Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Suri välja ja enam ei käivitu. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2831)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 09:27 Tsiteeri
Suri välja ja enam ei käivitu.



Auto mootor otsustas lihtsalt välja surra ja enam ei käivitu. Autoks on b4, 2,3. Pange kirja kõikvõimalikke mõtteid, kust viga hakata otsima. Kas bensupump võib maha surra ka niimoodi, et ei tee enne lõppu mittemingit imelikku häält?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 02.11.03 09:38 Tsiteeri


kui süüte sisse keerad peaks bena pump endast kohe märku andma.
kontrolli sädet...süütepool võib ka ära surra.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 02.11.03 11:16 Tsiteeri


kotkas ,vaata sädet ,võta võta piibu ots (see mis tuleb süütepoolist) jagaja pealt lahti ja pane kuhugi massi lähedale u.1cm ja käivita vaata kas säde on. ja kütuse survet saad mõõta nii,et paned surve mõõdiku külmkäivituse toru otsa.


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 02.11.03 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Auto mootor otsustas lihtsalt välja surra ja enam ei käivitu. Autoks on b4, 2,3. Pange kirja kõikvõimalikke mõtteid, kust viga hakata otsima. Kas bensupump võib maha surra ka niimoodi, et ei tee enne lõppu mittemingit imelikku häält?

Sõbra b4-l suri küll pump ära just samamoodi ootamatult. Aga sellise asja tõenäosus on suht väike.
Ja minu teada ei tohiks süütepoolid enamasti eriti kergelt maha põleda.
Aga vaata ka juhtmestikku. Äkki mõni pistik ootamatult kusagilt välja karanud?
Kui oled selgusele jõudnud, kas süüte või toite mure, siis saab juba lähemalt rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 02.11.03 12:15 Tsiteeri


kungi audi 80 suri süütepool sedaviisi ära tulin sõidust kõik ok ja pooltundi hiljem korraks üks törts ja kutu:(


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.03 12:19 Tsiteeri


ma toon näiteks et oli vene autoga nali jagaja kaanes on see süsi pulk ja selle vedru pinge oli nõrk ja ta ei käinud sellele junnile (haamer vms) selle vastu ja kõik :( aga siis tõmbasime seda pulka väljapoole ja asi oli korras :) ja auto käis jälle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
doktorms
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)

postitati 02.11.03 13:30 Tsiteeri


Minu B3-l põlesid bensiinipumba relee tinutused lahti trükkplaadilt. Väike tinutus ja käis jälle.


Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.03 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja doktorms
Minu B3-l põlesid bensiinipumba relee tinutused lahti trükkplaadilt. Väike tinutus ja käis jälle.


Kusjuures endal juhtus täpselt sama asi, jätsin maja ees auto seisma, kõik ok ning hommikul käivitades oli kööga.. Küll otsisin ja otsisin ning lõpuks tegin kaitsmeploki lahti ja sudisin vähe neid releesid ja kaitsmeid.. läks käima.. hiljem võtsin relee lahti ja tinutasin jooted üle.. siiamaani töötab... On juhtund ka seda, et pritse kaitse samasugust trikki teeb.. üks hetk kõik korras, ja siis kööga.. tahaks loota, et pääsed nii lihtsalt.. neid väga kerge kontrollida..
Pmst ongi nii, et kõigepealt vaata üle, kas säde on, kui on, siis vaata kas kütus tuleb silindriteni... sealt saab juba edasi arutada... Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 15:44 Tsiteeri


Sai asja natuke suditud. Selgus, et sädet ei ole. Süütepoolile voolu peale ei tule. Lasin sundvoolu peale otse akult. Läks käima, aga üks silinder ei töötanud. Tagant lõi täiega musta välja ja kapoti alt hakkas gergelt nagu suitsu tulema kuskilt jagaja lähedalt. Ei saanudki aru, kas tegu oli juhtme või õlikärsakas. Kas see, et otse voolu peale lasin, võis midagi nässu keerata? Küünlad võtsin maha, olid kõik hirmus tahmased (ennem ilusad puhtad). Äkki asi immos? Kas immot saab kuidagi vahelt ära ka võtta koduste vahenditega? Ma aran, et lihtne see ei ole, kuna vargapoisid ei tohi asjast ju jagu saada. Mida see immo ültse katkestab üldjuhul? Kus on see immoblokk, kas armastuurlaua sees kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 15:48 Tsiteeri


Selline asi ka veel et kuidas kontrollitakse neid releesid kaitsmeblokis? Kaitsmed olid terved kõik. Ja kust saada bloki manuali eesti keeles, kuna saksa keelsest ei saa tuhkagi aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 02.11.03 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Sai asja natuke suditud. Selgus, et sädet ei ole. Süütepoolile voolu peale ei tule. Lasin sundvoolu peale otse akult. Läks käima, aga üks silinder ei töötanud. Tagant lõi täiega musta välja ja kapoti alt hakkas gergelt nagu suitsu tulema kuskilt jagaja lähedalt. Ei saanudki aru, kas tegu oli juhtme või õlikärsakas. Kas see, et otse voolu peale lasin, võis midagi nässu keerata? Küünlad võtsin maha, olid kõik hirmus tahmased (ennem ilusad puhtad). Äkki asi immos? Kas immot saab kuidagi vahelt ära ka võtta koduste vahenditega? Ma aran, et lihtne see ei ole, kuna vargapoisid ei tohi asjast ju jagu saada. Mida see immo ültse katkestab üldjuhul? Kus on see immoblokk, kas armastuurlaua sees kuskil?


Immo katkestab tavaliselt bensiinipumpa ja siis ka süütesüsteemi mingeid osasid. Seega võib mittetöötav immo küll jama tekitada. Aga kui on korralik skeem olemas, siis saab selgitada välja kust täpselt peab süütepooli toide peale tulema ning prooviks teise juhtme panna.
Releedel (tavalistel) peaks olema skeemike külje peal. Selle järgi saab vaadata, et kui kahele otsale voole peale anda, kas siis ülejäänud otste vahel tekib ühendus või mitte. Sel juhul ei pea relee korpust lahti võtma. Aga nende suurte ja keeruliste kontrolli kohta ei oska ma suurt midagi öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 17:00 Tsiteeri


tundub, et tegu mingi elektrilise veaga. Peab pöörduma spetsialisti poole. Oskab keegi soovitada kedagi tallinnas ja selle ümbruses? Kas forss oleks kõige õigem valik el. süsteemide kohapealt? Kas Aava ka elektrist matsu jagab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.03 18:22 Tsiteeri


Aava ise on öelnud, et talle elekter üldse ei meeldi ... :) aga soovitan soojalt elektrimuredega pöörduda Speedsterisse... Kontaktid leiad kindlasti kuskilt siit lehelt... Ise käinud ja abi saandud alati... (kusjuures lõppkokkuvõttes alati odavamaks läinud, kui kuskil mujal)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 02.11.03 18:49 Tsiteeri


Loe SEDA TEEMAT, võibolla aitab.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 19:53 Tsiteeri


Kopamees: sinu antud teemas käib jutt siiski enamusjaolt bensupumba ümber. Mul aga tundub pump ok olema, kui mootor ju käivitus.

Thanx anyway.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.03 20:30 Tsiteeri


Ikkagi küsiks veel üle (kuna teema on pikaks veninud ja kõik ei viitsi otsast lõpuni läbi lugeda), kas süütepoolile akust otse voolu peale laskmine ei mõju kuidagi kahjulikult. mootoril üks silinder ei toiminud ja üks klapp meeletult klõbises. Tagant ajas musta välja.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.11.03 21:16 Tsiteeri


süütepoolile jookseb nigunii otse süütelukupõhjast 12 volti peale nii et selles küll mure ei ole.
Aga see et ta sul ilma otsevooluta ei käivitunud viitab minuarust süüteluku põhja mahapõlemisele.
See must ja muu jama on sul seal ilmselt sellest et lasid mootorit kogu aeg kedrata,sädet aga ei olnud ja mootor on nüüd eestikeeli öeldes lihtsalt täis.
Kui saad korralikult startertist asja nüüd käima siis lased korra soojaks ja kaob ka see must tagant ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 03.11.03 17:29 Tsiteeri


Sai täna auto lõpuks Joe garaazi viidud hirmsa kauplemise peale (nad ju diisli spetsid). Keegi teine ei VIITSINUD ja ei tahtnud seda teha. Nii rääkisid mulle Hannes Speedsterist ja Aava ja mõned mehed veel kellele helistasin. Nüüd õhtul üks vend helistas mulle, et tema viga ei leidnud (süütelukk pidi ka korras olema). Ta soovitas minna Boschi ja sinna nüüd homme hommikul lähengi. Eks näis, mis saab. Ma ise hakkan üha rohkem kalduma sinna poole, et immobilaiseris peitub probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 03.11.03 20:24 Tsiteeri


Tere. Mul oli ka sarnane viga sama mootoriga. Mootor kustus vahel keset sõitu, samas jälle töötas. Peale pikka uurimist sai vahetatud Halle'y andur. Asub jagaja sees, ja meenutab kassettmaki helipeaad. Nüüd, juba üle aasta pole seda jama olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.03 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ets
Tere. Mul oli ka sarnane viga sama mootoriga. Mootor kustus vahel keset sõitu, samas jälle töötas. Peale pikka uurimist sai vahetatud Halle'y andur. Asub jagaja sees, ja meenutab kassettmaki helipeaad. Nüüd, juba üle aasta pole seda jama olnud.

Kui süütepoolile voolu ei tule siis on ju asi üsna konkreetne. Ja jagajast ei ole mõtet küll viga otsida. Ma küll ei tea kust ja mismoodi see vool sinna jõuab (kas otse süütelikust või läbi relee/kaitsme) Kuid suure tõenäosusega katkestab seesama immo selle ahela. Elektriskeem oleks vast abiks. Ja teadmine mismoodi see signa/immo ühendatud on.
Jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 04.11.03 17:20 Tsiteeri


Nii, asi korras:D Immo oli see, kes oli üles ütelnud. Praegu pole immot üldse vahel :(
Äkki keegi teab nüüd soovitada mõnda alarmi spetsialisti, kes teeks immo korda. Muidu vargapoisid ju kohe jaol (mitte, et see immo kedagi tagasi hoiaks, aga ikkagi.....ptüi, ptüi, ptüi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 04.11.03 20:36 Tsiteeri


to: ferdinand kirjutasin Kotkale oma variandist. Aga Sina oled geenius Edu Sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]