Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Uss

 postitati 23.11.03 12:34
hakkan täna neid koode kaevama tnx abi eest:)
QUATTRO

 postitati 23.11.03 12:29
seesama musta värvi kobakas mille küljest pihustitorud jooksevad mootorisse.Seal küljepeal peab olema needitud plekk,millel on kood ja asjad peal.
Seal all on ka see suur alumiiniumjunn,koos selle õhusiibriga,selle koodi ei tohiks vaja minna.
Uss

 postitati 23.11.03 12:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kui ajaloost miskit teada ei ole siis ei aita ka see niisama vaatamine.Pihustid ja asjad näevad kõik ühesugused välja.
Nüüd siis pole muud üle jäänud kui kanguta omal üks pihusti seest välja (tootekood on pihusti peal olemas)ja pritsepea küljest loe ka tootekood maha ja kas ocid netist või käid korra forsis ära ja näed kohe kas see kompott mis sul seal on kuulub üldse turbokone juurde või mitte.
oskad äkki ütelda kus see kood pritsepeal on?
QUATTRO

 postitati 22.11.03 17:05
Kui ajaloost miskit teada ei ole siis ei aita ka see niisama vaatamine.Pihustid ja asjad näevad kõik ühesugused välja.
Nüüd siis pole muud üle jäänud kui kanguta omal üks pihusti seest välja (tootekood on pihusti peal olemas)ja pritsepea küljest loe ka tootekood maha ja kas ocid netist või käid korra forsis ära ja näed kohe kas see kompott mis sul seal on kuulub üldse turbokone juurde või mitte.
Uss

 postitati 22.11.03 16:38
passis on mootor 98kw 2,3 ,ise pole midagi teind sain ta sellisena :(,äkki on kellelgi targal hetk aega kes viskaks pilgu peale ja ütleks mis mul seal kapotiall on ja mida vaja oleks:)
QUATTRO

 postitati 22.11.03 16:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .


Krdi raske on nii aidata.Ütled et benasüsteem on endisest mootorist,aga sellest pole sõnagi mis mootorist.
Oli ta sul ennem siis tavaline quattro ja ise tõstsid turbo vahele või mis?
kui veica rohkem andmeid tuleks ja asju siis oskaks võibolla miskit ka välja pakkuda.
Uss

 postitati 22.11.03 16:23
mure ikka alles ja hakkab päris tugevalt närvidele käima nüüd tuli lumi ka maha ja nii tahaks talvemõnusid nautida ,oskab keegi siis ütelda mida ma peaks pritsest välja vahetama ,et ta mul tööle hakkaks
? ja mis see maksma läheb (äkki on kellelgi midagi pakkuda)
QUATTRO

 postitati 02.11.03 22:10
kui pritsepea ja pihustid on vabalthingava 2,3 omad siis on su murele lahendus olemas.
Turbol ja tavakonel ei hakka need asjad mitte koos toimima.
Uss

 postitati 01.11.03 21:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Mul oli eelmine auto 100 TQ Sport -89. Ja täpselt sama asi oli... jäigi välja selgitamata milles viga. Muide isegi Aava Kostiverest ei osanud aidata. Auto oli vist mingi 2 kuud tema käes, aga kasu eriti polnud midagi. Ütles, et mootorit olla "häkitud" ja tema ei saa aru mida teha tahetud. Nii ta jäi. Auto nr. oli 337 ... , ega see äkki nüüd sinu kätte pole sattunud?
ˇ


ei ole õnneks see pill
päkapikk

 postitati 01.11.03 19:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .


Mootor vahetatud ja bena süsteem eelmisest? Pumba tootlikuse/tagsivoolu klapi .. vms rida äkki.
Kaits

 postitati 01.11.03 16:31
Mul oli eelmine auto 100 TQ Sport -89. Ja täpselt sama asi oli... jäigi välja selgitamata milles viga. Muide isegi Aava Kostiverest ei osanud aidata. Auto oli vist mingi 2 kuud tema käes, aga kasu eriti polnud midagi. Ütles, et mootorit olla "häkitud" ja tema ei saa aru mida teha tahetud. Nii ta jäi. Auto nr. oli 337 ... , ega see äkki nüüd sinu kätte pole sattunud?
Uss

 postitati 01.11.03 10:53
silindri surved olid ka paigas 10,5 +-0,2 segu oli ka paigas ,co2 ka normis ,vaakumi käisin ka üle ,ei oska rohkem otsida
Uss

 postitati 01.11.03 10:46
mõõtsin kütuse surve ka ära oli 6,3bar`i
Uss

 postitati 01.11.03 10:44
ka vahetatud need panin kohe uued:(
Demis

 postitati 01.11.03 10:43
aga öhufilter?
Uss

 postitati 01.11.03 10:41
olen proovinud igalt poolt erinevat kütust ja filtrid panin ka just uued:(
Demis

 postitati 01.11.03 10:32
Mina kontrolliks esiteks ära kytuse ja öhufiltrite olukorra. Siis vaataks edasi.
Uss

 postitati 01.11.03 10:30
niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.8% - SQL: 41.2%]