puhul nii on ei oska kahjuks aidata.
|
AzA
|
postitati 15.12.03 20:49 |
keegi ei tatista siin ju. põhimõte on mingi sageduse lugemises, mingi vastuvõtja ja saatja. peale vastava ala spetsidel või varastel pole aimugi
kuidas tehase immo töötab. ma võin öelda, kus asub a4 vastuvõtja, aga mis kasu sest on? enamjaolt nad vahetavad sagedusi. tegemist arvatavasti immo
saatja fyysilise veaga, st võti on puus.
kas sa oled varuvõtmega proovinud? kindlasti on.
sel juhul on viga kuskil vastuvõtjas. seda aga lahti võtta on väga raske, eriti nii, et pärast töötaks)
yldiselt on sul nyyd hea võimalus tehase immo vahelt ära võtta ja paigaldada mingi muu. peaks olema turvalisem
|
v20se
|
postitati 15.12.03 18:25 |
Kuulge, OT, aga
Esialgne küsija ju küsis, kas keegi teab põhimõtet, millega seda infot sealt loetakse? Ei tahetudki ju, et keegi üle foorumi ta auto korda teeks?
Laske natuke õhku välja ja ärge kohe tatistama hakake, kui võimalus tekib. Las need neli rõngast meid ikka ühte seovad
Immo kohta kahjuks ei oska aidata
Ise olen ka selline nokitseja tüüp ja tipi hariduse ning mõttevõime koostööl saab paljud esmapilgul keerulised asjad korda...
V@küll ise ka oma A4 remontinud
|
AzA
|
postitati 15.12.03 17:22 |
mu eelmist posti kyll muditi
aga tõesti mine selle immoga esindusse. egas kysija suu pihta lööda, ei siin ega ka esinduses. see kes siin teab mis võiks olla immol viga, peale
selle, et ta lihtsalt paneb kala, st. ei saa yhendust, ei hakka ma kardan, seda ytlema, kuna tegemist ikkagi õrna teemaga. ma ei usu, et nad esinduses
sulle kirve löövad paljalt kysimuse peale, palju sellise vea parandamine maksab. kuna viga on õrn jaelektrooniline, siis ise seda parandada on pea
võimatu ja kuskil mujal kui esinduses on oht varastatud saada suurem.
|
janar
|
postitati 15.12.03 16:26 |
mis see teadmine sulle annab, kui tohib küsida..ega teadmine seda korda tee..ja no IMO sellise asja kallal isepusimine...võib ju ka õnnestuda...aga
mina ei hakkaks ise torkima...
|
Alberto
|
postitati 15.12.03 16:03 |
No äkki ikka vastatakse?
Tean, et siin asjalikke ja igapäevaselt Audidega tegelevaid mehi seda foorumit loeb ja kommenteerib.
Revalis üldiselt ametlikult vea põhjust oletama ei hakata. Loogiline ka ju.
Kui aga tehakse, siis tehakse. Ja küsitakse ka vastav kogus rulli. Kuna see pole aga mingi standardprotseduur, siis julgen hirmu tunda selle
teadmatuse ees, palju raha see võib maksma minna.
|
AzA
|
postitati 15.12.03 15:18 |
mine kysi seda audi esindusest.
|
Alberto
|
postitati 15.12.03 14:41 |
Tere,
Kas keegi teab, kuidas ja mis põhimõttel töötab A4 '96 originaalimmo?
Saan aru, et võtme pea sees on selline pisike junn, mida siis süüteluku juurest loetakse ja kui õige junniga õige võti pole, siis käima ei lähe.
Õigemini läheb sekundiks, aga sureb kohe välja.
Millisel põhimõttel seda infot loetakse? Võtme pea sees on küll patarei aga see on kontaktis vaid nupu ja pirniga, millega võtme lukuauku hõlpsam
leida oleks.
Miks ma seda küsin, on see, et vahest ei tunne auto võtit ära ja siis aitab võtme või süüteluku õrnalt koputamine ja uuesti proovimine. Aga ebakindel
tunne on. Murphy kohaselt otsustab asi võitlusest loobuda niikuinii kõva miinusega kuskil karulaane metsade vahel. Kõige rumalamad ongi need
töötab-töötab, ei tööta- jälle töötab vead
|
|