Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: segane lugu (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1664)
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 02.02.05 15:08 Tsiteeri
segane lugu



Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist" jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel, et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud või)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.02.05 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Asi selles, et peale kommutaatori vahetust ei saa enam autot käima ( benapump ei saa voolu peale ). Kommutaator läks tõenäoliselt läbi, kui mõõdeti silindrite kompressiooni ( jäeti süütepoolist tulev juhe maha võtmata jagaja pealt, võeti ainult Halli anduri juhe ). Vana kommutaator hakkas jamama umbes nädal pärast seda toimingut ning samuti kadus pumbast vool samal ajal ära. Vea põhjust siis teeninduses ei leitud, kuna auto läks "lambist" jälle tööle. Praegune seis on selline, et kui pumbale otse pinge peale lasta, siis saab mootori tööle ( töötab nagu enne). Üks imelik sümptom on veel, et kui anda starterit, siis hakkab mingil põhjusel tööle turbo järeljahutuse pump, mitte aga benapump. Samuti on nii, et kui pumbarelee peale panna kaitse, hakkab samuti tööle turbo jahutuse pump, mitte benapump, mis oleks õige. Küsimus selline, et kust viga otsida (võib olla see ka signaga seotud või)?



Otsi viga jägajast (Halli andur või selle juhtmed). Jägajast saab ka bensupumba relee infi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 03.02.05 07:27 Tsiteeri


Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea, kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.05 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Halli andur on korras, stendis testitud. Benapumba relee ise on ka korras ja kontaktid sulguvad, kui starterit anda. Aga pumpa millegipärast pinge ei jõua ( ajuti mingi pinge sinna tuleb 9-10 V vahel, kuid mitte iga kord, kui starterit anda). Kui ta turbo jahutuspumpa järele ei võtaks, siis kahtlustaks lühist või kehva kontakti kuskil pistikus. Pakuti välja veel, et asi võib olla seotud löögianduriga (Mongoose alarm), kuid samas ei tea, kas selline asi üldse peal on ning ei ole ka mingit "kõksu" teinud.


Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 03.02.05 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.


Seda küll, et Fordimehed;). Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.05 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Löögianduri juttu ajasid kindlasti Fordimehed, sest Fordidel on selline jura vahel, et kui avarii teed lükkab pumbaahela tagant ära. Kas relee kontaktid on kah korras. Eks siis pead mööda bensupumba ahelat järjest minema hakkama, alates releest taha välja. PS! juhe on roheline kollase triibuga.


Seda küll, et Fordimehed;). Relee kontaktid on korras. Asjatundmatu küsimus võib-olla aga kas benapumba juhtimine läheb läbi aju ka või läheb otse? Arvamus tingitud sellest, et kui moto viimast korda "välja suri" enne uue kommutaatori paigaldamist, tõmbasin veakoode - see näitas, et läbi on Halli andur. Kas on võimalik, et aju blokeerib nüüd pumba tööd?


Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 03.02.05 09:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.


Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.05 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: marc
Muidugi väike nõuanne, et pange täpsed auto andmed kah kirja: väljalaske aasta, mootori tähis jne, sest siis saab ka konkreetselt aidata. Kuna ma ei tea, mis autoga tegemist, siis ei tea kas juhib aju või mitte.


Sorry - autoks siis A100 Turbo Quattro, v.a. 90 a., MC 121 kw.


sellel autol juhib pensupumbareleed aju - pin 21 juhe on pruun kollase triibuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 08.02.05 07:00 Tsiteeri


Nii, viga oligi lihtsalt katkenud pumba juhtmes kohas, kus oli tehtud katkestus signablokki. Juhtmete ühendus oli täiesti läbi oksüdeerunud ja "roheline" (sellest, et ühendus on kuskil kehva andis märku ka salongi aeg-ajalt leviv õrn plastmassi sulamise lõhn, kui aken sõidu ajal lahti oli ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]