E3RIK
huviline
Registreerunud 24.07.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5 S-line
|
postitati 03.03.21 18:24
|
|
|
Konditsioneeri leke
Kas siis kui autol on aeglane konditsioneeri külmaine leke, siis selle asukohta ei ole võimalik kuidagi tuvastada?
Lasin autol konditsioneeri ära täita, sest see oli poole aastaga tühjaks jooksnud. Mulle öeldi et nii aeglast leket ei ole võimalik tuvastada. Kas see
tähendab seda, et peangi paratamatult hakkama kaks korda aastas konditsioneeri täitma?
Kui keegi mõtleb miks ma talvel konti kasutan, siis eesmärk on selles, et talvel niiskust salongis vähendada.
Autoks on 2012. aasta A5.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 03.03.21 20:25
|
|
|
Enne täitmist ei suudeta tuvastada jah kui nii vaikselt lekib. Värvaine järgi peaks hiljem näha olema kust läbi tuleb.
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.03.21 04:51
|
|
|
Nendel on tavaliselt lekke alumise kliima radiaatori ühenduse vahelt.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.03.21 05:31
|
|
|
Selleks on proffidel spets seade, mis " molekule püüab" ja lekke asukoha avastab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.21 06:12
|
|
|
Uv-aine ja seebiveega prits. Pole normaalsel töökojal ükski leke leidmata jäänud.
|
|
|
|
E3RIK
huviline
Registreerunud 24.07.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5 S-line
|
postitati 04.03.21 17:18
|
|
|
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk
jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud?
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.21 17:27
|
|
|
See külmaine ja täitmine on alla saja euro, lase korda teha.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.03.21 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: E3RIK
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk
jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud? |
Kui tühjaks lased tiksuda, on raskem leida leket. Tuleb uuesti survestada jne. Pigem lase kohe lekke koht tuvastada, siis gaasi väljaimemine, remont
ja uuesti täitmine.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 04.03.21 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: E3RIK
Kui keegi mõtleb miks ma talvel konti kasutan, siis eesmärk on selles, et talvel niiskust salongis vähendada. |
Madalatel temperatuuridel kompressorit ei rakendata s.t. niiskuse vähendamist konditsioneerimise abil ei toimu. Erinevalt autost on see
alamtemperatuur vahemikus ~+3...+7 kraadi.
Tsitaat: | Algselt postitas: E3RIK
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk
jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud? |
Seade oskab täidetud süsteemi uuesti tühjaks imeda, külmaainest õli eraldada ja uuesti aine tagasi panna + puuduva osa juurde lisada. Ainuke asi mis
nn. raisku läheb ja mida ei kasutata, on süsteemi vana õli.
Ilmselt leiab ka kuurialuseid, mis aine taevasse laseb ja vana õli koos uue ainega tagasi surub .
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 04.03.21 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: E3RIK
Tänud seniste vastuste eest!
Kas ma kujutan seda õigesti ette, et kui leke nüüd ka leitakse, siis mingisugust detaili vahetust ei saaks teha ilma, et külmaine läheks kaotsi? Ehk
jupi vahetus tasub alles siis ette võtta, kui kogu praegune külmaine on jälle välja jooksnud? |
Mine kohe sellisesse asutusse, kus inimesed teavad, mida otsida ja teha. Lisaks on neil kogu varustus, et sind hädas aidata. Tundub ehk kallim
(kulukam) kui Kopli 4. liinil, aga võidad nii ajas kui käibevahendites.
Hiiul (Pärnu mnt-l) on Monaco Grupp. Vist radiaator(id).ee. Tegeleb kõige taolisega. On ka kindlasti teisi värkstubasid. Endal oli kunagi Tarkade
Klubi töökojas (mitte Audi klubi soovitus ega muud sarnast) juhus, mil hakati kliima leket otsima tagasilla juurest!
|
|
|
E3RIK
huviline
Registreerunud 24.07.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5 S-line
|
postitati 22.03.21 19:31
|
|
|
Minu poolt saab see teema lõpu.
Käisin eelkõneleja poolt soovitatud Monaco Grupis ning seal leiti kohe et lekib. Lühidalt - selgus et vahetust vajas kliima radiaator (mõnest kohast
oli piisavalt korrodeerunud). Nüüd on sellega korras. Töö tehti kiiresti ära ja arvestades kui palju maksab keskmiselt üks külmaine täitmine, siis
tasub see üsna kiiresti ära.
|
|
|
|