pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 15.12.20 17:21
|
|
|
Audi b3 7A jahutusvedeliku tuli!
Tulen siia müts näpus. Mõistus on otsas.
Aga küsimus tundub lihtne. Mis asjad panevad b3 Audil vilkuma jah.ved. tule armatuuris?
*eelnevalt vahetatud temp andur/lüliti mis asub all radika küljes (u. aasta tagasi, sest ei toiminud vendi kiirused, nüüd ok)
*eelnevalt vahetatud jäme andur, mis läheb ploki küljes oleva flantsi otsa (vahetatud u. 2nädalat tagasi, sellepärast et jah. ved. näidik kelladel ei
näidanud aeg ajalt, nüüd ok)
*paisupaak vahetatud (ühes tükis koos anduriga) (sest see kuradi tuli läks vilkuma aga ei ole ok praegu).
Ühesõnaga, saaga sai alguse, kui ükspäev töölt koju sõites, lõi tule vilkuma. Korraks nagu kustus ja siis jäigi vilkuma. Paned käima, natuke aega ja
siis hakkab pihta. Mitte kohe.
Olen kõike proovinud, auto ise on ok. Kõik töötab, midagi ei ole viga, soojaks läheb, lekkeid ei ole, vedeliku tase ok, andurid vahetatud jne.
Aga kuradi tuli ikka vilgub! Mis paneb teda veel vilkuma, suunake mind vähemalt kuskile poole ->
Olen uurinud siit ja sealt, keegi ei oska rohkem midagi soovitada. A milles on keiss?
Kellel on mõtteid, suunake mind kuskile poole, ideid on vaja!
Tänud kaasamõtlejatele.
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 15.12.20 19:45
|
|
|
Jahutusvedeliku lõdviku küljes peaks olema temp.lüliti 120*c ,see võiks ka tule vilkuma panna. Osa nr. võiks olla 049919501E
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 15.12.20 19:57
|
|
|
Kas see hakkas peale selle nn. jämeda anduri vahetust?
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 16.12.20 16:32
|
|
|
Ei hakanud peale jämeda anduri vahetust. Paar nädalat julgelt sõitsin ja kõik toimis. Noh toimib ka praegu kõik aga tule lõi lambist vilkuma....
Lõdviku küljes ei leidnud rohkem ühtegi andurit.
Kokku peaks olema neid sel autol kapoti all 4: 1 mis on paisupaagis ja näitabki seda tuld armatuuris, 2. mis on all radika küljes ja lülitab järgi
ventikat 3. mis on ploki külge mineva flantsi küljes, mis annab ajule infot tempi kohta ja näitab seda ka kelladel ja 4. andur, mis on kapotialuse
tempi mõõtmiseks kui autol mootor ei tööta, et vent vajadusel järgi lülitada.
Pmst vahetamata on ainult see neljas ja sel pole kõige selle tulega armatuuris, mitte midagi pistmist.
Ja tuli ikka vilgub...
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 16.12.20 17:03
|
|
|
Kas selle ploki külge mineva flantsi küljes on ainult 1 nelja klemmiga andur, või on mõni veel? Need nelja klemmiga andurid on erinevad, osadel ongi
armatuuri kell ja 120*c lüliti koos. Kas aju ikka saab sellest nelja klemmiga andurist info või on eraldi kahe klemmiga andur?
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 16.12.20 20:29
|
|
|
Mul pole seal rohkem, kui see üks nelja klemmiga. Ja seal on see teema, et uuel anduril, mis poest saad, see on kolme klemmiga. Aga kui viga oleks
selles, oleks see ju kohe välja löönud, mitte kahe nädala pärast. Seega üldiselt seda ei kahtlusta. Pigem arvan, et kuskil pistikus on sees niiskus,
sest mingi aeg enne seda tule tekkimist sai tehtud mootoripesu....nüüd ongi kaks varianti, kas vesi kuskil vahel või paneb üks anduritest kala. Pigem
peaks vist olema nii, et see tuli hakkab vilkuma vaid selle anduri info peale, mis on paisupaagis....? Aga ma pole selles päris kindel.....
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 16.12.20 22:01
|
|
|
Tavaliselt toprani osadega koostatud isenditel sellised probleemid.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 16.12.20 23:12
|
|
|
Tulele peakski mõjuma paisupaagi tasemeandur ja ülekuumenemisandur, mis on nelja pinniga anduri klemm 4. Kontrolliks tuleks võtta paisupaagi pistik
lahti ja taaskäivitada. Teise anduri puhul klemm lahutada ja taaskäivitus. Siin vähe juttu: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 17.12.20 11:46
|
|
|
Mul jamas ka kunagi B-osa nn. jäme andur. Lüliti seal sees andis koguaeg ühendust ja jah.vedeliku tuli vilkus koguaeg. Tõmbasin selle juhtme lõpuks
pistikust välja kuni normaalse anduri sain.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 17.12.20 16:05
|
|
|
Kellaplokk.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 17.12.20 16:06
|
|
|
Nii, nüüd hakkame kuskile jõudma.
Väga tänan selle info eest siin. Kontrollin neid variante.
|
|
|