Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ets

 postitati 04.11.03 20:36
to: ferdinand kirjutasin Kotkale oma variandist. Aga Sina oled geenius Edu Sulle.
Kotkas

 postitati 04.11.03 17:20
Nii, asi korras:D Immo oli see, kes oli üles ütelnud. Praegu pole immot üldse vahel :(
Äkki keegi teab nüüd soovitada mõnda alarmi spetsialisti, kes teeks immo korda. Muidu vargapoisid ju kohe jaol (mitte, et see immo kedagi tagasi hoiaks, aga ikkagi.....ptüi, ptüi, ptüi)
ferdinand

 postitati 04.11.03 07:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja ets
Tere. Mul oli ka sarnane viga sama mootoriga. Mootor kustus vahel keset sõitu, samas jälle töötas. Peale pikka uurimist sai vahetatud Halle'y andur. Asub jagaja sees, ja meenutab kassettmaki helipeaad. Nüüd, juba üle aasta pole seda jama olnud.

Kui süütepoolile voolu ei tule siis on ju asi üsna konkreetne. Ja jagajast ei ole mõtet küll viga otsida. Ma küll ei tea kust ja mismoodi see vool sinna jõuab (kas otse süütelikust või läbi relee/kaitsme) Kuid suure tõenäosusega katkestab seesama immo selle ahela. Elektriskeem oleks vast abiks. Ja teadmine mismoodi see signa/immo ühendatud on.
Jõudu.
ets

 postitati 03.11.03 20:24
Tere. Mul oli ka sarnane viga sama mootoriga. Mootor kustus vahel keset sõitu, samas jälle töötas. Peale pikka uurimist sai vahetatud Halle'y andur. Asub jagaja sees, ja meenutab kassettmaki helipeaad. Nüüd, juba üle aasta pole seda jama olnud.
Kotkas

 postitati 03.11.03 17:29
Sai täna auto lõpuks Joe garaazi viidud hirmsa kauplemise peale (nad ju diisli spetsid). Keegi teine ei VIITSINUD ja ei tahtnud seda teha. Nii rääkisid mulle Hannes Speedsterist ja Aava ja mõned mehed veel kellele helistasin. Nüüd õhtul üks vend helistas mulle, et tema viga ei leidnud (süütelukk pidi ka korras olema). Ta soovitas minna Boschi ja sinna nüüd homme hommikul lähengi. Eks näis, mis saab. Ma ise hakkan üha rohkem kalduma sinna poole, et immobilaiseris peitub probleem.
QUATTRO

 postitati 02.11.03 21:16
süütepoolile jookseb nigunii otse süütelukupõhjast 12 volti peale nii et selles küll mure ei ole.
Aga see et ta sul ilma otsevooluta ei käivitunud viitab minuarust süüteluku põhja mahapõlemisele.
See must ja muu jama on sul seal ilmselt sellest et lasid mootorit kogu aeg kedrata,sädet aga ei olnud ja mootor on nüüd eestikeeli öeldes lihtsalt täis.
Kui saad korralikult startertist asja nüüd käima siis lased korra soojaks ja kaob ka see must tagant ära
Kotkas

 postitati 02.11.03 20:30
Ikkagi küsiks veel üle (kuna teema on pikaks veninud ja kõik ei viitsi otsast lõpuni läbi lugeda), kas süütepoolile akust otse voolu peale laskmine ei mõju kuidagi kahjulikult. mootoril üks silinder ei toiminud ja üks klapp meeletult klõbises. Tagant ajas musta välja.:P
Kotkas

 postitati 02.11.03 19:53
Kopamees: sinu antud teemas käib jutt siiski enamusjaolt bensupumba ümber. Mul aga tundub pump ok olema, kui mootor ju käivitus.

Thanx anyway.:)
kopamees

 postitati 02.11.03 18:49
Loe SEDA TEEMAT, võibolla aitab.
MaQQu

 postitati 02.11.03 18:22
Aava ise on öelnud, et talle elekter üldse ei meeldi ... :) aga soovitan soojalt elektrimuredega pöörduda Speedsterisse... Kontaktid leiad kindlasti kuskilt siit lehelt... Ise käinud ja abi saandud alati... (kusjuures lõppkokkuvõttes alati odavamaks läinud, kui kuskil mujal)
Kotkas

 postitati 02.11.03 17:00
tundub, et tegu mingi elektrilise veaga. Peab pöörduma spetsialisti poole. Oskab keegi soovitada kedagi tallinnas ja selle ümbruses? Kas forss oleks kõige õigem valik el. süsteemide kohapealt? Kas Aava ka elektrist matsu jagab?
laur4

 postitati 02.11.03 16:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Sai asja natuke suditud. Selgus, et sädet ei ole. Süütepoolile voolu peale ei tule. Lasin sundvoolu peale otse akult. Läks käima, aga üks silinder ei töötanud. Tagant lõi täiega musta välja ja kapoti alt hakkas gergelt nagu suitsu tulema kuskilt jagaja lähedalt. Ei saanudki aru, kas tegu oli juhtme või õlikärsakas. Kas see, et otse voolu peale lasin, võis midagi nässu keerata? Küünlad võtsin maha, olid kõik hirmus tahmased (ennem ilusad puhtad). Äkki asi immos? Kas immot saab kuidagi vahelt ära ka võtta koduste vahenditega? Ma aran, et lihtne see ei ole, kuna vargapoisid ei tohi asjast ju jagu saada. Mida see immo ültse katkestab üldjuhul? Kus on see immoblokk, kas armastuurlaua sees kuskil?


Immo katkestab tavaliselt bensiinipumpa ja siis ka süütesüsteemi mingeid osasid. Seega võib mittetöötav immo küll jama tekitada. Aga kui on korralik skeem olemas, siis saab selgitada välja kust täpselt peab süütepooli toide peale tulema ning prooviks teise juhtme panna.
Releedel (tavalistel) peaks olema skeemike külje peal. Selle järgi saab vaadata, et kui kahele otsale voole peale anda, kas siis ülejäänud otste vahel tekib ühendus või mitte. Sel juhul ei pea relee korpust lahti võtma. Aga nende suurte ja keeruliste kontrolli kohta ei oska ma suurt midagi öelda.
Kotkas

 postitati 02.11.03 15:48
Selline asi ka veel et kuidas kontrollitakse neid releesid kaitsmeblokis? Kaitsmed olid terved kõik. Ja kust saada bloki manuali eesti keeles, kuna saksa keelsest ei saa tuhkagi aru.
Kotkas

 postitati 02.11.03 15:44
Sai asja natuke suditud. Selgus, et sädet ei ole. Süütepoolile voolu peale ei tule. Lasin sundvoolu peale otse akult. Läks käima, aga üks silinder ei töötanud. Tagant lõi täiega musta välja ja kapoti alt hakkas gergelt nagu suitsu tulema kuskilt jagaja lähedalt. Ei saanudki aru, kas tegu oli juhtme või õlikärsakas. Kas see, et otse voolu peale lasin, võis midagi nässu keerata? Küünlad võtsin maha, olid kõik hirmus tahmased (ennem ilusad puhtad). Äkki asi immos? Kas immot saab kuidagi vahelt ära ka võtta koduste vahenditega? Ma aran, et lihtne see ei ole, kuna vargapoisid ei tohi asjast ju jagu saada. Mida see immo ültse katkestab üldjuhul? Kus on see immoblokk, kas armastuurlaua sees kuskil?
MaQQu

 postitati 02.11.03 13:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja doktorms
Minu B3-l põlesid bensiinipumba relee tinutused lahti trükkplaadilt. Väike tinutus ja käis jälle.


Kusjuures endal juhtus täpselt sama asi, jätsin maja ees auto seisma, kõik ok ning hommikul käivitades oli kööga.. Küll otsisin ja otsisin ning lõpuks tegin kaitsmeploki lahti ja sudisin vähe neid releesid ja kaitsmeid.. läks käima.. hiljem võtsin relee lahti ja tinutasin jooted üle.. siiamaani töötab... On juhtund ka seda, et pritse kaitse samasugust trikki teeb.. üks hetk kõik korras, ja siis kööga.. tahaks loota, et pääsed nii lihtsalt.. neid väga kerge kontrollida..
Pmst ongi nii, et kõigepealt vaata üle, kas säde on, kui on, siis vaata kas kütus tuleb silindriteni... sealt saab juba edasi arutada... Jõudu!
doktorms

 postitati 02.11.03 13:30
Minu B3-l põlesid bensiinipumba relee tinutused lahti trükkplaadilt. Väike tinutus ja käis jälle.
raigo

 postitati 02.11.03 12:19
ma toon näiteks et oli vene autoga nali jagaja kaanes on see süsi pulk ja selle vedru pinge oli nõrk ja ta ei käinud sellele junnile (haamer vms) selle vastu ja kõik :( aga siis tõmbasime seda pulka väljapoole ja asi oli korras :) ja auto käis jälle :)
Eints

 postitati 02.11.03 12:15
kungi audi 80 suri süütepool sedaviisi ära tulin sõidust kõik ok ja pooltundi hiljem korraks üks törts ja kutu:(
laur4

 postitati 02.11.03 11:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Auto mootor otsustas lihtsalt välja surra ja enam ei käivitu. Autoks on b4, 2,3. Pange kirja kõikvõimalikke mõtteid, kust viga hakata otsima. Kas bensupump võib maha surra ka niimoodi, et ei tee enne lõppu mittemingit imelikku häält?

Sõbra b4-l suri küll pump ära just samamoodi ootamatult. Aga sellise asja tõenäosus on suht väike.
Ja minu teada ei tohiks süütepoolid enamasti eriti kergelt maha põleda.
Aga vaata ka juhtmestikku. Äkki mõni pistik ootamatult kusagilt välja karanud?
Kui oled selgusele jõudnud, kas süüte või toite mure, siis saab juba lähemalt rääkida.
Uss

 postitati 02.11.03 11:16
kotkas ,vaata sädet ,võta võta piibu ots (see mis tuleb süütepoolist) jagaja pealt lahti ja pane kuhugi massi lähedale u.1cm ja käivita vaata kas säde on. ja kütuse survet saad mõõta nii,et paned surve mõõdiku külmkäivituse toru otsa.
Eints

 postitati 02.11.03 09:38
kui süüte sisse keerad peaks bena pump endast kohe märku andma.
kontrolli sädet...süütepool võib ka ära surra.
Kotkas

 postitati 02.11.03 09:27
Auto mootor otsustas lihtsalt välja surra ja enam ei käivitu. Autoks on b4, 2,3. Pange kirja kõikvõimalikke mõtteid, kust viga hakata otsima. Kas bensupump võib maha surra ka niimoodi, et ei tee enne lõppu mittemingit imelikku häält?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]