Teema ülevaade |
Graabel
|
postitati 15.08.03 14:54 |
Mul ka see andur läbi (4 juhtmega) ja forsis kysitaxe selle eest 1,1 K
|
arvi
|
postitati 14.08.03 19:25 |
mul 100 2,8 92-lammutasin laiali valasin õli sisse[nagu juba ammu räägitud]aga tööle raibe ei hakanud.võtan poest uue,aitab naljast.
|
Amadeus
|
postitati 13.08.03 23:22 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja westa
uskuge või mitte aga nii see töötab
NB! vahe 3 ja 4 otsalise vahel ongi, et 3 üks mass ja neljasel kaks. |
Jama
Sellel teemal on siin juba kümme astmel 6 korda nämmutatud, kellel asi veel hämar või mingil põhjusel Silweri toodud saidi keelest aru ei saa, see
otsigu siit foorumist. Ja rõhutan 160'dat korda veel üle, et nagu siin eelpool juba mainiti mitmel korral siis 3 ja 4 otsase anduri vahe on see,
et yks on elektroonika vaba ja teine on elektrooniline, see neljas klemm ongi + elektroonilise anduri toiteks.
Ja minu mäletamist mööda vanal sigaril (ukse sangad väljas) ja uuemal (linksees) on erinevad andurid. Pead andma ei hakka
|
kännuämmelg
|
postitati 12.08.03 18:28 |
ära pada... Silweri poolt antud lingil on näha, et see neljas on + , mis toidab anduri elektroonikat. kolmesel on mehhaanilised kontaktid, mis
lülitavad teatud temperatuuril otsad mass ja lisaks siis termotakistiga ots, mis jookseb teistpidi näiturisse..
antud momendil olen kaks komplekti andureid huvi pärast laiali lõhkunud (3
klemmiga) ja mõlemad on seest ülimalt ussitanud (tihend ilmselt laseb niiskuse sisse)
kui viitsid, võta pistik külgest ja ühenda =- üksik ots ainult anduri külge (või ka lihtsalt mättasse) ja su tempinäiduki osuti tõuseb süüte sisse
keerates sama lõbusalt nigu nolgi noks "maajat " sirvides
|
westa
|
postitati 11.08.03 21:18 |
uskuge või mitte aga nii see töötab
NB! vahe 3 ja 4 otsalise vahel ongi, et 3 üks mass ja neljasel kaks.
Mul on kuskil üles ka kirjutatud pistikul olevad nr. ja nende tähendused, homme vaatan, kui soovid
|
Varuosad
|
postitati 11.08.03 12:24 |
Paks punane juhe , mis andurisse tuleb on küll + . siis on mingi impulss juhe jne. Ei usu jahh, et tal eraldi mass peale jookseb
|
kännuämmelg
|
postitati 11.08.03 11:32 |
tänud!
|
Silwer
|
postitati 11.08.03 10:21 |
Siin on sellest tiba kirjutatud: http://www.sjmautotechnik.com/cooling.html#gauge
|
kännuämmelg
|
postitati 11.08.03 05:47 |
mass? enamjagu andureid saab massi läbi korpuse (või eksin) konkreetselt lammutasin oma tuksis kolme otsaga anduri laiali ja seal oli kaks klemmi
ühenduses minu arvates mingi bimetall kontaktidega, mis teist otsapidi mättasse jooksid. selle lülitusest ma eriti ei mõhkand- "soojendasin"
gaasipõletiga kuni punastama hakkas aga mingit lülitust ei toimunud. ehk on kellelgi mingit toimivat el. skeemi, kust saaks selle anduri otsad
välja harutada?
|
westa
|
postitati 10.08.03 20:39 |
oli omal sama jama
kaks otsa on mass, üks siis see termotakisti ja neljas termolüliti mis süütab punase tule armatuuris, kui vesi keema läheb.
|
kännuämmelg
|
postitati 10.08.03 17:01 |
90 aasta sigaril on 2,3 mootori temperatuuriandur nelja klemmiga. üks neist on siis nö. termotakisti ots, mis jookseb armatuuri temp. näidikusse. kuid
kuhu ülejäänud? igatahes kolmeklemmise anduri kaks järelejäänud otsa toimisid nö. lülititena (mingi temp-i juures jooksid otsad mättasse).samas on
ventika lülitamiseks eraldi andur..
|