Teema ülevaade |
äss
|
postitati 20.12.04 19:53 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
sellepärast ongi see lüliti kallis, et seal sees on elektroonika, mis kontrollib kui soe persealune on ja vastavalt sellele (ka nupu asendile) annab
rohkem/vähem soojenduselementidele voolu peale. Lihtsat varianti pole, sellepärast soovitangi siiski otsida töötav lüliti. |
Ah kuradile sellega ... juhi oma töötab - külmetagu siis kõrvalistuja.
Igatahes tänud sulle abi eest
|
samru
|
postitati 20.12.04 19:36 |
sellepärast ongi see lüliti kallis, et seal sees on elektroonika, mis kontrollib kui soe persealune on ja vastavalt sellele (ka nupu asendile) annab
rohkem/vähem soojenduselementidele voolu peale. Lihtsat varianti pole, sellepärast soovitangi siiski otsida töötav lüliti.
|
äss
|
postitati 20.12.04 17:49 |
Samru - aita veel pisut ... mis pingega soojendused töötama peaksid? Kas
mingisugust lihtsat on/off lülitit on keeruline aretada nii, et soojuskaitse alles jääb?
|
Speiss
|
postitati 19.12.04 12:54 |
äkki on abiks
http://www.isham-research.com/quattro/wiring/TypB4/
üleval on küll kiri Audi 80 (C4) Wiring Diagrams
kuid kõik viitavad sinna kui b4 lehele ja ka link ise on typb4
või sobra üldse seal ringi http://www.isham-research.com/quattro/index.html
100% ilmselt ei ühildu quattro andmetega aga midgi ikka
|
samru
|
postitati 19.12.04 12:52 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja äss
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja.
Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada. |
Kuna ise sellist asja ei teeks, siis ei soovita ka teistel teha
|
äss
|
postitati 19.12.04 12:32 |
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja.
Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada.
|
samru
|
postitati 19.12.04 09:36 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja äss
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla
mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata? |
Sealt käib suht väike vool läbi, lülitiga ei juhtu midagi aga perse põleb küll ära, sest see asi käib läbi ülekuumenemiskaitse.
|
äss
|
postitati 19.12.04 08:24 |
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla
mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata?
|
äss
|
postitati 11.12.04 19:42 |
tänud
|
samru
|
postitati 11.12.04 19:31 |
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/1992/80/WIRING%20DIAGRAMS/fig07.pdf
|
äss
|
postitati 11.12.04 18:47 |
Kas on kellelgi pakkuda A80 B4 täielikku elektriskeemi või teaks, kust võiks leida. Piisaks ka ainult istmesoojenduste osast.
|