marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 02.02.05 14:08
|
|
|
segane lugu
Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti
silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama
umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist"
jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel,
et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna
kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud
või)?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.02.05 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marc
Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti
silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama
umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist"
jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel,
et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna
kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud
või)? |
Otsi viga jägajast (Halli andur või selle juhtmed). Jägajast saab ka bensupumba relee infi.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 03.02.05 06:27
|
|
|
Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei
jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis
kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea,
kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marc
Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei
jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis
kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea,
kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud. |
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee
kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase
triibuga.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 03.02.05 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant
ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline
kollase triibuga. |
Seda küll, et Fordimehed . Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus
võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue
kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: marc
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee
kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase
triibuga. |
Seda küll, et Fordimehed . Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus
võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue
kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?
|
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei
tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 03.02.05 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka
konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte. |
Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: marc
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei
tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte. |
Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw. |
sellel autol juhib pensupumbareleed aju - pin 21 juhe on pruun kollase triibuga.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 08.02.05 06:00
|
|
|
Nii, viga oligi lihtsalt katkenud pumba juhtmes kohas, kus oli tehtud katkestus signablokki. Juhtmete ühendus oli täiesti läbi oksüdeerunud ja
"roheline" (sellest, et ühendus on kuskil kehva andis märku ka salongi aeg-ajalt leviv õrn plastmassi sulamise lõhn, kui aken sõidu ajal lahti oli
).
|
|
|
|