Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ahti

 postitati 10.04.19 06:33
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?

Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega.


FL
TiitR2

 postitati 09.04.19 21:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?

Pre või FL tagatuli? Kui Pre, siis varsti jääb komplekt üle. Korralikud, pole tuhmid või mõradega.
Ahti

 postitati 09.04.19 21:23
Krt ma siin nädal tagasi tegin ka peale talve suurema pigieemalduse....ja paar päeva hiljem avastasin paremal tagumisel tulel umbes samasugused väiksed tihedalt koos olevad praod ( Pilti ei saa ikka panna siia) Vasak tuli OK. Kas siis tõesti lasin kogemata pigieemaldus lapiga liiga hoogsalt...Ma pole kunagi sellist "Effekti" ühelgi oma audil kohanud, ei esi ega tagatuledel. Leotus aine see olla ei saa, sest kogu aeg lasen terve auto üle ja kasutan nii leotus, kui pigi eemalduseks POLAR vahendeid. Krd müstika siis, kas tõesti keerasin pigieemaldajaga tagatule p...e?
heinc

 postitati 08.04.19 07:01
Olen isegi endal pigieemaldajaga autol tuled samasuguseks saanud, tasub keemiaga tõesti ettevaatlik olla!
QUATTRO

 postitati 08.04.19 06:23
Täpselt samasuguse tulemuse võib saada ka valet leotuspesu või pigipesu keemiat kasutades. Me võitleme igapäevaselt sellega. Kliendid ostavad pesuaine ja ei vaevu lugema kasutusjuhendis kirjas olevaid hoiatusi. On väga mitmeid tooteid turul mis u. 10 minutilise kokkupuute tagajärjel tekitavad plastikule samasugused mikromõrad nagu piltidel.
jaiks

 postitati 07.04.19 00:49
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?

Ja tule "klaas" on sul titaanist v? ;)


Niipidi mõelda, siis olen vanu esitulesid poleerides märkand xenonite luupidele otse ette jäävas osas küll kiirgusest tekkinud mõranemist, aga see on olnud oluliselt väiksemalt, kui antud juhul. Ma pole ise otseselt kokku puutunud värvi kuivatamise temperaruuridega ja ei oska kaasa rääkida palju, ainult oletan. Kunagi üritasin end kokku viia selle maailma teadmistega ja siis jäi selline info meelde, et võib liiga lähedale asetatud lampidega kõrvetada teipi auto peale ja sealt tuletasin. Pole katsunud ka, kui kuumaks esitule "klaasid" lähevad tulede pikemal kasutamisel. Seda olen küll märkand, et esitule plastik on palju elastsem, kui tagatuledel. Tagatule "klaas" ei kannata pooltki sellest muljumisest, mis esituledel.

Samas vaadates vasaku tule kahjustusi, võiks mõelda üldse, et on lihtsalt vandaalitseja jala jõu- ja ilunumbreid näidatud. Ei tasu alahinnata, kui lambi kohas ja ajuvabalt mõni isik oskab käituda. Enda autol on olnud diagonaalis üle kapoti ja katuse tennise jäljed koos mõlgireaga.
traksid

 postitati 06.04.19 21:04
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?


B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse jookseb.

Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede "klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm vesi selga).


Ise arvasin ka korraks, et äkki valesti tagasi pandud tuli ja kuidagi pingutatud valesti või muud sellist, aga teist tuld ju ära ei võetud.
traksid

 postitati 06.04.19 21:01
Hea arutlus ja kusjuures ise ka hakanud mõtlema selle peale, et värvimiskambrist ehk saanud viimast või siis mitmed korrad järjest temperatuuri kõikumist. Tuled vast ongi nii vanad, kui auto ise ja tõesti ei imesta, et andsid otsad. Endal tuli see üllatusmoment liiga kiiresti ja ei osanud selgelt mõelda, kuid kui nüüd saanud erinevaid vastuseid läbi lugeda ja seedida, siis hakkab rohkem koitma.
Tänud vastuste eest. Hakkan uuel nädalal tulesid tellima :)
Kaits

 postitati 06.04.19 17:23
Ma ei tea kas minu jutt teema algatajat aitab, aga...
Õnnestus ükskord seista Circle K automaatpesula järjekorras üle tunni aja (1h 15min vast). Minu ees oli mingi uuemapoolne pargimaastur. Ja seletamatul põhjusel muljus selle juht järjepidevalt pidureid - sisuliselt 75min järjest särasid pidurituled mulle näkku... mootor töötas ja pidurituled põlesid. Kustusid vast mõneks sekundiks kui järjekord edasi liikus. Alguses häiris, aga hiljem juba muutus põnevaks, et kas hakkavad tuleklaasid minu nähes sulama? Või pesulasse jõudes veega kokkupuutes plahvatama? :D
stihl

 postitati 06.04.19 11:27
Mul on üks 600-ne bemm töös, samuti Sveitsist toodiud, 140t originaalläbisõit, kapoti alt täiesti tutikas, tehnika kõik super, AGA istmeriie nendest kohtadest, kus päike peale paistab, täiesti räbal ja tagatuled veel 10x hullemad, kui sinu omal.

Suunatule klaasid on juba pulbrina küljest kukkunud ja punast osa ei julge puutudagi selline ämblik on sees.
Diagoos, miks ta üldse sealt normaalse hinnaga kätte saadi, oli: päikesekahjustus.

Ma ei tea, mis ilm neil seal Alpides on ja kas neil mägedes paistab päike 365 või 300 päeva aastas, aga igal juhul nii on.
Kunagi ostsin mingi täitsa ok-s korras ja hooldatud Sveitsi Volvo, sel oli JUST tagatuled mingil põhjusel vahetatud uute vastu ja tagantlaksu ei paistnud kuskilt.
Eks põhjus oli sama.

.
TiitR2

 postitati 06.04.19 10:38
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?

Ja tule "klaas" on sul titaanist v? ;)
jaiks

 postitati 06.04.19 10:35
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.


Ma kambrit niiväga ei mõelnudki, kasutatakse vist mingeid kuuma kiirgavaid lampe vms. , nendega on vist oht suurem plastikutele liiga teha?
stihl

 postitati 06.04.19 07:37
Tsitaat:
Algselt postitas: traksid
täielik anomaalia minu jaoks.


Minu, kes ma igapäevaslt uunikumidega tegelen, on see täiesti tavaline.
Selle asja nimi on vanadus.

Ja eks nad on elu jooksul päikest ka saanud, see värvikambri 60 kraadi vblla polegi nii hull, kui päike.
Anomaalia oleks siis, kui auto aastast 2010 või uuem.

.
jaiks

 postitati 05.04.19 22:49
Kui käis värvimisel, võis liigset kuumust saada ja pinged plastikus leidsid mõradena väljundi. Olen kunagi üht vana tuld poleerides selle mikromõrasid täis lasknud, läks kuumaks liialt (algaja värk).
Rix

 postitati 05.04.19 21:50
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?


B6-e tuled kinnituvad välimisest servast plastikust "mummudega", mis lähevad kere küljes olevate plastikust/kummist tüüblite sisse ja sisemisest servast läheb üks polt sisse, mis fikseerib tule liikumast kuhugi, puruks ei saa midagi muud keerata, kui selle augu, kuhu see polt tule taga sisse jookseb.

Endal B6-el oli ka ühele tulele tekkinud mõrade kogu. Ma kahtlustaks mitmete halbade asjaolude kokku langemist korraga: päikese UV kiirgus, tulede "klaasi" materjali vanus, liiga kanged pesu vahendid (eel leotus, pigileotus jne) ja suur temperatuuride kõikumine (survekaga soojale tulele külm vesi selga).
230Ott

 postitati 05.04.19 19:55
Kas on võimalus, et tuled käisid küljest ära ja tagasi pannes pingutati valesti ja liiga suure jõuga?
tl470487

 postitati 05.04.19 19:19
See ei ole anomaalia. Kõigele on alati selgitus. Esimene kahtlus pesula osas, et päikest saanud soe plastik sai liiga äkilise külma veesurve. See on muidugi võimalik üldiselt väsinud plastiku molekulide koosmõjust. See abs plastik ei ole igavene, aga selge on see, et selline infarktikas kiirendab protsesse. Selline vana auto armastab pigem käsipesu ja survepesuriga ei tohi tuleklaase suruda.
traksid

 postitati 05.04.19 19:04
Tere

Avastasin paar päeva tagasi tagumisel tulel sees oleva niiskuse. Ei pööranud suuremat tähelepanu probleemile. Nüüd käisin pesus autoga ja tulemus on piltidel näha. Autoga kuhugi pihta pole läinud ja tuled pole maha kukkunud (auto käis värvimises tagumise parempoolse rattakoopaga). Pärast pesu oli seis selline nagu piltidel näha, täielik anomaalia minu jaoks. Ei hakka kinni, mis võiks põhjuseks olla. Ehk mõnel teist olnud sarnane probleem, kus tuled ühtäkki praguliseks lähevad ja lõpuks ka katki.


https://www.upload.ee/image/9791437/IMG_2264.JPG
https://www.upload.ee/image/9791436/IMG_2263.JPG

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]