Teema ülevaade |
ACE16V
|
postitati 26.01.19 23:00 |
Lihtne tuletus - kui panna üks pikk kardaan - on eluiga otsaliigendites ja tugilaagrites 2 korda tehase rehkendusest lühem.
Ilmselt kuni 2.5 korda.
Seda eeldusel. et kardaan ideaalselt (nagu tehasest) balansis. Kui balanss mööda, on eluiga 0,.... (jumal teab) kordi lühem.
Terv.
|
Jalmarp
|
postitati 26.01.19 20:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.
Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära. |
Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi
lahendanud? |
Küsimus oli just selles miks selline variant ei sobiks mis on selle halvaks küljeks, kui kardaan jääks otseks, insenerid jah teise variandi mõelnud
aga kardaani otsad liiguvad ka samamoodi ja on väiksema nurga all kui vahepukiga ja ristiga koos, ise ei ole suurem asi remondimees ja teadja sellste
asjade kohta siis selleks küsingi miks selline mõte halb on.
|
Jalmarp
|
postitati 26.01.19 20:19 |
Praegu ei ole asi üldse maksumuses, vaid tuttaval just see nädal sama variant tehti otse ilma vahepukita ja kardaan jääb rnam vähem otseks kui alla
panna istub ideaalselt ei mingeid anomaaliaid ja vääne on parem, tahaks just teada kas on mõistlik selline variant ka ise alla panna v lasta siis
ikkagi orginaal kujul teha. Kas hakkab oluliselt lõhkuma midagi.
|
Rain573
|
postitati 26.01.19 20:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.
Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära. |
Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi
lahendanud?
|
antsvolli
|
postitati 26.01.19 20:07 |
Seal on stabilisaator põhjusega. Teoorias kui sul kast ja differ samal joonel ja nurgad väiksed siis ei ole probleemi.
Mõlemad nii kast kui differ liiguvad eraldi, orginaal lahendus ikka parem, kuna on autol juba korralikult kestnud. Paigaldatakse ka süsinikust
veovõlle kuid seal on ka omad piirangud.
Kas romulatest oled uurinud sobivaid juppe?
|
Jalmarp
|
postitati 26.01.19 13:05 |
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.
Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.
|