Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Remondiarvel on kindlasti teenuse nimetus "kooliraha". Praktika näitab, et enamik tavotiremonte* lõpeb kuskil korralikumas kohas ümbertegemisega. Antud juhul läheksin mina sinna tavotitöökotta tagasi ja nõuaksin uut turbiiniremonti, kuna sümptom on alles - järelikult on töö kehvasti tehtud :) *tavotiremont - töökoda, kus suudetakse piduriklotse, klaasipuhasteid ja harvematel juhtudel ka mootoriõli vahetada. [quote][i]Algselt postitas: teet82[/i] Tehnikakauge inimene mõtlebki, et remondimees teeb kapoti lahti ja saab kohe aru, et mis viga on, pole see nii lihtne päris, tihti tulebki lihtsalt katsetada millegi vahetamisega. Ja kui juba alustatakse juttu jälle selle tüüpilise loogikaga, et eile oli korras ja kuidas nüüd täna saab katki olla.. Siis ju ei läheksi kunagi katki midagi? Lõpuks sõelutakse vingujad välja ja jäävad normaalsed kliendid, kes asjast aru saavad ja kellega saab koostööd teha. [/quote] Tehnikakauge remondimees ei suudagi turbiini luku viga diagnoosida. Fakt on see, et autod muutuvad iga päev keerulisemaks ja igasugused "self study platform" puutöökojad on lõpuks kallimad ja jäävad lihtsalt rongist maha. Toimetavad nad senikaua, kuni klient on nõus seda õppetööd, harjutamist ja remondivigu kinni maksma. Üldiselt on foorumi kaudu keeruline sellele juhtumile põhjapanevat hinnangut anda, kuna detailid pole teada. Ma loodan, et osapooled saavad asja kuidagi sõbralikult lahendatud. Nagu eelpool öeldi tuleks turbiini probleem nüüd välistada s.t. teha turbiinile diagnostika. Seejärel saab viga edasi otsida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
C6 3.0tdi pöörded kõiguvad sõidu ajal peale pingeregulaatori vahetust
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.0%
- SQL:
68.0%
]