Teema ülevaade |
ragenor
|
postitati 17.01.18 16:57 |
Täna tehti rõhulekke test. Katki on siis õhulugejast turbosse minev lõdvik. Kas see leke mõjutab kuidagi minekut ka?
Teiseks väideti et bypass ei hoia vaakumit. Seda küljest ei võetud, ei tea kuidas seda nii järeldada saab. Bypassi panin uue 710N lõpuga ja maksis
14, mis pole vist ikka päris õige, sest TT originaal klapp pidi 4x kallim olema. Ühesõnaga sain vist oma flutteri jamale jälile.
|
ragenor
|
postitati 10.12.17 16:28 |
Ok, testin seda siis uuesti. Aga klapp ise on TT oma, seega usun et pole liiga jäik
|
laurz
|
postitati 10.12.17 15:55 |
Töötava mootoriga peab seal peenikeses voolikus vaakum olema. See on näpuga tunda. Kui ei ole . On voolik katki vöi umbes. Vöi on sul see ahjusoe
vidin nii tugeva vedruga et vaakun ei jöua seda avada vöi läheb voolik kortsu.
|
ragenor
|
postitati 10.12.17 15:19 |
Õhufiltri kopsiku all pidasin silmas blowoff ja stutututu heli. Ma ei hakkand klappi hetkel eraldi küljest kakkuma, et selle vaakumit testida, sest
see on ju ahjusoe seal, st alles vahetatud. Ise kahtlustan veidi seda vaakumvoolikut mis sisselaskest bypassi läheb, aga lekkeid võib mujalgi olla.
Samas mul on vana bypass alles, selle vaakumi saaks küll huvipärast ära testida.
|
laurz
|
postitati 10.12.17 15:08 |
Siis on see klapp otsas omadega. Öhufiltri kopsik ei puutu üldse asja.
|
ragenor
|
postitati 10.12.17 14:45 |
Ajasin täna kanalile ja bypass on õigetpidi. Järgmisena ühendasin sisselaskest vaakumi lahti ja proovisin seda vaakumit tekitada, kuid mu keelt sinna
kinni ei tõmband.
Õhufiltri kopsik on terve, kuid filtri vahetan küll ära.
Tuleb lekketest lasta teha.
|
ragenor
|
postitati 05.12.17 14:52 |
Ok. Eks tuleb maha korra kakkuda ja vaakum ära testida. Ei tahaks uskuda et ahjusoe bypass samamoodi käitub nagu vana, aga mine tea. Vaakum voolik ka
siis korraga juba üle kontrollida, äkki tõesti kuskilt katkenud.
|
prj
|
postitati 05.12.17 11:40 |
Bypass valet pidi ning ilmselt ei avane, sest vaakumvoolik puruks või on bypassil membraan puruks.
|
ragenor
|
postitati 04.12.17 20:30 |
Kuigi selles videos on bypass teistpidi, ehk sellepärast mul see flutter ongi.
https://www.youtube.com/watch?v=krGcyyrM6YE
|
ragenor
|
postitati 04.12.17 20:16 |
Kas see leke mõjutab minekut ka? Ma ei tea küll 100%, aga tundub veidi uimane. Võibolla C5 ongi selline.
Anyway, bypass läks samamoodi tagasi nagu vana oli. Ei teagi kas on õigetpidi. Hetkel on nii nagu pildil, alumine ots turbo suures lõdvikus ja külje
oma läheb siis ninaraami. Tervet vaakum vollat pole kontrollinud, kuid otsad said ilusti klambritega kinni.
|
RaunoO
|
postitati 04.12.17 20:00 |
Bypassile minev vaakumvoolik on korras? Ilmselt mingi vaakumileke kuskil.
Kas klapp sai õigetpidi külge? Nö. küljepealt rõhk sisse ja alt välja.
Veidi infot bypassi kohta: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vbypas.html
|
ragenor
|
postitati 04.12.17 19:34 |
Ostust saati on teinud käiguvahetusel blowoff häält (PHH). Vahetasin ära bypass klapi. Külge läks TT oma.
Blowoff ära ei kadunud, ning umbes nädalaga muutus heli flutteriks. Tühikäigul tuuritades ei tee üldse häält. 3000 RPM juures käiku vahetades teeb
stutututu. Probleem pole selles et mulle see sound ei meeldiks, vastupidi. Minu küsimus, kas see on märk millegi kohekohe minekule või ei peaks ma
põdema? Mis seda häält tekitab? 2003 A6 C5 AWT koodiga 1.8TQ.
Üks video ka aimu saamiseks mida silmas pean.
https://www.youtube.com/watch?v=0zRrv6qWTGI
|