Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pierre

 postitati 17.12.20 17:06
Nii, nüüd hakkame kuskile jõudma.
Väga tänan selle info eest siin. Kontrollin neid variante.
hunt_1

 postitati 17.12.20 17:05
Kellaplokk.
Kiil

 postitati 17.12.20 12:46
Mul jamas ka kunagi B-osa nn. jäme andur. Lüliti seal sees andis koguaeg ühendust ja jah.vedeliku tuli vilkus koguaeg. Tõmbasin selle juhtme lõpuks pistikust välja kuni normaalse anduri sain.


https://www.bilforumet.no/uploads/monthly_2020_08/unnamed.jpg.ad6cf1244c0761bf8ef9dd82215ae49b.jpg
Brr

 postitati 17.12.20 00:12
Tulele peakski mõjuma paisupaagi tasemeandur ja ülekuumenemisandur, mis on nelja pinniga anduri klemm 4. Kontrolliks tuleks võtta paisupaagi pistik lahti ja taaskäivitada. Teise anduri puhul klemm lahutada ja taaskäivitus. Siin vähe juttu: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html
Simps

 postitati 16.12.20 23:01
Tavaliselt toprani osadega koostatud isenditel sellised probleemid.
pierre

 postitati 16.12.20 21:29
Mul pole seal rohkem, kui see üks nelja klemmiga. Ja seal on see teema, et uuel anduril, mis poest saad, see on kolme klemmiga. Aga kui viga oleks selles, oleks see ju kohe välja löönud, mitte kahe nädala pärast. Seega üldiselt seda ei kahtlusta. Pigem arvan, et kuskil pistikus on sees niiskus, sest mingi aeg enne seda tule tekkimist sai tehtud mootoripesu....nüüd ongi kaks varianti, kas vesi kuskil vahel või paneb üks anduritest kala. Pigem peaks vist olema nii, et see tuli hakkab vilkuma vaid selle anduri info peale, mis on paisupaagis....? Aga ma pole selles päris kindel.....
Brr

 postitati 16.12.20 18:03
Kas selle ploki külge mineva flantsi küljes on ainult 1 nelja klemmiga andur, või on mõni veel? Need nelja klemmiga andurid on erinevad, osadel ongi armatuuri kell ja 120*c lüliti koos. Kas aju ikka saab sellest nelja klemmiga andurist info või on eraldi kahe klemmiga andur?
pierre

 postitati 16.12.20 17:32
Ei hakanud peale jämeda anduri vahetust. Paar nädalat julgelt sõitsin ja kõik toimis. Noh toimib ka praegu kõik aga tule lõi lambist vilkuma....

Lõdviku küljes ei leidnud rohkem ühtegi andurit.

Kokku peaks olema neid sel autol kapoti all 4: 1 mis on paisupaagis ja näitabki seda tuld armatuuris, 2. mis on all radika küljes ja lülitab järgi ventikat 3. mis on ploki külge mineva flantsi küljes, mis annab ajule infot tempi kohta ja näitab seda ka kelladel ja 4. andur, mis on kapotialuse tempi mõõtmiseks kui autol mootor ei tööta, et vent vajadusel järgi lülitada.
Pmst vahetamata on ainult see neljas ja sel pole kõige selle tulega armatuuris, mitte midagi pistmist.

Ja tuli ikka vilgub... :(
Kiil

 postitati 15.12.20 20:57
Kas see hakkas peale selle nn. jämeda anduri vahetust?
Brr

 postitati 15.12.20 20:45
Jahutusvedeliku lõdviku küljes peaks olema temp.lüliti 120*c ,see võiks ka tule vilkuma panna. Osa nr. võiks olla 049919501E
pierre

 postitati 15.12.20 18:21
Tulen siia müts näpus. Mõistus on otsas.
Aga küsimus tundub lihtne. Mis asjad panevad b3 Audil vilkuma jah.ved. tule armatuuris?


*eelnevalt vahetatud temp andur/lüliti mis asub all radika küljes (u. aasta tagasi, sest ei toiminud vendi kiirused, nüüd ok)
*eelnevalt vahetatud jäme andur, mis läheb ploki küljes oleva flantsi otsa (vahetatud u. 2nädalat tagasi, sellepärast et jah. ved. näidik kelladel ei näidanud aeg ajalt, nüüd ok)
*paisupaak vahetatud (ühes tükis koos anduriga) (sest see kuradi tuli läks vilkuma aga ei ole ok praegu).

Ühesõnaga, saaga sai alguse, kui ükspäev töölt koju sõites, lõi tule vilkuma. Korraks nagu kustus ja siis jäigi vilkuma. Paned käima, natuke aega ja siis hakkab pihta. Mitte kohe.
Olen kõike proovinud, auto ise on ok. Kõik töötab, midagi ei ole viga, soojaks läheb, lekkeid ei ole, vedeliku tase ok, andurid vahetatud jne.

Aga kuradi tuli ikka vilgub! Mis paneb teda veel vilkuma, suunake mind vähemalt kuskile poole ->

Olen uurinud siit ja sealt, keegi ei oska rohkem midagi soovitada. A milles on keiss? :o
Kellel on mõtteid, suunake mind kuskile poole, ideid on vaja!

Tänud kaasamõtlejatele.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]