Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mure mootoriga (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2087)
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 10:30 Tsiteeri
mure mootoriga



niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 01.11.03 10:32 Tsiteeri


Mina kontrolliks esiteks ära kytuse ja öhufiltrite olukorra. Siis vaataks edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 10:41 Tsiteeri


olen proovinud igalt poolt erinevat kütust ja filtrid panin ka just uued:(


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 01.11.03 10:43 Tsiteeri


aga öhufilter?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 10:44 Tsiteeri


ka vahetatud need panin kohe uued:(


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 10:46 Tsiteeri


mõõtsin kütuse surve ka ära oli 6,3bar`i


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 10:53 Tsiteeri


silindri surved olid ka paigas 10,5 +-0,2 segu oli ka paigas ,co2 ka normis ,vaakumi käisin ka üle ,ei oska rohkem otsida


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 01.11.03 16:31 Tsiteeri


Mul oli eelmine auto 100 TQ Sport -89. Ja täpselt sama asi oli... jäigi välja selgitamata milles viga. Muide isegi Aava Kostiverest ei osanud aidata. Auto oli vist mingi 2 kuud tema käes, aga kasu eriti polnud midagi. Ütles, et mootorit olla "häkitud" ja tema ei saa aru mida teha tahetud. Nii ta jäi. Auto nr. oli 337 ... , ega see äkki nüüd sinu kätte pole sattunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 01.11.03 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .


Mootor vahetatud ja bena süsteem eelmisest? Pumba tootlikuse/tagsivoolu klapi .. vms rida äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 01.11.03 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Mul oli eelmine auto 100 TQ Sport -89. Ja täpselt sama asi oli... jäigi välja selgitamata milles viga. Muide isegi Aava Kostiverest ei osanud aidata. Auto oli vist mingi 2 kuud tema käes, aga kasu eriti polnud midagi. Ütles, et mootorit olla "häkitud" ja tema ei saa aru mida teha tahetud. Nii ta jäi. Auto nr. oli 337 ... , ega see äkki nüüd sinu kätte pole sattunud?
ˇ


ei ole õnneks see pill


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.11.03 22:10 Tsiteeri


kui pritsepea ja pihustid on vabalthingava 2,3 omad siis on su murele lahendus olemas.
Turbol ja tavakonel ei hakka need asjad mitte koos toimima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 22.11.03 16:23 Tsiteeri


mure ikka alles ja hakkab päris tugevalt närvidele käima nüüd tuli lumi ka maha ja nii tahaks talvemõnusid nautida ,oskab keegi siis ütelda mida ma peaks pritsest välja vahetama ,et ta mul tööle hakkaks
? ja mis see maksma läheb (äkki on kellelgi midagi pakkuda)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.11.03 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiiis mure selles ,et mootor võtab hinge kinni peale 4200-4500 pööret,äkki keegi teab aidata.Mootor mc121kw ja küte on eelmisest mootorist 2,3,see mootor nõuab mingi 3 bar`i aga see annab mingi 6bar`i, süsteem oli vist k-jetronic .


Krdi raske on nii aidata.Ütled et benasüsteem on endisest mootorist,aga sellest pole sõnagi mis mootorist.
Oli ta sul ennem siis tavaline quattro ja ise tõstsid turbo vahele või mis?
kui veica rohkem andmeid tuleks ja asju siis oskaks võibolla miskit ka välja pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 22.11.03 16:38 Tsiteeri


passis on mootor 98kw 2,3 ,ise pole midagi teind sain ta sellisena :(,äkki on kellelgi targal hetk aega kes viskaks pilgu peale ja ütleks mis mul seal kapotiall on ja mida vaja oleks:)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.11.03 17:05 Tsiteeri


Kui ajaloost miskit teada ei ole siis ei aita ka see niisama vaatamine.Pihustid ja asjad näevad kõik ühesugused välja.
Nüüd siis pole muud üle jäänud kui kanguta omal üks pihusti seest välja (tootekood on pihusti peal olemas)ja pritsepea küljest loe ka tootekood maha ja kas ocid netist või käid korra forsis ära ja näed kohe kas see kompott mis sul seal on kuulub üldse turbokone juurde või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 23.11.03 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kui ajaloost miskit teada ei ole siis ei aita ka see niisama vaatamine.Pihustid ja asjad näevad kõik ühesugused välja.
Nüüd siis pole muud üle jäänud kui kanguta omal üks pihusti seest välja (tootekood on pihusti peal olemas)ja pritsepea küljest loe ka tootekood maha ja kas ocid netist või käid korra forsis ära ja näed kohe kas see kompott mis sul seal on kuulub üldse turbokone juurde või mitte.
oskad äkki ütelda kus see kood pritsepeal on?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.11.03 12:29 Tsiteeri


seesama musta värvi kobakas mille küljest pihustitorud jooksevad mootorisse.Seal küljepeal peab olema needitud plekk,millel on kood ja asjad peal.
Seal all on ka see suur alumiiniumjunn,koos selle õhusiibriga,selle koodi ei tohiks vaja minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 23.11.03 12:34 Tsiteeri


hakkan täna neid koode kaevama tnx abi eest:)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.6% - SQL: 39.4%]