Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ACE16V

 postitati 26.01.19 23:00
Lihtne tuletus - kui panna üks pikk kardaan - on eluiga otsaliigendites ja tugilaagrites 2 korda tehase rehkendusest lühem.
Ilmselt kuni 2.5 korda.
Seda eeldusel. et kardaan ideaalselt (nagu tehasest) balansis. Kui balanss mööda, on eluiga 0,.... (jumal teab) kordi lühem.

Terv.
Jalmarp

 postitati 26.01.19 20:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.


Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi lahendanud?


Küsimus oli just selles miks selline variant ei sobiks mis on selle halvaks küljeks, kui kardaan jääks otseks, insenerid jah teise variandi mõelnud aga kardaani otsad liiguvad ka samamoodi ja on väiksema nurga all kui vahepukiga ja ristiga koos, ise ei ole suurem asi remondimees ja teadja sellste asjade kohta siis selleks küsingi miks selline mõte halb on.
Jalmarp

 postitati 26.01.19 20:19
Praegu ei ole asi üldse maksumuses, vaid tuttaval just see nädal sama variant tehti otse ilma vahepukita ja kardaan jääb rnam vähem otseks kui alla panna istub ideaalselt ei mingeid anomaaliaid ja vääne on parem, tahaks just teada kas on mõistlik selline variant ka ise alla panna v lasta siis ikkagi orginaal kujul teha. Kas hakkab oluliselt lõhkuma midagi.
Rain573

 postitati 26.01.19 20:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.


Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi lahendanud?
antsvolli

 postitati 26.01.19 20:07
Seal on stabilisaator põhjusega. Teoorias kui sul kast ja differ samal joonel ja nurgad väiksed siis ei ole probleemi.

Mõlemad nii kast kui differ liiguvad eraldi, orginaal lahendus ikka parem, kuna on autol juba korralikult kestnud. Paigaldatakse ka süsinikust veovõlle kuid seal on ka omad piirangud.

Kas romulatest oled uurinud sobivaid juppe?
Jalmarp

 postitati 26.01.19 13:05
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.0% - SQL: 53.0%]