Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
E3RIK

 postitati 22.03.21 20:31
Minu poolt saab see teema lõpu.
Käisin eelkõneleja poolt soovitatud Monaco Grupis ning seal leiti kohe et lekib. Lühidalt - selgus et vahetust vajas kliima radiaator (mõnest kohast oli piisavalt korrodeerunud). Nüüd on sellega korras. Töö tehti kiiresti ära ja arvestades kui palju maksab keskmiselt üks külmaine täitmine, siis tasub see üsna kiiresti ära.
sir-mac

 postitati 04.03.21 22:13
Tsitaat:
Algselt postitas: E3RIK
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud?


Mine kohe sellisesse asutusse, kus inimesed teavad, mida otsida ja teha. Lisaks on neil kogu varustus, et sind hädas aidata. Tundub ehk kallim (kulukam) kui Kopli 4. liinil, aga võidad nii ajas kui käibevahendites.
Hiiul (Pärnu mnt-l) on Monaco Grupp. Vist radiaator(id).ee. Tegeleb kõige taolisega. On ka kindlasti teisi värkstubasid. Endal oli kunagi Tarkade Klubi töökojas (mitte Audi klubi soovitus ega muud sarnast) juhus, mil hakati kliima leket otsima tagasilla juurest!
Amadeus

 postitati 04.03.21 21:49
Tsitaat:
Algselt postitas: E3RIK
Kui keegi mõtleb miks ma talvel konti kasutan, siis eesmärk on selles, et talvel niiskust salongis vähendada.

Madalatel temperatuuridel kompressorit ei rakendata s.t. niiskuse vähendamist konditsioneerimise abil ei toimu. Erinevalt autost on see alamtemperatuur vahemikus ~+3...+7 kraadi.

Tsitaat:
Algselt postitas: E3RIK
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud?

Seade oskab täidetud süsteemi uuesti tühjaks imeda, külmaainest õli eraldada ja uuesti aine tagasi panna + puuduva osa juurde lisada. Ainuke asi mis nn. raisku läheb ja mida ei kasutata, on süsteemi vana õli.
Ilmselt leiab ka kuurialuseid, mis aine taevasse laseb ja vana õli koos uue ainega tagasi surub :).
Jann

 postitati 04.03.21 18:34
Tsitaat:
Algselt postitas: E3RIK
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud?


Kui tühjaks lased tiksuda, on raskem leida leket. Tuleb uuesti survestada jne. Pigem lase kohe lekke koht tuvastada, siis gaasi väljaimemine, remont ja uuesti täitmine.
afp

 postitati 04.03.21 18:27
See külmaine ja täitmine on alla saja euro, lase korda teha.
E3RIK

 postitati 04.03.21 18:18
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud?
afp

 postitati 04.03.21 07:12
Uv-aine ja seebiveega prits. Pole normaalsel töökojal ükski leke leidmata jäänud.
Jann

 postitati 04.03.21 06:31
Selleks on proffidel spets seade, mis " molekule püüab" ja lekke asukoha avastab.
txxxl

 postitati 04.03.21 05:51
Nendel on tavaliselt lekke alumise kliima radiaatori ühenduse vahelt.
Kiil

 postitati 03.03.21 21:25
Enne täitmist ei suudeta tuvastada jah kui nii vaikselt lekib. Värvaine järgi peaks hiljem näha olema kust läbi tuleb.
E3RIK

 postitati 03.03.21 19:24
Kas siis kui autol on aeglane konditsioneeri külmaine leke, siis selle asukohta ei ole võimalik kuidagi tuvastada?
Lasin autol konditsioneeri ära täita, sest see oli poole aastaga tühjaks jooksnud. Mulle öeldi et nii aeglast leket ei ole võimalik tuvastada. Kas see tähendab seda, et peangi paratamatult hakkama kaks korda aastas konditsioneeri täitma?
Kui keegi mõtleb miks ma talvel konti kasutan, siis eesmärk on selles, et talvel niiskust salongis vähendada.
Autoks on 2012. aasta A5.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]