Lehekülgi: 1 2 |
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 15.04.19 20:35
|
|
|
Audi 80 Cabriolet 99 aasta elektriskeemi otsingul
Tere,
Otsin el.skeeme Audi Cabriolet (Typ89) 99 aasta mudelile, ADR mootoriga. Just mootori ühenduste osas.
Olemas Hiina ELSAWin, aga seal ei ole ja soovitatakse vaadata sama aasta A4 skeeme.
Plaan on tõsta BFB mootor ADR-i aemele. BFB skeemid olemas.
Terv.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.04.19 07:20
|
|
|
See https://12v.org/urs/1996_Audi_Cabriolet_System_Wiring_Diagrams.pdf on küll 2,8 kohta, aga mis vahet seal on, kui sul on selle
BFB skeemid olemas.
Sul on vaja ju ainult plusse, miinuseid, kellasid, pumpa jne, need on seal olemas.
Põhimõistusega suhtlevad ju BFB juhtmete kaudu.
P.S. Kui selline asi kuskil ripub, siis tuleb kohe oma copy teha, sest tavaliselt ta homme enam ei ripu.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 16.04.19 09:36
|
|
|
Tänud stihl!
Diakomist ka kõik skeemid ära kaevanud juba. Aga seal kuni 1997 aastani skeemid. 1998 tuli koos faceliftiga rida muudatusi.
Terv.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.04.19 12:42
|
|
|
Mis muudatusi seal mudeli lõpus enam, kas nad panid Cabriole immo peale we?
(küsin sesmõttes, et äkki tehti miski tarka ringi, mis B3-le kah sobib ja paremaks teeb...)
P.S. Kas see Cabrio Sul kindlasti 99a? Need olid haruldased autod ja võisid vabalt aasta-paar müügisaalis näidiseks olla, enne kui ostja tekkis ja
kohalikus ARK-s ära regati.
.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.04.19 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Mis muudatusi seal mudeli lõpus enam, kas nad panid Cabriole immo peale we?
(küsin sesmõttes, et äkki tehti miski tarka ringi, mis B3-le kah sobib ja paremaks teeb...)
P.S. Kas see Cabrio Sul kindlasti 99a? Need olid haruldased autod ja võisid vabalt aasta-paar müügisaalis näidiseks olla, enne kui ostja tekkis ja
kohalikus ARK-s ära regati.
. |
No Cabriole tuli ju isegi suure nuudiga rooli sammas. Küll seal 98 paiku (samal ajal kui ka B5 sai suure nuudiga roolisamba) tuli Cabriole ka muidki
muudatusi. Vabalt võib immoga olla.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 16.04.19 13:03
|
|
|
Jah, suure nuudiga rool on peal, facelifti stanged jne. Ning mõnel detailil dateering 99 ka peal. ADR mootoreid pandigi neile viimased 2 (3) aastat
vaid.
Terv.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.04.19 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
No Cabriole tuli ju isegi suure nuudiga rooli sammas. Küll seal 98 paiku (samal ajal kui ka B5 sai suure nuudiga roolisamba) tuli Cabriole ka muidki
muudatusi. Vabalt võib immoga olla. |
Kas sel suure nuudiga sambal oli ka B5/B6 kerel el. + mälu sissevälja-ülesalla rooli?
See oleks isegi teema.
Immo saab vanal auto uuesti siis aktuaalseks, kui ta hind on 60 tuh-ni kerkinud. A´la "kadunud 60 sekundiga auto"
Enne pole oluline....
Aga kõik see staff ei puutu asjasse, kui mootoriajule on vaja peale anda klemmid 15, 30 ja 31 ja õlitulele anduri ots.
.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.04.19 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Aga kõik see staff ei puutu asjasse, kui mootoriajule on vaja peale anda klemmid 15, 30 ja 31 ja õlitulele anduri ots. |
B6-e pealt tuleval mootoril võib pigem saada probleemiks kiiruse signaal ja kellaploki-mootori aju vaheline suhtlus üleüldiselt, kuna B6-el käib
suurem osa suhtlust üle CANi ja 2003 mudeli aastaga kaob traditsiooniline kiiruse andur käigukasti küljest ja kiiruse signaal hakkab ABSi ajust
tulema.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.04.19 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
B6-e pealt tuleval mootoril võib pigem saada probleemiks kiiruse signaal ja kellaploki-mootori aju vaheline suhtlus üleüldiselt, kuna B6-el käib
suurem osa suhtlust üle CANi ja 2003 mudeli aastaga kaob traditsiooniline kiiruse andur käigukasti küljest ja kiiruse signaal hakkab ABSi ajust
tulema. |
Nagu klassikud ütlevad, “Wiring is always where conversions test people”
Ehk siis jõudu teemaalgatajale.
Ma arvan, et kui süveneda, siis saab hakkama.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 16.04.19 18:41
|
|
|
Jõudu on vaja tõesti. Just see CAN ongi veidi segane - mootor pärit 2004 aasta mudelilt. Kiiruse signaali saan vanalt süsteemilt - mootori pöörded aga
liiguvad CAN-i kaudu.
Täna võtsin cabrio kellad maha ja ernievus A80-ga see, et kellade taga on 3 26-pin pistikut, roheline, sinine ja valge
Süvenemiseks olekski hea skeemis näpuga järge ajada
Jõulupühade ajal pookisin A4 juhtmestikust vajalikud osad skeemide järgi välja. Nüüd tahaks cabrio omast mittevajaliku välja juurida.
Aga noh ... tark ei torma
Terv.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 17.04.19 11:49
|
|
|
Kellad on täpselt samad mis vanematel, tausta disain ainult muutunud. Valge pistik on autocheck jaoks.
Tee pilti nii eest kui tagant kelladest. Tahaks rohelist pistikut näha.
Salongis on muutunud suunatulede ja kojamehe elekter. Kasutusel on facelift B5 kangid, seega suunarelee ja kojamehe elekter on teine.
Roolilint on ka uuema oma, võimalik näiteks soojendusega rooli kasutada.
Vbl oleks mõistlik kasutada näiteks AWT aju või mootorijuhtmestiku kui viimane ei sobi AWT ga kasutada.
Arvestades palju neid mootoreid kotti on läinud, ei tohiks nende asjade leidmisega probleeme tulla, samuti ka nende hind on tühine selle swapi jaoks
kuluva rahaga.
Immo vaja maha võtta, siis saan aidata.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 17.04.19 17:52
|
|
|
Õige, rohelise asemel on kollane pistik, aga kõik 3 on 26-pin`sed. Jah, ka roolilint on teine, ning kangid ja nende pistikud.
AWT (ülemineku variant, nagu mina seda kutsun) on "annetanud" juba näiteks geneka/roolivõimu kronsteini, vända otsa kiilrima ratta ja kütuselati.
Lisaks ka kliimakompressori ja selle bracketi.
Ajust oleks vaja välja kirjutada - immo, lisaõhupump ja tagumine lambda.
Terv.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 18.04.19 05:17
|
|
|
Kunagi tahtsin enda 98a cabriole panna kompuga 92a masina kellad ja erinevus oli pistikutes korralik. Minu mäletamist mööda ei sobinud pea ükski
pistik vanadele kelladele.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 18.04.19 07:05
|
|
|
Spidomeetri pistikud on samad 1987 kuni 2000. Kui enne oli minicheck ja teistel kelladel autocheck siis on jah üks pistik teistsugune 12 vs 26 pin.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.10.19 16:47
|
|
|
Hei, et teema õhku rippuma ei jääks, siis ...
Ristamine on jõudnud sinna maale, et mootor käib. Kiitus siinjuures ka ESRacing`ule, kes immo, secondary lambda ja lisaõhu ajust välja kirjutasid.
Cabrio skeeme ei saanud isegi klaasmajast. Tuletamist jagus.
Mootori pöörete analoog signaali kelladele sain aju (Motronic ME 7.5) 127/37 pin`ist. See pin mõeldud automaatkasti juhtajule rpm´i signaali
andmiseks. Ehk kellelegi tulevikus abiks.
Mõni küsimus veel häirib.
1. Kas "Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)" on vajalik, või on seda vaid jahutusradika vent bloki (mida ei kasuta) juhtimiseks tarvis?
2. Kas "Speed signal" ajule on vajalik, mootori töö seisukohast, kui cruise`i ei plaani?
3. Kas mootori juhtploki tööd mõjutavad siduri ja piduri lülitid (doonori omad), kui cruise`i ei plaani?
Terv.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 26.10.19 18:34
|
|
|
1. Pole vaja.
2. On vaja. Kiirust on vaja spidomeetrist mitte kiiruse andurist.
3. Ei.
Miks cruise ei paigalda, ainult kangi ja 2 pedaalilülitit vaja.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 26.10.19 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Miks cruise ei paigalda, ainult kangi ja 2 pedaalilülitit vaja. |
Kui ta tahaks kasutada B6-e mootoriaju põhjal töötavat püsikat, siis ju ei saa kasutada ilmselt seda vanemat tüüpi kangi? Või toimib B6-e aju samuti
ka analoog signaaliga kangiga, nagu B5-e 132kw 1.8T näiteks?
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 26.10.19 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Miks cruise ei paigalda, ainult kangi ja 2 pedaalilülitit vaja. |
Kui ta tahaks kasutada B6-e mootoriaju põhjal töötavat püsikat, siis ju ei saa kasutada ilmselt seda vanemat tüüpi kangi? Või toimib B6-e aju samuti
ka analoog signaaliga kangiga, nagu B5-e 132kw 1.8T näiteks? |
Õigus jah. Mul oli silme ees see, et läks AWT juhtmestik ja aju aga see oli ainult mu soovitus.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.10.19 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
2. On vaja. Kiirust on vaja spidomeetrist mitte kiiruse andurist.
|
Ahah, nüüd tuleb otsida varianti, analoog kiiruse signaal - BFB (ME 7.5) ajusse. On see üldse ilma emulaatorita teostatav?
Terv.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 26.10.19 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ACE16V
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
2. On vaja. Kiirust on vaja spidomeetrist mitte kiiruse andurist.
|
Ahah, nüüd tuleb otsida varianti, analoog kiiruse signaal - BFB (ME 7.5) ajusse. On see üldse ilma emulaatorita teostatav?
Terv. |
Võin eksida, sest nagu juba mainisin, siis kujutasin ette, et läks AWT juhtmed ja aju.
Nendel ja vanematel viskas veakoodi ja piiras pöördeid kui kiirusesignaali ei saanud.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.10.19 20:05
|
|
|
Koha peal läheb ilusasti pöördesse ...
Terv.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 26.10.19 20:32
|
|
|
Samas on näiteks kuni 2002a B6 ju samamoodi traditsioonilise kiiruse anduriga vasaku veovõlli juures käigukasti küljes. Mootorid on ju ...-2002 ja
2003-... samad, seega ehk on võimalik kiiruse signaal tuua käigukasti andurilt ka 2003-... auto mootoriajule.
Kui ma ei eksi, siis kiiruse signaal tuleb 2003-... ASB ajust, liigub kellaplokki ja kellaplokist alles edasi mootori ajusse, seega väga võimalik, et
kellaplokk muudab signaali samasuguseks, nagu tuleb käigukasti andurilt. Seega tasuks võrrelda sama mootoriga ...-2002 ja 2003...- elektriskeeme ja
samuti ka seda, kas mootoriajudel on mingit erinevust 2002 ja 2003.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 26.10.19 20:39
|
|
|
Mootoriaju ei oska kiiruseandurit lugeda. Alates B3'st läheb kiiruseandur spidosse ja spidol on digitaalne kiiruse väljund aju, cruise, kliima,
välistemp anduri, difriluku jne. jaoks.
B6 käib aju ja spido vahel kiiruse edastamine mööda CAN'i. Hiljem ABS ja aju vahel siis.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 26.10.19 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Mootoriaju ei oska kiiruseandurit lugeda. Alates B3'st läheb kiiruseandur spidosse ja spidol on digitaalne kiiruse väljund, cruise, kliima, välistemp
anduri jne. jaoks.
B6 käib aju ja spido vahel kiiruse edastamine mööda CAN'i. Hiljem ABS ja aju vahel siis. |
Kui B5-e kellaplokke pannakse B4-le, kas siis B6-e oma ei kannataks panna Cabrio peale? Kuna CAN cateway (õige sõna selle kohta?) asub ju ka
kellaplokis, saaks ka kõik muud asjad vajadusel mootoriajuga läbi selle suhtlema ehk.
Audi A4 B6 Self-study programme - lehekülg 38.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 26.10.19 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Mootoriaju ei oska kiiruseandurit lugeda. Alates B3'st läheb kiiruseandur spidosse ja spidol on digitaalne kiiruse väljund, cruise, kliima, välistemp
anduri jne. jaoks.
B6 käib aju ja spido vahel kiiruse edastamine mööda CAN'i. Hiljem ABS ja aju vahel siis. |
Kui B5-e kellaplokke pannakse B4-le, kas siis B6-e oma ei kannataks panna Cabrio peale? Kuna CAN cateway (õige sõna slele kohta?) asub ju ka
kellaplokis, saaks ka kõik muud asjad vajadusel mootoriajuga läbi selle suhtlema ehk.
Audi A4 B6 Self-study programme - lehekülg 38.
|
Ei tea, aga B6 pilti vaadates on kuju täitsa mööda ja jääb ilmselt porno.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |