Teema ülevaade |
Ahti
|
postitati 31.08.19 09:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: heinz76
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto
tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast
lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil
alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust. |
Jah auto on kogu aeg tõstuki peal. Süüde muidugi väljas! Uus kompressor alla, pistikud voolikud kinni ja lased vaikselt alla. Kui padjad on tühjaks
jooksunud, siis auto jääb tühjadele patjadele, rattad koopas kuni sa käivitad auto ja kompressor pumpab ise auto õigele kõrgusele. Minul läks
ladusalt. Kalibreerimist ei vajanud, kui kõrguse andurid kõik OK.
PS. Padja klappidel peaks olema tagasilöögi klapp sees, seega peaks need täis isegi jääma, kui padja klappide vahetust plaanis pole.
|
heinz76
|
postitati 29.08.19 11:52 |
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto
tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast
lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil
alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.
|
Jann
|
postitati 15.08.19 16:41 |
Alati võib süsteemis, eriti nii vanas, ka mitu viga olla. Eredalt on jäänud meelde üks C6, kus vahetusse läksid esimesed amordid-padjad mõlemad,
kompressor, klappide plokk ja parem esimene kõrgussensor. Ennem olid vahetatud tagumised padjad just. Päris ilus number tuli kokku töökojale, kus
tehti. Võin omast kogemusest öelda, et mitme vea korral on palju raskem vigaseid detaile leida, kuna nad mõjutavad erinevaid näite, mida arvutiga
vaadata saab. Peale remonti kindlasti kalibreerimine vaja teha.
|
TiitR2
|
postitati 15.08.19 15:34 |
Hakkame ikka teisest otsast pihta - kompressor muidu ei peksaks, kui kusagil leket pole. See, et kompressor on lekke tulemusena end juba vigaseks
tagunud, on tagajärg.
|
Ahti
|
postitati 15.08.19 15:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: heinz76
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab
Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi
lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole
sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan. |
Kõigepealt ikka diagnost, siis saab edasi vaadata, mida vaja tellida või testida. Aga tundub, et kompressor on hõre ja kuumeneb üle. Ülekuumenemis
kaitse lükkab siis selle välja. Vabalt võib ka kuskil leke olla.
|
heinz76
|
postitati 08.08.19 18:41 |
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab
Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi
lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole
sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.
|
|