Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5 quattto kardaan (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 6635)
Jalmarp
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 quattro

postitati 26.01.19 12:05 Tsiteeri
B5 quattto kardaan



Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 26.01.19 19:07 Tsiteeri


Seal on stabilisaator põhjusega. Teoorias kui sul kast ja differ samal joonel ja nurgad väiksed siis ei ole probleemi.

Mõlemad nii kast kui differ liiguvad eraldi, orginaal lahendus ikka parem, kuna on autol juba korralikult kestnud. Paigaldatakse ka süsinikust veovõlle kuid seal on ka omad piirangud.

Kas romulatest oled uurinud sobivaid juppe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 26.01.19 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.


Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi lahendanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jalmarp
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 quattro

postitati 26.01.19 19:19 Tsiteeri


Praegu ei ole asi üldse maksumuses, vaid tuttaval just see nädal sama variant tehti otse ilma vahepukita ja kardaan jääb rnam vähem otseks kui alla panna istub ideaalselt ei mingeid anomaaliaid ja vääne on parem, tahaks just teada kas on mõistlik selline variant ka ise alla panna v lasta siis ikkagi orginaal kujul teha. Kas hakkab oluliselt lõhkuma midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jalmarp
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 quattro

postitati 26.01.19 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: Jalmarp
Kardaani ristid läbi loksuvad ja muhv ka vedel, mõte on selles et laseks kardaani ümber teha ilma vahepukita otse kastist diffri on see hea mõte?
Iseenesest uurisin, et ristide ja vahepuki vahetus läheb 300+ euri aga kui aind otsad uued ja otse taha välja diffri teha saab 250 ga.

Küsimus selles kas võib see nii all kasti või diffrit lõhkuma hakata kui kaotaks risti ja leevendi ära.


Ma pigem loobuks eos sellest ümberehitamise mõttest, kuna loed pm juba praegu sente ju. Või arvad, et tehase insenerid on selle asja ns niimoodi lahendanud?


Küsimus oli just selles miks selline variant ei sobiks mis on selle halvaks küljeks, kui kardaan jääks otseks, insenerid jah teise variandi mõelnud aga kardaani otsad liiguvad ka samamoodi ja on väiksema nurga all kui vahepukiga ja ristiga koos, ise ei ole suurem asi remondimees ja teadja sellste asjade kohta siis selleks küsingi miks selline mõte halb on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 26.01.19 22:00 Tsiteeri


Lihtne tuletus - kui panna üks pikk kardaan - on eluiga otsaliigendites ja tugilaagrites 2 korda tehase rehkendusest lühem.
Ilmselt kuni 2.5 korda.
Seda eeldusel. et kardaan ideaalselt (nagu tehasest) balansis. Kui balanss mööda, on eluiga 0,.... (jumal teab) kordi lühem.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.7% - SQL: 78.3%]