Teema ülevaade |
Ahti
|
postitati 10.04.19 06:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused
väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga
hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve
auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?
|
Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega. |
FL
|
TiitR2
|
postitati 09.04.19 21:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused
väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga
hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve
auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?
|
Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega.
|
Ahti
|
postitati 09.04.19 21:23 |
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused
väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga
hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve
auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?
|
heinc
|
postitati 08.04.19 07:01 |
Olen isegi endal pigieemaldajaga autol tuled samasuguseks saanud, tasub keemiaga tõesti ettevaatlik olla!
|
QUATTRO
|
postitati 08.04.19 06:23 |
Täpselt samasuguse tulemuse võib saada ka valet leotuspesu või pigipesu keemiat kasutades. Me võitleme igapäevaselt sellega. Kliendid ostavad pesuaine
ja ei vaevu lugema kasutusjuhendis kirjas olevaid hoiatusi. On väga mitmeid tooteid turul mis u. 10 minutilise kokkupuute tagajärjel tekitavad
plastikule samasugused mikromõrad nagu piltidel.
|
jaiks
|
postitati 07.04.19 00:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.
. |
Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?
|
Ja tule "klaas" on sul titaanist v? |
Niipidi mõelda, siis olen vanu esitulesid poleerides märkand xenonite luupidele otse ette jäävas osas küll kiirgusest tekkinud mõranemist, aga see on
olnud oluliselt väiksemalt, kui antud juhul. Ma pole ise otseselt kokku puutunud värvi kuivatamise temperaruuridega ja ei oska kaasa rääkida palju,
ainult oletan. Kunagi üritasin end kokku viia selle maailma teadmistega ja siis jäi selline info meelde, et võib liiga lähedale asetatud lampidega
kõrvetada teipi auto peale ja sealt tuletasin. Pole katsunud ka, kui kuumaks esitule "klaasid" lähevad tulede pikemal kasutamisel. Seda olen küll
märkand, et esitule plastik on palju elastsem, kui tagatuledel. Tagatule "klaas" ei kannata pooltki sellest muljumisest, mis esituledel.
Samas vaadates vasaku tule kahjustusi, võiks mõelda üldse, et on lihtsalt vandaalitseja jala jõu- ja ilunumbreid näidatud. Ei tasu alahinnata, kui
lambi kohas ja ajuvabalt mõni isik oskab käituda. Enda autol on olnud diagonaalis üle kapoti ja katuse tennise jäljed koos mõlgireaga.
|
traksid
|
postitati 06.04.19 21:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga? |
B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest
servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse
jookseb.
Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede
"klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm
vesi selga). |
Ise arvasin ka korraks, et äkki valesti tagasi pandud tuli ja kuidagi pingutatud valesti või muud sellist, aga teist tuld ju ära ei võetud.
|
traksid
|
postitati 06.04.19 21:01 |
Hea arutlus ja kusjuures ise ka hakanud mõtlema selle peale, et värvimiskambrist ehk saanud viimast või siis mitmed korrad järjest temperatuuri
kõikumist. Tuled vast ongi nii vanad, kui auto ise ja tõesti ei imesta, et andsid otsad. Endal tuli see üllatusmoment liiga kiiresti ja ei osanud
selgelt mõelda, kuid kui nüüd saanud erinevaid vastuseid läbi lugeda ja seedida, siis hakkab rohkem koitma.
Tänud vastuste eest. Hakkan uuel nädalal tulesid tellima
|
Kaits
|
postitati 06.04.19 17:23 |
Ma ei tea kas minu jutt teema algatajat aitab, aga...
Õnnestus ükskord seista Circle K automaatpesula järjekorras üle tunni aja (1h 15min vast). Minu ees oli mingi uuemapoolne pargimaastur. Ja seletamatul
põhjusel muljus selle juht järjepidevalt pidureid - sisuliselt 75min järjest särasid pidurituled mulle näkku... mootor töötas ja pidurituled põlesid.
Kustusid vast mõneks sekundiks kui järjekord edasi liikus. Alguses häiris, aga hiljem juba muutus põnevaks, et kas hakkavad tuleklaasid minu nähes
sulama? Või pesulasse jõudes veega kokkupuutes plahvatama?
|
stihl
|
postitati 06.04.19 11:27 |
Mul on üks 600-ne bemm töös, samuti Sveitsist toodiud, 140t originaalläbisõit, kapoti alt täiesti tutikas, tehnika kõik super, AGA istmeriie nendest
kohtadest, kus päike peale paistab, täiesti räbal ja tagatuled veel 10x hullemad, kui sinu omal.
Suunatule klaasid on juba pulbrina küljest kukkunud ja punast osa ei julge puutudagi selline ämblik on sees.
Diagoos, miks ta üldse sealt normaalse hinnaga kätte saadi, oli: päikesekahjustus.
Ma ei tea, mis ilm neil seal Alpides on ja kas neil mägedes paistab päike 365 või 300 päeva aastas, aga igal juhul nii on.
Kunagi ostsin mingi täitsa ok-s korras ja hooldatud Sveitsi Volvo, sel oli JUST tagatuled mingil põhjusel vahetatud uute vastu ja tagantlaksu ei
paistnud kuskilt.
Eks põhjus oli sama.
.
|
TiitR2
|
postitati 06.04.19 10:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.
. |
Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?
|
Ja tule "klaas" on sul titaanist v?
|
jaiks
|
postitati 06.04.19 10:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.
. |
Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?
|
stihl
|
postitati 06.04.19 07:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: traksid
täielik anomaalia minu jaoks. |
Minu, kes ma igapäevaslt uunikumidega tegelen, on see täiesti tavaline.
Selle asja nimi on vanadus.
Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.
.
|
jaiks
|
postitati 05.04.19 22:49 |
Kui käis värvimisel, võis liigset kuumust saada ja pinged plastikus leidsid mõradena väljundi. Olen kunagi üht vana tuld poleerides selle mikromõrasid
täis lasknud, läks kuumaks liialt (algaja värk).
|
Rix
|
postitati 05.04.19 21:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga? |
B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest
servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse
jookseb.
Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede
"klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm
vesi selga).
|
230Ott
|
postitati 05.04.19 19:55 |
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?
|
tl470487
|
postitati 05.04.19 19:19 |
See ei ole anomaalia. Kõigele on alati selgitus. Esimene kahtlus pesula osas, et päikest saanud soe plastik sai liiga äkilise külma veesurve. See on
muidugi võimalik üldiselt väsinud plastiku molekulide koosmõjust. See abs plastik ei ole igavene, aga selge on see, et selline infarktikas kiirendab
protsesse. Selline vana auto armastab pigem käsipesu ja survepesuriga ei tohi tuleklaase suruda.
|
traksid
|
postitati 05.04.19 19:04 |
Tere
Avastasin paar päeva tagasi tagumisel tulel sees oleva niiskuse. Ei pööranud suuremat tähelepanu probleemile. Nüüd käisin pesus autoga ja tulemus on
piltidel näha. Autoga kuhugi pihta pole läinud ja tuled pole maha kukkunud (auto käis värvimises tagumise parempoolse rattakoopaga). Pärast pesu oli
seis selline nagu piltidel näha, täielik anomaalia minu jaoks. Ei hakka kinni, mis võiks põhjuseks olla. Ehk mõnel teist olnud sarnane probleem, kus
tuled ühtäkki praguliseks lähevad ja lõpuks ka katki.
|
|