Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ahti

 postitati 31.08.19 09:13
Tsitaat:
Algselt postitas: heinz76
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.


Jah auto on kogu aeg tõstuki peal. Süüde muidugi väljas! Uus kompressor alla, pistikud voolikud kinni ja lased vaikselt alla. Kui padjad on tühjaks jooksunud, siis auto jääb tühjadele patjadele, rattad koopas kuni sa käivitad auto ja kompressor pumpab ise auto õigele kõrgusele. Minul läks ladusalt. Kalibreerimist ei vajanud, kui kõrguse andurid kõik OK.
PS. Padja klappidel peaks olema tagasilöögi klapp sees, seega peaks need täis isegi jääma, kui padja klappide vahetust plaanis pole.
heinz76

 postitati 29.08.19 11:52
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.
Jann

 postitati 15.08.19 16:41
Alati võib süsteemis, eriti nii vanas, ka mitu viga olla. Eredalt on jäänud meelde üks C6, kus vahetusse läksid esimesed amordid-padjad mõlemad, kompressor, klappide plokk ja parem esimene kõrgussensor. Ennem olid vahetatud tagumised padjad just. Päris ilus number tuli kokku töökojale, kus tehti. Võin omast kogemusest öelda, et mitme vea korral on palju raskem vigaseid detaile leida, kuna nad mõjutavad erinevaid näite, mida arvutiga vaadata saab. Peale remonti kindlasti kalibreerimine vaja teha.
TiitR2

 postitati 15.08.19 15:34
Hakkame ikka teisest otsast pihta - kompressor muidu ei peksaks, kui kusagil leket pole. See, et kompressor on lekke tulemusena end juba vigaseks tagunud, on tagajärg.
Ahti

 postitati 15.08.19 15:25
Tsitaat:
Algselt postitas: heinz76
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.


Kõigepealt ikka diagnost, siis saab edasi vaadata, mida vaja tellida või testida. Aga tundub, et kompressor on hõre ja kuumeneb üle. Ülekuumenemis kaitse lükkab siis selle välja. Vabalt võib ka kuskil leke olla.
heinz76

 postitati 08.08.19 18:41
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]