Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6C6 3,0TDI 165kwÕhkvedrustus.Raplamaa. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1695)
heinz76
huviline



Registreerunud 26.07.19
Kasutaja on eemal

Auto: AudiA6 C6 Quattro.3,0TDI 165kw

postitati 08.08.19 18:41 Tsiteeri
A6C6 3,0TDI 165kwÕhkvedrustus.Raplamaa.



Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 15.08.19 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinz76
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.


Kõigepealt ikka diagnost, siis saab edasi vaadata, mida vaja tellida või testida. Aga tundub, et kompressor on hõre ja kuumeneb üle. Ülekuumenemis kaitse lükkab siis selle välja. Vabalt võib ka kuskil leke olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.08.19 15:34 Tsiteeri


Hakkame ikka teisest otsast pihta - kompressor muidu ei peksaks, kui kusagil leket pole. See, et kompressor on lekke tulemusena end juba vigaseks tagunud, on tagajärg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.08.19 16:41 Tsiteeri


Alati võib süsteemis, eriti nii vanas, ka mitu viga olla. Eredalt on jäänud meelde üks C6, kus vahetusse läksid esimesed amordid-padjad mõlemad, kompressor, klappide plokk ja parem esimene kõrgussensor. Ennem olid vahetatud tagumised padjad just. Päris ilus number tuli kokku töökojale, kus tehti. Võin omast kogemusest öelda, et mitme vea korral on palju raskem vigaseid detaile leida, kuna nad mõjutavad erinevaid näite, mida arvutiga vaadata saab. Peale remonti kindlasti kalibreerimine vaja teha.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heinz76
huviline



Registreerunud 26.07.19
Kasutaja on eemal

Auto: AudiA6 C6 Quattro.3,0TDI 165kw

postitati 29.08.19 11:52 Tsiteeri


Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 31.08.19 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinz76
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.


Jah auto on kogu aeg tõstuki peal. Süüde muidugi väljas! Uus kompressor alla, pistikud voolikud kinni ja lased vaikselt alla. Kui padjad on tühjaks jooksunud, siis auto jääb tühjadele patjadele, rattad koopas kuni sa käivitad auto ja kompressor pumpab ise auto õigele kõrgusele. Minul läks ladusalt. Kalibreerimist ei vajanud, kui kõrguse andurid kõik OK.
PS. Padja klappidel peaks olema tagasilöögi klapp sees, seega peaks need täis isegi jääma, kui padja klappide vahetust plaanis pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]