Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Heiki21

 postitati 22.10.21 06:05
Tere.

Eile oli ka sama olukord kus pluss juhe läks kuumaks.
Esmalt muidugi sellest, et kuna aku oli vahepeal tühjaks saanud ja sai maha võetud ning täis laetud.
Sellest oli möödas 17 päeva, millest viimased 2 päeva auto lihtsalt seisis ja hommikul käima pannes oli aku tühjaks saanud.

Õhtul tuldi täkku andma ja siis käimise aeg jõudsime avastuseni et juhe kuumeneb.

Kas asi juhtus nüüd antud juhul sellest et aku läbi või siis ikka kuskil mujal probleem?
zack

 postitati 30.06.16 10:59
Jaa, tahaks ka teada kas/kus see D3 asub. Kapoti alt ma seda leidnud pole...
kps

 postitati 30.06.16 10:00
Kuna aku juhtmed ei lähe täispikalt ühest otsast teise, siis ka liitmikkohad võivad samasugust olukorda tekitada. Enamjaolt on need kohtades kuhu jookseb ka kapotialune kiirkäivituse klemm.

Midagi sellelaadset siis kuskil peidus, vanematel keredel on need üldjuhul musta värvi kopsikus.
https://static.cargurus.com/images/site/2013/04/22/09/27/pic-8592801842899183328-1600x1200.jpeg

NB! See kui kapoti all kiirkäivitus klemmi pole ei tähenda, et sel kerel seda liitmikkohta akust tuleval kaablil üldse polekski - see on seal ikka samas kohas olemas ja idaneb täpselt samamoodi! Mälu järgi peast paugust ei mäleta, kus see D2 ja D3 kerel oligi, targemad ehk täiendavad. Mõnedel keredel oli see üldse koopakaitsete/logarite alt kättesaadav jne.
100

 postitati 30.06.16 09:26
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm!


Mõtlesin ka seda, aga mainitud juhtumi vastu ei aita kui võti käest kukub ja satub plussklemmi ja kere vahele, juhul kui pole veel miinust eemaldada jõudnud.:)
rocket

 postitati 30.06.16 09:12
Sobib kasutamiseks ka auto juures :)

http://www.snaponindustrialbrands.com/DSN/wwwsnaponindustrialbrandscom/Commerce/ProductImages/mn1_006194.jpg
QUATTRO

 postitati 30.06.16 08:37
Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm!
100

 postitati 29.06.16 22:07
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.


Niimoodi olevat mõni ka näiteks sõrmust oma sõrme ümber "keevitanud", näiteks sõrmus puutub vastu +klemmi ja tööriist vastu keret. Sõrmuse materjaliks on harilikult kuld või hõbe, mis on parimad elektrijuhid... ja niimoodi mõõguv metall ümber sõrme hakkabi grillliha tegema.:) Põhimõtteliselt võib midagi sarnast juhtuda ka kaelaketti kandes.
karly

 postitati 29.06.16 22:05
Vool maha jookseb üldjuhul ikka tarbija tõttu.
quattrodiisel

 postitati 29.06.16 21:59
Ühel C6-el oli sama asi. Kapotialt + ühendus, puhastas ja pressis uuesti kinni ning mure oli kadunud. Samamoodi jooksis vool maha ja kuumutas ühendust.
zack

 postitati 29.06.16 21:53
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.

:o
Jaa, endal ka hirm, et miskit nii põlema ei läheks.
TiitR2

 postitati 29.06.16 21:43
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.
karly

 postitati 29.06.16 21:21
Nagu rain ennist mainis siis kehvad ühendused lähevadki kuumaks, tulenevalt füüsikast.
zack

 postitati 29.06.16 21:16
Hm, okei, vaatan igaksjuhuks veel juhtmed ka üle. Aga kas see tõesti võib juhtme nii tuliseks ajada? :o
sigaelmar

 postitati 29.06.16 20:46
Rain küsis kas juhe klemmi sees korralikult kinni. Omal oli sarnane juhtum kus akuklemmi sisse minev kaabel oli klemmi seest katki.
zack

 postitati 29.06.16 20:15
Ühendused puhtad ning klemmid korralikult kinni.
Rain

 postitati 29.06.16 20:11
Kehvad ühendused kuumenevad. Kas klemmid puhtad ja juhe klemmi sees korralikult kinni?
zack

 postitati 29.06.16 20:08
Mure selline, et peale sõitu läheb aku pluss klemm ja juhe kuumaks, klemm täitsa tuline, et ei saa katsudagi. Alguses arvasin, et kui aku oli väga tühi, laadis nii kõvasti, et läks kuumaks. Laadisin aku laadijaga pmst täis, kuid ikkagi sama jama.
Tegelikult on teine probleem ka aku tühjenemisega, kui auto seisab. Täna avastasin ühe tüüpvea, ehk alarmi pasuna akud olid lekkinud ning tekitas ilmselt lühise (pistik oli peaaegu üleni ära oksüdeerunud). Lootsin, et kuumenemises oligi süüdi see pasun, kuid ei. Aku tühjenemise kohta nüüd ei oska öelda.
VCDSiga vaatasin veakoodid üle, kuid seal ei paistnud midagi sellist, mis võiks seda põhjustada. Sai proovitud ka teist akut ja kodeeritud, ei mõjund ka see. Laadimine ka korras - 14,1V. Ei oska nagu enam midagi proovida/teha...äkki keegi teab hüva nõu anda? :)

Audi A8 2003a 4.2l

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.4% - SQL: 77.6%]