Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tomjimjack

 postitati 18.08.04 11:02
Ja tegelikult ongi lahendus üsna lihtne. Eespool on mainitud korduvalt releed ja selle paigaldaminegi pole keeruline. Minul näiteks selline lugu, et lisapidurituli oli ostes juba eelmise omaniku poolt pandud ja seda koos releega. See relee oli aga mingi vana vene värk ja talvel külmaga hästi ei töötanud. Ja et oli plaanis ka kärukonks paigaldada, siis mõtlesin, et panen korraliku relee kah. Et ma aga ise mingi elektrimees eriti pole, siis oli asi visa arenema, arvasin, et ei saa asjast ise jagu. Hakkasin siis elektrikku otsima, aga niipalju kui ma neid läbi käisin, jutule ei saanud kuskil - nii väikeseid töid ei tee, pole aega jne. Nii et sellele mina nii väga isegi ei loodaks. Relee võib aga saada tavalisest autoosade poest, või siis nagu mina - tavalisest elektrikaupade poest, peoga kaableid võtsin A-kaablist. Skeemi aitas kokku panna hoopiski releemüüja ja natuke vaatasin vana relee ühenduse pealt kah. Kliimaga sigaril on aku tagumise istme all, seega toiteküsimus lihtne. Kaitse, relee ja ühendused jäid kõik tagumise istme alla - kuiv ja puhas koht. Märkuseks võib veel lisada seda, et relee võib päris häälekalt plõksida, nii et lahtiselt salongi ma teda ei jätaks, aja jooksul hakkab närvidele käima. Ja tegelikult saab releede paigaldamise kohta netist lisa kah lugeda, ja minu arust on sellest varasemates foorumites ka küllalt juttu olnud.
Andy

 postitati 17.08.04 19:14
B4-l ühendatakse lisatuli piduritulede "kontrollunit"-i 3 klemmi alla.;):P
VAATA http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2/index.html :cool:
audio

 postitati 11.01.04 21:30
mul oli ka audi 100-l (1992) sama probleem, kuni üks elektrik oskas vist mingi relee vahele pista ja veatuli kadus igaveseks (või vähemalt nii kauaks, kui see auto mu käes oli pärast seda, nii 4-5 aastat)
kaktus

 postitati 22.11.03 20:54
minul on eelmine omanik lisapiduritule nii ühendanud,et kui lülitada suund vasakule ja samas pidurile vajutada,siis hakkab lisatuli ning suund vilkuma....ehk peaks massi ühenduse üle vaatama
QUATTRO

 postitati 20.11.03 18:22
mul omal on küll ledid taga aga krt teab.
Kaits

 postitati 20.11.03 16:25
Dioodidega tulega seda probleemi tõesti pole. Ma juba mõtlesingi, et mis te siin ajate nii lihtsa asja nii keeruliseks...
ferdinand

 postitati 20.11.03 15:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Pole vahet, ahela sisetakistus muutub ikkagi ja juhtblokk lülitab armatuuris märgutulukese sisse. Ainus võimalus on võtta lisatule toide enne juhtblokki. Kuna dioodidel põhineva lisatule voolutarve pole suur, siis ilmselt lisareleed vaja ei lähe.

Releed pakkusingi seepärast välja, et see ahela takistust minimaalselt muudab ja seega tõenäoliselt sihukesi lolliksminemise sümptomeid esile ei kutsu. Tõenäoliselt dioodidega tulega ka seda probleemi pole. Kindel muidugi ei ole, eks proovides saab teada.
Black

 postitati 20.11.03 12:57
Pole vahet, ahela sisetakistus muutub ikkagi ja juhtblokk lülitab armatuuris märgutulukese sisse. Ainus võimalus on võtta lisatule toide enne juhtblokki. Kuna dioodidel põhineva lisatule voolutarve pole suur, siis ilmselt lisareleed vaja ei lähe.
janar

 postitati 20.11.03 07:10
olen ka näinud mitmeid selliseid audisid millel pidurdamisel udutuled süttivad, ise mõtlesin nüüd selle välja, et kui panna siis kaks ühesugust tuld kõrvuti ja ühendada üks ühele poole ja teine teisele poole....peab proovima, või on kellelgi kogemusi ???
rass

 postitati 20.11.03 00:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Ütleme ausalt et originaal pidurituli on vähemalt sigaril küll üks väga nõrk asi eriti päiksega ja suvel,mitte sittagi ei näe mida mees sul ees teeb.Ja kohe tuleb ka talv,kus pooled vennad ei viitsi isegi tulesid puhtaks lükata lumest hommikuti,klaasidest ma parem ei räägi.


sama teema enamuses audidel vist. b3/b4 igatahes ka nadivõitu see. ise ühendasin tagumised udukad piduritega dioodide abil, säilitades samas uduka funktsiooni. nüüd kindel pauk et tagant näha kui pedaali tallan
QUATTRO

 postitati 19.11.03 21:00
ise ühendasin ka lisapiduri omale tahatiiva sisse ja juhtus sama kamm et kompu viskab villast.
Kuid mina harjusin sellega ära ja las põleb seal oma vabast ajast,vähemalt ei ole seljataga enam närvilist kummivilistamist kogu aeg.
Ütleme ausalt et originaal pidurituli on vähemalt sigaril küll üks väga nõrk asi eriti päiksega ja suvel,mitte sittagi ei näe mida mees sul ees teeb.Ja kohe tuleb ka talv,kus pooled vennad ei viitsi isegi tulesid puhtaks lükata lumest hommikuti,klaasidest ma parem ei räägi.
janar

 postitati 19.11.03 20:37
kellelgi teisel pole seda probleemi olnud muidu, äkki miski muu jama veel siis, kui teised niisama hakkama saand !?
ferdinand

 postitati 19.11.03 13:39
Päästaks ilmselt relee, kuid kui hästi mõelda siis ei ole seal tagaotsas vist toidet ikkagi kusagilt võtta. Nii, et ehitamisest (loe: juhtmevedamisest) ei pääse.
andres

 postitati 19.11.03 13:13
Käru kohapealt - A6 pidi oleme müstika - osad töötavad nö odava (~250.-) juhtmesarjaga, osad aga tahavad orig. sarja, vist mingi 3 000 maksis. Ja teema pidi just kompuutrit puudutama.
Teder

 postitati 17.11.03 19:40
Lahendus on kindlasti olemas. Näiteks vea lülitist mis paneb piduritulesi polema (pedaali kohal) lisajuhe kuni taha välja. Ise pole katsetanud kuid arvan, et mul ei lähe ka seda vaja kuna puudub sellin asi mis kontrollib tulede korrasolekut. Mõtetu jama. Mida vähem elektroonikat seda kindlam, et töötab. Pealegi olen sõitnud audi 200 mis viskas nii villast, et mõtlesin tule otsa panna, Laguneb nii mis jube. Küll näitab et pirn läbi ja nii edasi kuid viga midagi. Ja kas lisa tuli nii tähtis.:cool:
janar

 postitati 17.11.03 19:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja grynno
Aga tuli iseenesest põleb?
Arvan et kompuutri jaoks muutub piduri tule lambi oomiline takistus.
Põhimõtteliselt koormad kompuutri jaoks ühe tule üle!


mingit lahendust ei ole siis ??? Olen jah kuulnud et käruga pidi sama jama olema.
jan-kos

 postitati 17.11.03 12:56
Ühendatud piduritule alla ja komp.ei oma.
grynno

 postitati 17.11.03 12:47
Aga tuli iseenesest põleb?
Arvan et kompuutri jaoks muutub piduri tule lambi oomiline takistus.
Põhimõtteliselt koormad kompuutri jaoks ühe tule üle!
mike

 postitati 17.11.03 12:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
Paigaldasin lisapiduritule, aga ükskõik kumma piduritule külge ühendan, näitab kompuuter piduritule märki, ühendan lahti, kompuuter tumm, kuidas kellelgi on ühendatud ???


muide sama asi võib juhtuda ka käru pistiku ühendamisel... (omad kogemused)
janar

 postitati 17.11.03 12:27
Paigaldasin lisapiduritule, aga ükskõik kumma piduritule külge ühendan, näitab kompuuter piduritule märki, ühendan lahti, kompuuter tumm, kuidas kellelgi on ühendatud ???

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]