Teema ülevaade |
ICE
|
postitati 19.01.03 09:46 |
Kui see Competition on ka Q siis eelistaks seda...
|
klem
|
postitati 18.01.03 23:29 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
Mõtle ka juppide peale...Äkki on sel competitionil mingid jupid teised ja seega kallimad...
..
Lisaks on avant quattro.
Kui ise peaks valima nende kahe masina vahel siis kalduks vist avandi poole ja seda peamiselt mootori ja quattro tõttu. Muul juhul võtaks sedaani.
|
competition on ka quattro. mis juppide hindu puudutab, siis hetkel ei oska midagi üle mõistuse kirvest ja asendamatut nimetada. iseasi, kas sa omale
kuskilt competitioni saad..
|
ICE
|
postitati 18.01.03 20:04 |
Mõtle ka juppide peale...Äkki on sel competitionil mingid jupid teised ja seega kallimad... Küsi Joosu või Kybbi käest, äkki teavad.
Avant- mõnes mõttes hea ja mõnes mõttes halb. Hea just ruumimõttes aga minule isiklikult ei meeldi avandi "kolin". Tagant tulevad
helid(eriti kate) on vastuvõetamatud. Seega mõtle sellele kas sul on vaja suuremat pinda sinna taha või mitte. Avant ei ole ka nii turvaline kui
näiteks mingit soundi tahad panna. Loomulikult saab kõike ka nii teha et midagi näha pole aga see juba suurem töö. Samas kõlab muusika avandis
paremini.
Kui tahad näiteks autole spoilereid siis avandi tagapamper(normaalne isend) raske saada. Samas kui viitsid/tahad saad RS2 looki autole teha.
Lisaks on avant quattro.
Kui ise peaks valima nende kahe masina vahel siis kalduks vist avandi poole ja seda peamiselt mootori ja quattro tõttu. Muul juhul võtaks sedaani.
|
klem
|
postitati 18.01.03 19:44 |
Afaik on üks (kolmest Eestis olevast?) Audi 80 Competition müüa - pilti näeb siin http://gel.miral.ee/A90Q16V20DOCH.JPG
kontaktandmed, info ja hinna saab kui sobrada ee.auto arhiivis (kuulutus ilmus suvel aga minu teada on müümata).
klem@competition
|
japs
|
postitati 15.01.03 10:04 |
tänan valts, uurin netist ka veits selle kohta ja siis langetan oma valiku.
|
valts
|
postitati 14.01.03 01:39 |
tere,
oman esimest varianti, küll mitte avanti, vaid sedaani. teise variandi kohta muud ei tea kui et eriversioon ja kaheliitrine jah, ning sisaldab
proportsionaalselt rohkem hobuseid kui audi vabalthingavatel tavaliselt kombeks. ilmselt on siin ka põhiline erinevus nende kahe iseloomus, V6 on
selline 'alati valmis'-arusaamaga, 2.0 vajab ärkamiseks rohkem pöördeid ning on ka moodsam=keerukam. samas muidugi ka kaalult kergem, mis ehk
säästab esisilla tükke vähemalt tallinna tänavatel..
2.8-se 174 hobust pole küll mahtu arvestades eriti palju, ent alaforsseeritus peaks ju ka olema märk mootori pikemast elueast? endal pole hobuseid
veel puudu tulnud.
ei tea numbreid, kuid võib arvata, et 2.0 peaks olema muidugi ökonoomsem. kuigi minu 2.8 saab linnas hakkama 11-12 liitri 98-ga, mille üle oleks ka
veider kurtma hakata.
ps. usun, et v6 teeb kõvasti ilusamat häält:) ja avant kaotab oma hinnas kahtlemata aeglasemalt kui sedaan.
valts
|
japs
|
postitati 12.01.03 09:17 |
Tere
On jäänud silma kaks varianti audi B4 st ning kõigi eelduste kohaselt hakkan ostma. Asi aga selles, et mulle meeldib väga lausa 2 isendit.... nii et
aidake oma teadmistega:
1) Audi 80 B4 Avant Quattro 2,8 V6 128 kw
2) Audi 80 B4 competition.... ( mingi erimudel vist, enamus isendeid pärineb aastast 1994) .... 2,3(0) 108 kw
Kumba eelistada teades et variant 2 on nats kallim kuid uuem, kumb on töökindlam
|
|