tere,
oman esimest varianti, küll mitte avanti, vaid sedaani. teise variandi kohta muud ei tea kui et eriversioon ja kaheliitrine jah, ning sisaldab
proportsionaalselt rohkem hobuseid kui audi vabalthingavatel tavaliselt kombeks. ilmselt on siin ka põhiline erinevus nende kahe iseloomus, V6 on
selline 'alati valmis'-arusaamaga, 2.0 vajab ärkamiseks rohkem pöördeid ning on ka moodsam=keerukam. samas muidugi ka kaalult kergem, mis ehk
säästab esisilla tükke vähemalt tallinna tänavatel..
2.8-se 174 hobust pole küll mahtu arvestades eriti palju, ent alaforsseeritus peaks ju ka olema märk mootori pikemast elueast? endal pole hobuseid
veel puudu tulnud.
ei tea numbreid, kuid võib arvata, et 2.0 peaks olema muidugi ökonoomsem. kuigi minu 2.8 saab linnas hakkama 11-12 liitri 98-ga, mille üle oleks ka
veider kurtma hakata.
ps. usun, et v6 teeb kõvasti ilusamat häält:) ja avant kaotab oma hinnas kahtlemata aeglasemalt kui sedaan.
valts
|