ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 04.12.17 18:34
|
|
|
1.8T AWT turbo flutter
Ostust saati on teinud käiguvahetusel blowoff häält (PHH). Vahetasin ära bypass klapi. Külge läks TT oma.
Blowoff ära ei kadunud, ning umbes nädalaga muutus heli flutteriks. Tühikäigul tuuritades ei tee üldse häält. 3000 RPM juures käiku vahetades teeb
stutututu. Probleem pole selles et mulle see sound ei meeldiks, vastupidi. Minu küsimus, kas see on märk millegi kohekohe minekule või ei peaks ma
põdema? Mis seda häält tekitab? 2003 A6 C5 AWT koodiga 1.8TQ.
Üks video ka aimu saamiseks mida silmas pean.
https://www.youtube.com/watch?v=0zRrv6qWTGI
|
|
|
RaunoO
huviline
Registreerunud 22.11.10
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Urs6 20vT, VW Golf II 2.0 16v ABF
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 04.12.17 19:16
|
|
|
Kas see leke mõjutab minekut ka? Ma ei tea küll 100%, aga tundub veidi uimane. Võibolla C5 ongi selline.
Anyway, bypass läks samamoodi tagasi nagu vana oli. Ei teagi kas on õigetpidi. Hetkel on nii nagu pildil, alumine ots turbo suures lõdvikus ja külje
oma läheb siis ninaraami. Tervet vaakum vollat pole kontrollinud, kuid otsad said ilusti klambritega kinni.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.12.17 10:40
|
|
|
Bypass valet pidi ning ilmselt ei avane, sest vaakumvoolik puruks või on bypassil membraan puruks.
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 05.12.17 13:52
|
|
|
Ok. Eks tuleb maha korra kakkuda ja vaakum ära testida. Ei tahaks uskuda et ahjusoe bypass samamoodi käitub nagu vana, aga mine tea. Vaakum voolik ka
siis korraga juba üle kontrollida, äkki tõesti kuskilt katkenud.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 10.12.17 13:45
|
|
|
Ajasin täna kanalile ja bypass on õigetpidi. Järgmisena ühendasin sisselaskest vaakumi lahti ja proovisin seda vaakumit tekitada, kuid mu keelt sinna
kinni ei tõmband.
Õhufiltri kopsik on terve, kuid filtri vahetan küll ära.
Tuleb lekketest lasta teha.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.12.17 14:08
|
|
|
Siis on see klapp otsas omadega. Öhufiltri kopsik ei puutu üldse asja.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 10.12.17 14:19
|
|
|
Õhufiltri kopsiku all pidasin silmas blowoff ja stutututu heli. Ma ei hakkand klappi hetkel eraldi küljest kakkuma, et selle vaakumit testida, sest
see on ju ahjusoe seal, st alles vahetatud. Ise kahtlustan veidi seda vaakumvoolikut mis sisselaskest bypassi läheb, aga lekkeid võib mujalgi olla.
Samas mul on vana bypass alles, selle vaakumi saaks küll huvipärast ära testida.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.12.17 14:55
|
|
|
Töötava mootoriga peab seal peenikeses voolikus vaakum olema. See on näpuga tunda. Kui ei ole . On voolik katki vöi umbes. Vöi on sul see ahjusoe
vidin nii tugeva vedruga et vaakun ei jöua seda avada vöi läheb voolik kortsu.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 10.12.17 15:28
|
|
|
Ok, testin seda siis uuesti. Aga klapp ise on TT oma, seega usun et pole liiga jäik
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 17.01.18 15:57
|
|
|
Täna tehti rõhulekke test. Katki on siis õhulugejast turbosse minev lõdvik. Kas see leke mõjutab kuidagi minekut ka?
Teiseks väideti et bypass ei hoia vaakumit. Seda küljest ei võetud, ei tea kuidas seda nii järeldada saab. Bypassi panin uue 710N lõpuga ja maksis
14, mis pole vist ikka päris õige, sest TT originaal klapp pidi 4x kallim olema. Ühesõnaga sain vist oma flutteri jamale jälile.
|
|
|