Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] TCC on sidur, sidur vajab mingil määral sissesõitu ning ka kastil on TCC juhtimine adaptsiooniga. Teha mingisuguseid järeldusi näiteks 50km hiljem on natukene ennatlik. Jah, kui enne oli nii, et sidur oli täiesti tuksis ja pööre täiesti hüppas üles-alla 500rpm võrra, siis tõesti uue siduriga ei tohi sellist olukorda olla. Sinu postitatud graafiku põhjal oli võnkumine väga väike. Ilmselt suur osa inimestest ei paneks tähelegi seda. Arvestades seda, et mingi aeg on adaptsiooniks ja natukene peab uus TCC materjal ka sisse kuluma, siis ei ole selles mitte midagi erilist, et tahab sõitmist. Samuti, kui sõidetakse pikalt sirgel maanteel, siis on see kogu aeg lukus ja suurt midagi toimuda ei saa - paremini toimib see linnatsüklis. Kui nüüd sul viga ikkagi tagasi tuleb, siis peab kontrollima, et kastil ei oleks TCC solenoidiga või õlirõhuga probleeme. Samuti tuleb vaadata, et mootorist ei oleks tingitud probleem pöörete kõikumisega, mida siis TCC üritab leevendada. Aga sellise diagnostika väljundi puhul on nr1 kahtlusalune alati kasti turbiini lukk. Osade siia teemasse postitanud inimeste kaugus reaalsusest on minu jaoks ka hämmastav. Osa teid isegi vist pidi autoremondiga tegelema? Kui autol on küljes mingisugune tüüpviga, mida näha ka lihtsast diagnostika testist, kas igaks juhuks võtate enne mootori ja käigukasti seibideks ning panete siis kokku tagasi, selle asemel, et kõige tõenäolisemast alustada? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.6%
- SQL:
67.4%
]