Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marc

 postitati 08.02.05 07:00
Nii, viga oligi lihtsalt katkenud pumba juhtmes kohas, kus oli tehtud katkestus signablokki. Juhtmete ühendus oli täiesti läbi oksüdeerunud ja "roheline" (sellest, et ühendus on kuskil kehva andis märku ka salongi aeg-ajalt leviv õrn plastmassi sulamise lõhn, kui aken sõidu ajal lahti oli ).
samru

 postitati 03.02.05 09:52
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.


Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw.


sellel autol juhib pensupumbareleed aju - pin 21 juhe on pruun kollase triibuga.
marc

 postitati 03.02.05 09:39
Tsitaat:
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.


Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw.
samru

 postitati 03.02.05 09:25
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.


Seda küll, et Fordimehed;). Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?


Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.
marc

 postitati 03.02.05 09:13
Tsitaat:
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.


Seda küll, et Fordimehed;). Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?
samru

 postitati 03.02.05 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea, kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud.


Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.
marc

 postitati 03.02.05 07:27
Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea, kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud.
samru

 postitati 02.02.05 16:43
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist" jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel, et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud või)?



Otsi viga jägajast (Halli andur või selle juhtmed). Jägajast saab ka bensupumba relee infi.
marc

 postitati 02.02.05 15:08
Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist" jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel, et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud või)?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]