Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tagumised tuled katki, aga kuidas? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2907)
traksid
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW

postitati 05.04.19 19:04 Tsiteeri
Tagumised tuled katki, aga kuidas?



Tere

Avastasin paar päeva tagasi tagumisel tulel sees oleva niiskuse. Ei pööranud suuremat tähelepanu probleemile. Nüüd käisin pesus autoga ja tulemus on piltidel näha. Autoga kuhugi pihta pole läinud ja tuled pole maha kukkunud (auto käis värvimises tagumise parempoolse rattakoopaga). Pärast pesu oli seis selline nagu piltidel näha, täielik anomaalia minu jaoks. Ei hakka kinni, mis võiks põhjuseks olla. Ehk mõnel teist olnud sarnane probleem, kus tuled ühtäkki praguliseks lähevad ja lõpuks ka katki.


https://www.upload.ee/image/9791437/IMG_2264.JPG
https://www.upload.ee/image/9791436/IMG_2263.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.19 19:19 Tsiteeri


See ei ole anomaalia. Kõigele on alati selgitus. Esimene kahtlus pesula osas, et päikest saanud soe plastik sai liiga äkilise külma veesurve. See on muidugi võimalik üldiselt väsinud plastiku molekulide koosmõjust. See abs plastik ei ole igavene, aga selge on see, et selline infarktikas kiirendab protsesse. Selline vana auto armastab pigem käsipesu ja survepesuriga ei tohi tuleklaase suruda.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 05.04.19 19:55 Tsiteeri


Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.04.19 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?


B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse jookseb.

Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede "klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm vesi selga).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 05.04.19 22:49 Tsiteeri


Kui käis värvimisel, võis liigset kuumust saada ja pinged plastikus leidsid mõradena väljundi. Olen kunagi üht vana tuld poleerides selle mikromõrasid täis lasknud, läks kuumaks liialt (algaja värk).


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.04.19 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: traksid
täielik anomaalia minu jaoks.


Minu, kes ma igapäevaslt uunikumidega tegelen, on see täiesti tavaline.
Selle asja nimi on vanadus.

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.04.19 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 06.04.19 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?

Ja tule "klaas" on sul titaanist v? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.04.19 11:27 Tsiteeri


Mul on üks 600-ne bemm töös, samuti Sveitsist toodiud, 140t originaalläbisõit, kapoti alt täiesti tutikas, tehnika kõik super, AGA istmeriie nendest kohtadest, kus päike peale paistab, täiesti räbal ja tagatuled veel 10x hullemad, kui sinu omal.

Suunatule klaasid on juba pulbrina küljest kukkunud ja punast osa ei julge puutudagi selline ämblik on sees.
Diagoos, miks ta üldse sealt normaalse hinnaga kätte saadi, oli: päikesekahjustus.

Ma ei tea, mis ilm neil seal Alpides on ja kas neil mägedes paistab päike 365 või 300 päeva aastas, aga igal juhul nii on.
Kunagi ostsin mingi täitsa ok-s korras ja hooldatud Sveitsi Volvo, sel oli JUST tagatuled mingil põhjusel vahetatud uute vastu ja tagantlaksu ei paistnud kuskilt.
Eks põhjus oli sama.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 06.04.19 17:23 Tsiteeri


Ma ei tea kas minu jutt teema algatajat aitab, aga...
Õnnestus ükskord seista Circle K automaatpesula järjekorras üle tunni aja (1h 15min vast). Minu ees oli mingi uuemapoolne pargimaastur. Ja seletamatul põhjusel muljus selle juht järjepidevalt pidureid - sisuliselt 75min järjest särasid pidurituled mulle näkku... mootor töötas ja pidurituled põlesid. Kustusid vast mõneks sekundiks kui järjekord edasi liikus. Alguses häiris, aga hiljem juba muutus põnevaks, et kas hakkavad tuleklaasid minu nähes sulama? Või pesulasse jõudes veega kokkupuutes plahvatama? :D


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
traksid
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW

postitati 06.04.19 21:01 Tsiteeri


Hea arutlus ja kusjuures ise ka hakanud mõtlema selle peale, et värvimiskambrist ehk saanud viimast või siis mitmed korrad järjest temperatuuri kõikumist. Tuled vast ongi nii vanad, kui auto ise ja tõesti ei imesta, et andsid otsad. Endal tuli see üllatusmoment liiga kiiresti ja ei osanud selgelt mõelda, kuid kui nüüd saanud erinevaid vastuseid läbi lugeda ja seedida, siis hakkab rohkem koitma.
Tänud vastuste eest. Hakkan uuel nädalal tulesid tellima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
traksid
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW

postitati 06.04.19 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?


B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse jookseb.

Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede "klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm vesi selga).


Ise arvasin ka korraks, et äkki valesti tagasi pandud tuli ja kuidagi pingutatud valesti või muud sellist, aga teist tuld ju ära ei võetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.04.19 00:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?

Ja tule "klaas" on sul titaanist v? ;)


Niipidi mõelda, siis olen vanu esitulesid poleerides märkand xenonite luupidele otse ette jäävas osas küll kiirgusest tekkinud mõranemist, aga see on olnud oluliselt väiksemalt, kui antud juhul. Ma pole ise otseselt kokku puutunud värvi kuivatamise temperaruuridega ja ei oska kaasa rääkida palju, ainult oletan. Kunagi üritasin end kokku viia selle maailma teadmistega ja siis jäi selline info meelde, et võib liiga lähedale asetatud lampidega kõrvetada teipi auto peale ja sealt tuletasin. Pole katsunud ka, kui kuumaks esitule "klaasid" lähevad tulede pikemal kasutamisel. Seda olen küll märkand, et esitule plastik on palju elastsem, kui tagatuledel. Tagatule "klaas" ei kannata pooltki sellest muljumisest, mis esituledel.

Samas vaadates vasaku tule kahjustusi, võiks mõelda üldse, et on lihtsalt vandaalitseja jala jõu- ja ilunumbreid näidatud. Ei tasu alahinnata, kui lambi kohas ja ajuvabalt mõni isik oskab käituda. Enda autol on olnud diagonaalis üle kapoti ja katuse tennise jäljed koos mõlgireaga.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.04.19 06:23 Tsiteeri


Täpselt samasuguse tulemuse võib saada ka valet leotuspesu või pigipesu keemiat kasutades. Me võitleme igapäevaselt sellega. Kliendid ostavad pesuaine ja ei vaevu lugema kasutusjuhendis kirjas olevaid hoiatusi. On väga mitmeid tooteid turul mis u. 10 minutilise kokkupuute tagajärjel tekitavad plastikule samasugused mikromõrad nagu piltidel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heinc
huviline



Registreerunud 17.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.0 TFSI 2018

postitati 08.04.19 07:01 Tsiteeri


Olen isegi endal pigieemaldajaga autol tuled samasuguseks saanud, tasub keemiaga tõesti ettevaatlik olla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 09.04.19 21:23 Tsiteeri


Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.04.19 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?

Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 10.04.19 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?

Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega.


FL


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.7% - SQL: 27.3%]