äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 11.12.04 17:47
|
|
|
k: B4 elektriskeemi
Kas on kellelgi pakkuda A80 B4 täielikku elektriskeemi või teaks, kust võiks leida. Piisaks ka ainult istmesoojenduste osast.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 11.12.04 18:42
|
|
|
tänud
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.12.04 07:24
|
|
|
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla
mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.12.04 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja äss
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla
mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata? |
Sealt käib suht väike vool läbi, lülitiga ei juhtu midagi aga perse põleb küll ära, sest see asi käib läbi ülekuumenemiskaitse.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.12.04 11:32
|
|
|
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja.
Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.12.04 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja äss
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja.
Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada. |
Kuna ise sellist asja ei teeks, siis ei soovita ka teistel teha
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 20.12.04 16:49
|
|
|
Samru - aita veel pisut ... mis pingega soojendused töötama peaksid? Kas
mingisugust lihtsat on/off lülitit on keeruline aretada nii, et soojuskaitse alles jääb?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 20.12.04 18:36
|
|
|
sellepärast ongi see lüliti kallis, et seal sees on elektroonika, mis kontrollib kui soe persealune on ja vastavalt sellele (ka nupu asendile) annab
rohkem/vähem soojenduselementidele voolu peale. Lihtsat varianti pole, sellepärast soovitangi siiski otsida töötav lüliti.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|