Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: temperatuuri andur (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3058)
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 10.08.03 17:01 Tsiteeri
temperatuuri andur



90 aasta sigaril on 2,3 mootori temperatuuriandur nelja klemmiga. üks neist on siis nö. termotakisti ots, mis jookseb armatuuri temp. näidikusse. kuid kuhu ülejäänud? igatahes kolmeklemmise anduri kaks järelejäänud otsa toimisid nö. lülititena (mingi temp-i juures jooksid otsad mättasse).samas on ventika lülitamiseks eraldi andur..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 10.08.03 20:39 Tsiteeri


oli omal sama jama :)
kaks otsa on mass, üks siis see termotakisti ja neljas termolüliti mis süütab punase tule armatuuris, kui vesi keema läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 11.08.03 05:47 Tsiteeri


mass? enamjagu andureid saab massi läbi korpuse (või eksin) konkreetselt lammutasin oma tuksis kolme otsaga anduri laiali ja seal oli kaks klemmi ühenduses minu arvates mingi bimetall kontaktidega, mis teist otsapidi mättasse jooksid. selle lülitusest ma eriti ei mõhkand- "soojendasin" gaasipõletiga kuni punastama hakkas aga mingit lülitust ei toimunud. ehk on kellelgi mingit toimivat el. skeemi, kust saaks selle anduri otsad välja harutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.03 10:21 Tsiteeri


Siin on sellest tiba kirjutatud: http://www.sjmautotechnik.com/cooling.html#gauge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 11.08.03 11:32 Tsiteeri


tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 11.08.03 12:24 Tsiteeri


Paks punane juhe , mis andurisse tuleb on küll + . siis on mingi impulss juhe jne. Ei usu jahh, et tal eraldi mass peale jookseb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 11.08.03 21:18 Tsiteeri


uskuge või mitte aga nii see töötab:cool:
NB! vahe 3 ja 4 otsalise vahel ongi, et 3 üks mass ja neljasel kaks.
Mul on kuskil üles ka kirjutatud pistikul olevad nr. ja nende tähendused, homme vaatan, kui soovid;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 12.08.03 18:28 Tsiteeri


ära pada... Silweri poolt antud lingil on näha, et see neljas on + , mis toidab anduri elektroonikat. kolmesel on mehhaanilised kontaktid, mis lülitavad teatud temperatuuril otsad mass ja lisaks siis termotakistiga ots, mis jookseb teistpidi näiturisse..
antud momendil olen kaks komplekti andureid huvi pärast laiali lõhkunud (3
klemmiga) ja mõlemad on seest ülimalt ussitanud (tihend ilmselt laseb niiskuse sisse)

kui viitsid, võta pistik külgest ja ühenda =- üksik ots ainult anduri külge (või ka lihtsalt mättasse) ja su tempinäiduki osuti tõuseb süüte sisse keerates sama lõbusalt nigu nolgi noks "maajat " sirvides :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.08.03 23:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja westa
uskuge või mitte aga nii see töötab:cool:
NB! vahe 3 ja 4 otsalise vahel ongi, et 3 üks mass ja neljasel kaks.


Jama

Sellel teemal on siin juba kümme astmel 6 korda nämmutatud, kellel asi veel hämar või mingil põhjusel Silweri toodud saidi keelest aru ei saa, see otsigu siit foorumist. Ja rõhutan 160'dat korda veel üle, et nagu siin eelpool juba mainiti mitmel korral siis 3 ja 4 otsase anduri vahe on see, et yks on elektroonika vaba ja teine on elektrooniline, see neljas klemm ongi + elektroonilise anduri toiteks.

Ja minu mäletamist mööda vanal sigaril (ukse sangad väljas) ja uuemal (linksees) on erinevad andurid. Pead andma ei hakka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 14.08.03 19:25 Tsiteeri


mul 100 2,8 92-lammutasin laiali valasin õli sisse[nagu juba ammu räägitud]aga tööle raibe ei hakanud.võtan poest uue,aitab naljast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.03 14:54 Tsiteeri


Mul ka see andur läbi (4 juhtmega) ja forsis kysitaxe selle eest 1,1 K :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]