janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 17.11.03 11:27
|
|
|
Lisapiduritule ühendamine ?
Paigaldasin lisapiduritule, aga ükskõik kumma piduritule külge ühendan, näitab kompuuter piduritule märki, ühendan lahti, kompuuter tumm, kuidas
kellelgi on ühendatud ???
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 17.11.03 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja audifan
Paigaldasin lisapiduritule, aga ükskõik kumma piduritule külge ühendan, näitab kompuuter piduritule märki, ühendan lahti, kompuuter tumm, kuidas
kellelgi on ühendatud ??? |
muide sama asi võib juhtuda ka käru pistiku ühendamisel... (omad kogemused)
|
|
|
grynno
huviline
Registreerunud 18.06.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8
|
postitati 17.11.03 11:47
|
|
|
Aga tuli iseenesest põleb?
Arvan et kompuutri jaoks muutub piduri tule lambi oomiline takistus.
Põhimõtteliselt koormad kompuutri jaoks ühe tule üle!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 17.11.03 11:56
|
|
|
Ühendatud piduritule alla ja komp.ei oma.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 17.11.03 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja grynno
Aga tuli iseenesest põleb?
Arvan et kompuutri jaoks muutub piduri tule lambi oomiline takistus.
Põhimõtteliselt koormad kompuutri jaoks ühe tule üle! |
mingit lahendust ei ole siis ??? Olen jah kuulnud et käruga pidi sama jama olema.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 17.11.03 18:40
|
|
|
Pidurituli
Lahendus on kindlasti olemas. Näiteks vea lülitist mis paneb piduritulesi polema (pedaali kohal) lisajuhe kuni taha välja. Ise pole katsetanud kuid
arvan, et mul ei lähe ka seda vaja kuna puudub sellin asi mis kontrollib tulede korrasolekut. Mõtetu jama. Mida vähem elektroonikat seda kindlam, et
töötab. Pealegi olen sõitnud audi 200 mis viskas nii villast, et mõtlesin tule otsa panna, Laguneb nii mis jube. Küll näitab et pirn läbi ja nii edasi
kuid viga midagi. Ja kas lisa tuli nii tähtis.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 19.11.03 12:13
|
|
|
Käru kohapealt - A6 pidi oleme müstika - osad töötavad nö odava (~250.-) juhtmesarjaga, osad aga tahavad orig. sarja, vist mingi 3 000 maksis. Ja
teema pidi just kompuutrit puudutama.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 19.11.03 12:39
|
|
|
Päästaks ilmselt relee, kuid kui hästi mõelda siis ei ole seal tagaotsas vist toidet ikkagi kusagilt võtta. Nii, et ehitamisest (loe:
juhtmevedamisest) ei pääse.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 19.11.03 19:37
|
|
|
kellelgi teisel pole seda probleemi olnud muidu, äkki miski muu jama veel siis, kui teised niisama hakkama saand !?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.11.03 20:00
|
|
|
ise ühendasin ka lisapiduri omale tahatiiva sisse ja juhtus sama kamm et kompu viskab villast.
Kuid mina harjusin sellega ära ja las põleb seal oma vabast ajast,vähemalt ei ole seljataga enam närvilist kummivilistamist kogu aeg.
Ütleme ausalt et originaal pidurituli on vähemalt sigaril küll üks väga nõrk asi eriti päiksega ja suvel,mitte sittagi ei näe mida mees sul ees
teeb.Ja kohe tuleb ka talv,kus pooled vennad ei viitsi isegi tulesid puhtaks lükata lumest hommikuti,klaasidest ma parem ei räägi.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 19.11.03 23:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Ütleme ausalt et originaal pidurituli on vähemalt sigaril küll üks väga nõrk asi eriti päiksega ja suvel,mitte sittagi ei näe mida mees sul ees
teeb.Ja kohe tuleb ka talv,kus pooled vennad ei viitsi isegi tulesid puhtaks lükata lumest hommikuti,klaasidest ma parem ei räägi.
|
sama teema enamuses audidel vist. b3/b4 igatahes ka nadivõitu see. ise ühendasin tagumised udukad piduritega dioodide abil, säilitades samas uduka
funktsiooni. nüüd kindel pauk et tagant näha kui pedaali tallan
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 20.11.03 06:10
|
|
|
olen ka näinud mitmeid selliseid audisid millel pidurdamisel udutuled süttivad, ise mõtlesin nüüd selle välja, et kui panna siis kaks ühesugust tuld
kõrvuti ja ühendada üks ühele poole ja teine teisele poole....peab proovima, või on kellelgi kogemusi ???
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.03 11:57
|
|
|
Pole vahet, ahela sisetakistus muutub ikkagi ja juhtblokk lülitab armatuuris märgutulukese sisse. Ainus võimalus on võtta lisatule toide enne
juhtblokki. Kuna dioodidel põhineva lisatule voolutarve pole suur, siis ilmselt lisareleed vaja ei lähe.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.11.03 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Pole vahet, ahela sisetakistus muutub ikkagi ja juhtblokk lülitab armatuuris märgutulukese sisse. Ainus võimalus on võtta lisatule toide enne
juhtblokki. Kuna dioodidel põhineva lisatule voolutarve pole suur, siis ilmselt lisareleed vaja ei lähe. |
Releed pakkusingi seepärast välja, et see ahela takistust minimaalselt muudab ja seega tõenäoliselt sihukesi lolliksminemise sümptomeid esile ei
kutsu. Tõenäoliselt dioodidega tulega ka seda probleemi pole. Kindel muidugi ei ole, eks proovides saab teada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 20.11.03 15:25
|
|
|
Dioodidega tulega seda probleemi tõesti pole. Ma juba mõtlesingi, et mis te siin ajate nii lihtsa asja nii keeruliseks...
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.11.03 17:22
|
|
|
mul omal on küll ledid taga aga krt teab.
|
|
|
|
kaktus
huviline
Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6
|
postitati 22.11.03 19:54
|
|
|
minul on eelmine omanik lisapiduritule nii ühendanud,et kui lülitada suund vasakule ja samas pidurile vajutada,siis hakkab lisatuli ning suund
vilkuma....ehk peaks massi ühenduse üle vaatama
|
|
|
audio
huviline
Registreerunud 11.01.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.04 20:30
|
|
|
mul oli ka audi 100-l (1992) sama probleem, kuni üks elektrik oskas vist mingi relee vahele pista ja veatuli kadus igaveseks (või vähemalt nii kauaks,
kui see auto mu käes oli pärast seda, nii 4-5 aastat)
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
|
tomjimjack
huviline
Registreerunud 19.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 18.08.04 10:02
|
|
|
Ja tegelikult ongi lahendus üsna lihtne. Eespool on mainitud korduvalt releed ja selle paigaldaminegi pole keeruline. Minul näiteks selline lugu, et
lisapidurituli oli ostes juba eelmise omaniku poolt pandud ja seda koos releega. See relee oli aga mingi vana vene värk ja talvel külmaga hästi ei
töötanud. Ja et oli plaanis ka kärukonks paigaldada, siis mõtlesin, et panen korraliku relee kah. Et ma aga ise mingi elektrimees eriti pole, siis oli
asi visa arenema, arvasin, et ei saa asjast ise jagu. Hakkasin siis elektrikku otsima, aga niipalju kui ma neid läbi käisin, jutule ei saanud kuskil -
nii väikeseid töid ei tee, pole aega jne. Nii et sellele mina nii väga isegi ei loodaks. Relee võib aga saada tavalisest autoosade poest, või siis
nagu mina - tavalisest elektrikaupade poest, peoga kaableid võtsin A-kaablist. Skeemi aitas kokku panna hoopiski releemüüja ja natuke vaatasin vana
relee ühenduse pealt kah. Kliimaga sigaril on aku tagumise istme all, seega toiteküsimus lihtne. Kaitse, relee ja ühendused jäid kõik tagumise istme
alla - kuiv ja puhas koht. Märkuseks võib veel lisada seda, et relee võib päris häälekalt plõksida, nii et lahtiselt salongi ma teda ei jätaks, aja
jooksul hakkab närvidele käima. Ja tegelikult saab releede paigaldamise kohta netist lisa kah lugeda, ja minu arust on sellest varasemates foorumites
ka küllalt juttu olnud.
|
|
|