Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5839)
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.20 15:49 Tsiteeri
C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust



Probleem järgmine:
C6l ei tahtnud pinge stabiilsena püsida. Sai lasta genekas üle vaadata ning tuvastati pingeregulaatori viga. Sai pingeregulaator vahetatud ning selle tulemusel sai pinge stabiilseks ning voolusüsteemid normaalselt tööle. Aga peale seda tekkis mingi uus anomaalia.
Ühtlast gaasi hoides või püsikaga sõites kõiguvad pöörded ning auto nagu katkuks. Pöörded kõiguvad küll vähe, ca 100 pöördevahemiku vahel, kuid ikkagi häirib. Tühikäigul ning koha peal gaasi peal hoides viga pole.

Olen kuulnud, et sarnaseid anomaaliaid tekitab vigane turbiin, kuid ei tahaks eriti uskuda kuna kast vahetab käike ideaalselt ning pole varem ka mingeid muresid tekitanud. Ning see, et nüüd täpselt kohe peale geneka remonti hakkab turbiin muret valmistama tundub kuidagi ebatõenäoline.

On kellegil olnud sarnast muret või oskaks midagi soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 06.02.20 16:25 Tsiteeri


Kas regulaator läks varuosa tootja oma või originaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.02.20 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rednasp1
Probleem järgmine:
C6l ei tahtnud pinge stabiilsena püsida. Sai lasta genekas üle vaadata ning tuvastati pingeregulaatori viga. Sai pingeregulaator vahetatud ning selle tulemusel sai pinge stabiilseks ning voolusüsteemid normaalselt tööle. Aga peale seda tekkis mingi uus anomaalia.
Ühtlast gaasi hoides või püsikaga sõites kõiguvad pöörded ning auto nagu katkuks. Pöörded kõiguvad küll vähe, ca 100 pöördevahemiku vahel, kuid ikkagi häirib. Tühikäigul ning koha peal gaasi peal hoides viga pole.

Olen kuulnud, et sarnaseid anomaaliaid tekitab vigane turbiin, kuid ei tahaks eriti uskuda kuna kast vahetab käike ideaalselt ning pole varem ka mingeid muresid tekitanud. Ning see, et nüüd täpselt kohe peale geneka remonti hakkab turbiin muret valmistama tundub kuidagi ebatõenäoline.

On kellegil olnud sarnast muret või oskaks midagi soovitada?


Sind aitab pädev diagnostika.
Kirjelduse järgi 100% turbiini luku viga. Testida saab VCDS-ga logides kasti parameetreid. Seal on selgelt näha mootori pööre ja kasti sisendpööre.
Kui ühtlase sõiduga mootori pööre mängib üles alla, samas, kui kasti sisendpööre on paigas, siis on probleem mitte toimivas turbiinilukus. Selle vea selgitamisega läheb täpselt nii palju, aega kui proovisõit teha.

Kui ise seadmeid ei oma, siis pöörde pädevasse töökotta.

Mina pingeregulaatoriga siin küll mingit seost ei näe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.20 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kas regulaator läks varuosa tootja oma või originaal?


Saan selle esmaspäeval teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.20 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: rednasp1
Probleem järgmine:
C6l ei tahtnud pinge stabiilsena püsida. Sai lasta genekas üle vaadata ning tuvastati pingeregulaatori viga. Sai pingeregulaator vahetatud ning selle tulemusel sai pinge stabiilseks ning voolusüsteemid normaalselt tööle. Aga peale seda tekkis mingi uus anomaalia.
Ühtlast gaasi hoides või püsikaga sõites kõiguvad pöörded ning auto nagu katkuks. Pöörded kõiguvad küll vähe, ca 100 pöördevahemiku vahel, kuid ikkagi häirib. Tühikäigul ning koha peal gaasi peal hoides viga pole.

Olen kuulnud, et sarnaseid anomaaliaid tekitab vigane turbiin, kuid ei tahaks eriti uskuda kuna kast vahetab käike ideaalselt ning pole varem ka mingeid muresid tekitanud. Ning see, et nüüd täpselt kohe peale geneka remonti hakkab turbiin muret valmistama tundub kuidagi ebatõenäoline.

On kellegil olnud sarnast muret või oskaks midagi soovitada?


Sind aitab pädev diagnostika.
Kirjelduse järgi 100% turbiini luku viga. Testida saab VCDS-ga logides kasti parameetreid. Seal on selgelt näha mootori pööre ja kasti sisendpööre.
Kui ühtlase sõiduga mootori pööre mängib üles alla, samas, kui kasti sisendpööre on paigas, siis on probleem mitte toimivas turbiinilukus. Selle vea selgitamisega läheb täpselt nii palju, aega kui proovisõit teha.

Kui ise seadmeid ei oma, siis pöörde pädevasse töökotta.

Mina pingeregulaatoriga siin küll mingit seost ei näe.


Oletame, et tegemist on turbiini veaga. Kas neid ka remonditakse või tuleb välja vahetada? Kui suure väljaminekuga arvestada tuleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.02.20 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rednasp1
Oletame, et tegemist on turbiini veaga. Kas neid ka remonditakse või tuleb välja vahetada? Kui suure väljaminekuga arvestada tuleks?


Alusta diagnostikast.
Turbiini taastamine täisteenusena (kast peale/maha, uus õli, filter, turbiini taastamine) 650-700 EUR.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.20 14:49 Tsiteeri


Diagnostika tulemus:

https://i.ibb.co/nr02s2s/Capture.png

Kuhu soovitate tööd teostama minna?

Olen kuulnud, et Hõbenool pidi hea olema ning teistelt allikatelt, et tasuks pöörduda Läti meeste poole. Soovitati sellist kohta nagu www.recro.eu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.02.20 15:54 Tsiteeri


Meie oleme recro esindajad Eestis ja hinna ma sulle juba saatsin.

Kuigi selle sinu diagnostika pildi põhjal ma küll veel midagi ei väidaks - sõita oleks vaja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.20 15:25 Tsiteeri


750 euri läinud, turbiin remonditud, viga ikka alles..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.02.20 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rednasp1
750 euri läinud, turbiin remonditud, viga ikka alles..


Pane siis siia kirja ka, kes siis sossseppadest ilmaasjata raha teenis...:P:P:P
Noh, et teised ka edaspidi teaks, kel sama häda autol.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.02.20 16:50 Tsiteeri


Kui tööd tehti erinevate inimeste poolt, diagnoos ühes kohas ja turbiini vahetus kuskil teises kohas puhtalt omaniku soovi põhjal, siis sosssepp oli ikka diagnostik ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.20 17:00 Tsiteeri


diagnostika ja remont teostati samas töökojas aga ma hetkel nime ei avalda, äkki leiame lahenduse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.02.20 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rednasp1
diagnostika ja remont teostati samas töökojas aga ma hetkel nime ei avalda, äkki leiame lahenduse.


Mis lahendus siin olla saab? Võeti raha selle eest, mida sa ei tahtnud osta.
Tarbijakaitse seadus nr.1.

Ma aiman, et tegu ei olnud Audi esindusega, nendega selline trikk ei lähe läbi ja kannavad raha kohe sulle sekundiga arvele tagasi.
Ei pea mingit müstilist "lahendust leidma".

Eks ta mingi sinu tuttava nurgatagune kontor pigem on, et seda lahendust vaja vaidluste läbi leida on.
Miks sa seda nime varjad, on täiesti arusaamatu. Siin pole midagi vaielda, kui raha on makstud ja sama viga on alles.
Ainult idioodiga pead vaidlema.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 28.02.20 22:52 Tsiteeri


Jah margiesindused on ikka korralikud. Mul volkaril vahetati suunatulekangide komplekt asjata (viga ei saanud parandatud). Vahetati tagasi ja kogu raha ka kanti tagasi.

Üks teine Audi/VW töökoda vahetas pihusti aga viga ei paranenud. Vahetati tagasi aga tööraha võeti ikka...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.02.20 05:17 Tsiteeri


Ma arvan, et asi pole nii lihtne. Kui töökoda selgitas võimalikku riski, mis selliste sümptomite ja töö korral alati on, klient soovis seda võtta ja uus varuosa paigaldati ja paremaks ei läinud, ei ole eriti midagi nõuda. Seda juhtub iga päev kümneid kordi. Katkise auto omanik ei ole kunn, nagu uue palitu ostja, vaid oma katkise autoga kunn, kellel on abi vaja. See on ju kõik ikkagi säästmise nimel, muidu võiks üle esinduse ukse võtmed anda ja öelda, et asi on katki, tehke korda ja punane vaip maha, kui rahaga tulen. Paljudel juhtudel ongi mõtekas lasta esindusel asju teha, siin peab ise tark olema.
Eksivad kõik, ka esindus, kuid neil on pool Saksamaad seljataga. Marti võiks oma uue Tiguani saagast rääkida rahvaauto esindusega, vot see on alles tase....kolin mootoris, diagnoos: pihusti survetoru vibreerib jne. :)

Ps. Isiklikult ei oma mingit seost asjaga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.02.20 05:37 Tsiteeri


Tehnikakauge inimene mõtlebki, et remondimees teeb kapoti lahti ja saab kohe aru, et mis viga on, pole see nii lihtne päris, tihti tulebki lihtsalt katsetada millegi vahetamisega. Ja kui juba alustatakse juttu jälle selle tüüpilise loogikaga, et eile oli korras ja kuidas nüüd täna saab katki olla.. Siis ju ei läheksi kunagi katki midagi?
Lõpuks sõelutakse vingujad välja ja jäävad normaalsed kliendid, kes asjast aru saavad ja kellega saab koostööd teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.02.20 10:34 Tsiteeri


Remondiarvel on kindlasti teenuse nimetus "kooliraha". Praktika näitab, et enamik tavotiremonte* lõpeb kuskil korralikumas kohas ümbertegemisega.
Antud juhul läheksin mina sinna tavotitöökotta tagasi ja nõuaksin uut turbiiniremonti, kuna sümptom on alles - järelikult on töö kehvasti tehtud :)


*tavotiremont - töökoda, kus suudetakse piduriklotse, klaasipuhasteid ja harvematel juhtudel ka mootoriõli vahetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Tehnikakauge inimene mõtlebki, et remondimees teeb kapoti lahti ja saab kohe aru, et mis viga on, pole see nii lihtne päris, tihti tulebki lihtsalt katsetada millegi vahetamisega. Ja kui juba alustatakse juttu jälle selle tüüpilise loogikaga, et eile oli korras ja kuidas nüüd täna saab katki olla.. Siis ju ei läheksi kunagi katki midagi?
Lõpuks sõelutakse vingujad välja ja jäävad normaalsed kliendid, kes asjast aru saavad ja kellega saab koostööd teha.


Tehnikakauge remondimees ei suudagi turbiini luku viga diagnoosida. Fakt on see, et autod muutuvad iga päev keerulisemaks ja igasugused "self study platform" puutöökojad on lõpuks kallimad ja jäävad lihtsalt rongist maha. Toimetavad nad senikaua, kuni klient on nõus seda õppetööd, harjutamist ja remondivigu kinni maksma.

Üldiselt on foorumi kaudu keeruline sellele juhtumile põhjapanevat hinnangut anda, kuna detailid pole teada. Ma loodan, et osapooled saavad asja kuidagi sõbralikult lahendatud. Nagu eelpool öeldi tuleks turbiini probleem nüüd välistada s.t. teha turbiinile diagnostika. Seejärel saab viga edasi otsida.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.20 10:45 Tsiteeri


Kuna viga oli tekkinud pärast geneka pingeregulaatori vahetust, siis kas ei tahaks ikkagi vea otsimist sealt lähedalt alustada? Kuigi kokkusattumusi võib juhtuda. Mu Allroadil pärast õlivahetust hakkas mootorituli põlema. Alguses arvasin ka, et midagi seal valesti tehtud. Aga Küttepumba hammasrihmal polnud enam hambaid pärast õlivahetust. Või õigemini hambad olid aga põhjakaitse peal laiali :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.02.20 11:31 Tsiteeri


Kui viga tekib kohe peale töökojast välja sõitmist, siis on kahtlus loomulikult arusaadav. Aga tihti on nii, et uus auto on juba tõstukil ja loomulikult tekib ka remondimehel kahtlus, et äkki tõesti läks midagi valesti, lükatakse poolik töö välja. Kokkuvõttes raisatakse töökoja aega ja rikutakse töömehe närve, mõni viisakam klient äkki vabandab ka pärast.

Aga on tuldud ka mitu kuud hiljem, et äkki jäi mõni polt lahti tookord sidurit vahetades, midagi hakkas nagu kolisema.. Või siis avaldub mõni muu viga peale mingit remonti, näiteks mingi õhusüsteemi viga peale lõhkise EGR-jahuti vahetust, eelsüüde hakkab vilkuma ja jõud kaob.. Keegi "diagnostik" paneb arvuti taha ja leiab mingi nukkvõllianduri vea, tegelikult pole pistik ammu taga enam, sest keegi "remondimees" on kunagi mootori valesti kokku pannud ja mootor ei lähe käimagi pistik taga. Aga omanik lendab kohale, et enne oli nii ja nüüd on nii, andur ära lõhutud jne...
Selliseid näiteid võib tuua väga palju, olenevalt tujust kas neelad alla või ütled, et "pole vaja rohkem siia tulla". Loomulikult teevad kõik ka vigu ja normaalne töökoda maksab vea kinni või teeb tasuta töö uuesti, iga tehing ei pea kasumis olema, ettevõte peab kokkuvõttes kasumis olema. Vabandust OT pärast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 29.02.20 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Sind aitab pädev diagnostika.
Kirjelduse järgi 100% turbiini luku viga. Testida saab VCDS-ga logides kasti parameetreid. Seal on selgelt näha mootori pööre ja kasti sisendpööre.
Kui ühtlase sõiduga mootori pööre mängib üles alla, samas, kui kasti sisendpööre on paigas, siis on probleem mitte toimivas turbiinilukus. Selle vea selgitamisega läheb täpselt nii palju, aega kui proovisõit teha.

Kui ise seadmeid ei oma, siis pöörde pädevasse töökotta.

Mina pingeregulaatoriga siin küll mingit seost ei näe.


Täpselt selline see turbiini diagnostika välja näeb...


Lambist pakuks õliseid, murenenud isolatsiooniga kasti el. kaableid, veana ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.02.20 19:34 Tsiteeri


Ega ei lahenda seda probleemi siin foorumis, tuleb lihtsalt lasta üle vaadata vastava eriala spetsialistil. Mäletan, et minu A6-l oli ka mingi turbiini jama, vist mitu aastat tagasi juba. Tookord sai pandud siia veakood ja täpne veakirjeldus, keegi spetsialist vastas, et asi väga halb ja ei tohiks sõita enam, võib metallipuru toota. Polnud aega tegeleda ja auto väärtus ka selline, et sai lihtsalt edasi sõidetud. Kokkuvõttes midagi ei remontind ja viga kadus mingi nädalaga, auto sõidab siiani. Pole eriline spetsialist automaatkastide alal, aga turbiini enda viga tõenäoliselt ikkagi polnud, miski muu põhjustas seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v2nt
huviline



Registreerunud 17.05.17
Kasutaja on eemal

Auto: Vito 122cdi, Q5 2,0tdi quattro& Passat 4motion

postitati 01.03.20 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma arvan, et asi pole nii lihtne. Kui töökoda selgitas võimalikku riski, mis selliste sümptomite ja töö korral alati on, klient soovis seda võtta ja uus varuosa paigaldati ja paremaks ei läinud, ei ole eriti midagi nõuda. Seda juhtub iga päev kümneid kordi. Katkise auto omanik ei ole kunn, nagu uue palitu ostja, vaid oma katkise autoga kunn, kellel on abi vaja. See on ju kõik ikkagi säästmise nimel, muidu võiks üle esinduse ukse võtmed anda ja öelda, et asi on katki, tehke korda ja punane vaip maha, kui rahaga tulen. Paljudel juhtudel ongi mõtekas lasta esindusel asju teha, siin peab ise tark olema.
Eksivad kõik, ka esindus, kuid neil on pool Saksamaad seljataga. Marti võiks oma uue Tiguani saagast rääkida rahvaauto esindusega, vot see on alles tase....kolin mootoris, diagnoos: pihusti survetoru vibreerib jne. :)

Ps. Isiklikult ei oma mingit seost asjaga.


Uuema VAG grupi koige suurem miinus minu silmis ongi see, et vähemalt Lõuna Eestis pole peale Aasta Auto ühtegi adekvaatset töökoda, kuhu auto viia. Kui näiteks Forssist on see peajagu üle ja võib öelda, et senini olen ma nendega teenusega üsna rahul, siis eelnevalt ka MB omanud julgen ma väita, et Silberauto on nii hinna kui kvaliteedi poolest Aasta Autost peajagu üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 01.03.20 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v2nt
Uuema VAG grupi koige suurem miinus minu silmis ongi see, et vähemalt Lõuna Eestis pole peale Aasta Auto ühtegi adekvaatset töökoda, kuhu auto viia. Kui näiteks Forssist on see peajagu üle ja võib öelda, et senini olen ma nendega teenusega üsna rahul, siis eelnevalt ka MB omanud julgen ma väita, et Silberauto on nii hinna kui kvaliteedi poolest Aasta Autost peajagu üle.

Ega ei ole ka uuema pemmi, oopeli ja Fordiga väga kuhugi minna. Hambaid puurima kah ju günekoloogi juurde ei lähe? Ainukeseks erandiks on Tojoota Avensis, millel veel vaakumiga süüde ja kahe lõõriga karburaator. Diagnostikaporti pole ja vigu vilgutatakse nagu eelmise sajandi Audi 100-l kontroll lambiga :)

Minu Silberauto kogemus jäi ~10 aasta taha, siis ei saadud sellisest lihtsast rauast nagu UNIMOG jagu - lipsud olid olulisel laiemad, kui kompetentsimõõdik. Naaber käis oma GLE-ga eelmisel aastal iga nädal neil külas kohvil. Raha küsiti, aga jagu ei saadud. Tundub, et midagi muutunud pole. Müüvad nad lisaks autodele veel igasugust pahna, mis ütleb minu jaoks nii mõndagi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rednasp1
huviline



Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.20 09:50 Tsiteeri


230km hiljem tundub, et viga on siiski kadunud. Ei kujuta ette kas kast tahtis tõesti nii pikalt nö õppida või milles see anomaalia oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.03.20 10:41 Tsiteeri


TCC on sidur, sidur vajab mingil määral sissesõitu ning ka kastil on TCC juhtimine adaptsiooniga.
Teha mingisuguseid järeldusi näiteks 50km hiljem on natukene ennatlik. Jah, kui enne oli nii, et sidur oli täiesti tuksis ja pööre täiesti hüppas üles-alla 500rpm võrra, siis tõesti uue siduriga ei tohi sellist olukorda olla.

Sinu postitatud graafiku põhjal oli võnkumine väga väike. Ilmselt suur osa inimestest ei paneks tähelegi seda.
Arvestades seda, et mingi aeg on adaptsiooniks ja natukene peab uus TCC materjal ka sisse kuluma, siis ei ole selles mitte midagi erilist, et tahab sõitmist.
Samuti, kui sõidetakse pikalt sirgel maanteel, siis on see kogu aeg lukus ja suurt midagi toimuda ei saa - paremini toimib see linnatsüklis.

Kui nüüd sul viga ikkagi tagasi tuleb, siis peab kontrollima, et kastil ei oleks TCC solenoidiga või õlirõhuga probleeme. Samuti tuleb vaadata, et mootorist ei oleks tingitud probleem pöörete kõikumisega, mida siis TCC üritab leevendada.
Aga sellise diagnostika väljundi puhul on nr1 kahtlusalune alati kasti turbiini lukk.

Osade siia teemasse postitanud inimeste kaugus reaalsusest on minu jaoks ka hämmastav. Osa teid isegi vist pidi autoremondiga tegelema?
Kui autol on küljes mingisugune tüüpviga, mida näha ka lihtsast diagnostika testist, kas igaks juhuks võtate enne mootori ja käigukasti seibideks ning panete siis kokku tagasi, selle asemel, et kõige tõenäolisemast alustada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]