Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Audi 80 Cabriolet 99 aasta elektriskeemi otsingul
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: M2ki[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rix[/i] [quote][i]Algselt postitas: M2ki[/i] Mootoriaju ei oska kiiruseandurit lugeda. Alates B3'st läheb kiiruseandur spidosse ja spidol on digitaalne kiiruse väljund, cruise, kliima, välistemp anduri jne. jaoks. B6 käib aju ja spido vahel kiiruse edastamine mööda CAN'i. Hiljem ABS ja aju vahel siis. [/quote] Kui B5-e kellaplokke pannakse B4-le, kas siis B6-e oma ei kannataks panna Cabrio peale? Kuna CAN cateway (õige sõna slele kohta?) asub ju ka kellaplokis, saaks ka kõik muud asjad vajadusel mootoriajuga läbi selle suhtlema ehk. [url=http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_254.pdf]Audi A4 B6 Self-study programme - lehekülg 38.[/url] [/quote] Ei tea, aga B6 pilti vaadates on kuju täitsa mööda ja jääb ilmselt porno. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Audi 80 Cabriolet 99 aasta elektriskeemi otsingul
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.8%
- SQL:
74.2%
]