Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus0000

 postitati 09.01.06 19:07
Minu audi pandi rullidele ainuke asi mida tehti lülitati ABS välja , aga isal oli 5 aastat tagasi subaru 4WD ja seda küll tartus rullide peale ei pandud, ülevaatus punktis istuti sisse ja tehti hoovi peal ring ära . oligi kogu ülevaatus,:D:D:D:D
ranz

 postitati 09.01.06 13:27
Need rullid seal kiiresti tõesti ringi ei käi, et ühesõnaga peaks kõik OK olema.
Silmasin seda, et isegi revali töötaja ei oska quattro kirjutada:o (kui ikka mailist on copy paste tehtud?)
workout

 postitati 09.01.06 13:08
Revali vastus:

Tehnilise ülevatuse stendid võimaldavad torsendiferentsiaalga guattro pidureid testida. Piduristendi kiirus ei tohi ületada 6 km/h ja ükski käik ei tohi olla sisse lülitatud, loomulikult ka diferentsiaali lukustus.
PS Pukseerimisel jälgige kasutusjuhendis toodud nõudeid

Edasist koostööd soovides

Vello Kits
ferdinand

 postitati 05.01.06 20:09
Mina ka ei oska siin mingit probleemi näha. Need piduristendid käivad niivõrd aeglaselt ringi ja proovimine on ju vaid korra. Siis peaks samamoodi muret tundma talvel sõites või pöörates. Kohe kindlasti mõjub oluliselt hullemini kummi vilistamine, kässariga vallatlemine vms.
alar Q

 postitati 05.01.06 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Enda omal sai korra testitud... kui vedu taga ei taha ta neid tagumisi niisama kässariga blokeerida midagi... nii kui siduri lahutad võtab ilusti blokki.


ma siis pole proovind, kui vedu taga. tegin nii, et käiguga pidurdamise ajal sai hetkeks käsipidurit tõmmatud koos väikese rooli liigutamisega. sellest tingituna hakkas autol tagaosa natuke libsema ja siis (kuna sidur oli juba ammu enne käsipiduri tõmbamist üleval) hoidsin gaasiga auto ilusti jõulibisemises. kusjuures sõbra impreza käitub täpsalt sama moodi, kuigi selle aasta (2000. a. GT versioon) mudelitel ei olnud veel sellist süsteemi, nagu uutematel "solbergidel", et lahutab korraks tagasilla ära.
workout

 postitati 05.01.06 19:01
käisin suvel tartus sõbra keskuse juures ülevaatusel ja foorumist ajendatuna püstitasin seal samasuguse küsimuse, et kas quattrole saab ülevaatust teha. Mulle vaadati imelikult otsa ja küsiti, et miks ei peaks saama.

et äkki keegi selgitaks, milles siis probleem on?
et ühe silla ja torseni kaudu venitatakse teine sild ka veerema? küsin homme revalist ka.
Maqmaq

 postitati 05.01.06 17:05
Vähemalt V8 ei juhtu tavarullidel pidureid testides mitte midagi. Sai alles eelmine kuu käidud ja oma silmaga järele vaadatud. Kuid siiski tasub öelda ülevaatuspunktis et on quattro juhul kui pole ennem ülevaatusel käinud. Päev enne minu ARKi külastust oli seal käinud ülevaatusel miski uuem nelikveoline BMW. Niikui pidureid oli vajutanud oli auto rullide pealt jugama pannud. Seekord oli siiski auto paarkümmend sentimeetrit enne ust seisma saadud.
ranz

 postitati 05.01.06 14:16
Tsitaat:
Algselt postitas: alar Qveidi OT aga teema arendamiseks võiks keegi rääkida, et kas Q-ga tohib käik sees veeredes käsipidurit tõmmata. ise olen proovinud ja täitsavõteb hetkeks tagarattad plokki. et kas siis sell ajal hakkab midagi libisema või ....?? asja mõte just selles, et hetkel, kui auto hakkab kurvis otse jooksma, saaks käsipiduriga natuke asja parandada.

Enda omal sai korra testitud... kui vedu taga ei taha ta neid tagumisi niisama kässariga blokeerida midagi... nii kui siduri lahutad võtab ilusti blokki.
alar Q

 postitati 05.01.06 14:05
endal ka 2 aastat järjest tavalises pingis tehtus - ilma lisarullikuteta ja viga ei ole midagi.

veidi OT aga teema arendamiseks võiks keegi rääkida, et kas Q-ga tohib käik sees veeredes käsipidurit tõmmata. ise olen proovinud ja täitsavõteb hetkeks tagarattad plokki. et kas siis sell ajal hakkab midagi libisema või ....?? asja mõte just selles, et hetkel, kui auto hakkab kurvis otse jooksma, saaks käsipiduriga natuke asja parandada.
ranz

 postitati 05.01.06 11:44
Miskit pidi sel masinal ikka ennem juba viga olema, enda masinaga käisin ülevaatulse kokku kolm korda, ei miskeid muresid.
jan-kos

 postitati 05.01.06 11:40
Hm, ma käisin aastaid tavalise rulliku peal quattroga,mis ta seal peeti peaks keerama?
timur9

 postitati 04.01.06 19:04
Ei tea kas nüüd ülevaatusest aga kuskil 100 kilti peale ülevaatust on torsen laiali. Polnud aimugi ,et piduristendiga mingi jama võib tekkida ja ega ei oska kedagi enam süüdistada. Kummid on ka ühte mõõtu nii et viga ei tohiks seal olla.Ülevaatus sai tehtud tartus sepa tänaval. Kui kellegil on pakkuda uut torsenit siis ootan pakkumisi.:(
Dantee

 postitati 16.03.05 12:13
Ei juhtu miskit, kui lased quattro tava rullidele. Teema lihtsalt selline et ülevaatajal pole pepu vahel nii palju karvu, kui vahekast maksab ja see tõttu hiilivad teadmatusest pidurikontrollis kõrvale. Eks neil on mingi varavastutusleping ja see tõttu ei hakka nad riskima?!;)
Black

 postitati 06.03.05 15:45
Pikaliivas saadi eelmise aasta lõpul mu autol ilusti ilma mingite lisarullikuteta pidurid kontrollitud.

Ja siin juba oli selline teema...
hannes45

 postitati 06.03.05 12:20
Käisin ka hiljuti oma audi 100 Quattroga ülevaatust tegema ja ei mingit jama ja keegi ei hakkand küsimagi mis sul on
ranz

 postitati 06.03.05 10:17
Kas siis kohe küsitakse et kas sul on Q või mitte? sest niipalju kui mina olen ülevaatusel nüüd oma masinaga käinud sellist küsimust esitatud pole ja lastakse masin lihtsalt rullidest üle ning vuran selle masinaga siiamaani... ei miskit jama.
siisu

 postitati 05.03.05 21:47
Ma läksin Laki tn ülevaatuspunkti ja seal öeldi, et pidureid nemad kontrollida ei saa quattrol. Neil ei olnud noid lisarulle mida teisele sillale alla visata. Ilma aga pidi paha olema.
ranz

 postitati 01.03.05 07:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Võid minna vabalt suvalisse ülevaatus punkti. Testi aeg üks rull käib ühtepidi teine teistpidi. Niiet ei juhtu midagi. Kunagi ise ka uurisin. isegi subaru keskusest küsisin nemad ei andnud mulle normaalset vastust. Küsisin sealt aga kuidas Subaru ülevaatusel käib öeldi ,et ei ole nende mure. Siis küsisingi ülevaatus punktist.

Mina oma quattroga käisin siis käisid need rullid ikka mõlemad ühtepidi ja miks peaksidki käima nad vastupidi? kui rullid ringi käivad on ju käik väljas ning keskdiffer ja silladiffrid on ju vabad...
oliver

 postitati 01.03.05 07:20
Ma igatahes lähen järvele ülevaatust tegema...seaö arusaaja vend ;) kellel abi vaja andke teada
MarkoC

 postitati 28.02.05 22:04
Audidega pole probleeme näiteks Key kaubamaja taga, ise käisin seal ja viilida ei anna kummalgi poolel.
ÜV oli 350.- vist ja kui mingi viga siis kordus vaatus ei maksa midagi.
Audi 4wd-ga käisin siis ikka :P
Rain

 postitati 28.02.05 21:34
Võid minna vabalt suvalisse ülevaatus punkti. Testi aeg üks rull käib ühtepidi teine teistpidi. Niiet ei juhtu midagi. Kunagi ise ka uurisin. isegi subaru keskusest küsisin nemad ei andnud mulle normaalset vastust. Küsisin sealt aga kuidas Subaru ülevaatusel käib öeldi ,et ei ole nende mure. Siis küsisingi ülevaatus punktist.
Maqmaq

 postitati 28.02.05 21:28
Saatsin ARK küsimuse. Eks ootame. Annan teada kui vastus tuleb.
Tige Kala

 postitati 28.02.05 20:51
Kuskil teemas oli sellest pikalt juttu aga ühtset vastust ikkagi ma välja ei lugenud.
Maqmaq

 postitati 28.02.05 20:19
Tekkinud on järgmine küsimus: Kas võib minna audiga millel on pidev 4WD ülevaatusele pidureid kontrollima? Autoks on 91.a V8. Jutte on igasuguseid: üks ütleb et võib teine et ei. On äkki kellelgi kogemusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]