Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: tehnoülevaatus ja quattro (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4113)
tambet
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6 '91

postitati 19.12.04 22:03
tehnoülevaatus ja quattro



Kuidas ülevaatustel pideva neliveo puhul pidureid kontrollitakse?Kas auto stendilt maha ei taha sõita? :(
Vaja ülevaatusel ära käia, ehk on kellelgi kogemusi jagada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.04 22:06


of course kontrollitakse...
pidurite kontrollimisega mitte ei vea rattad, vaid see rull millel antud sild on...seega ei sõida sul see auto kuhugi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 19.12.04 22:11


http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=37009


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.04 22:14


enda masinaga käisin pikaliivas ja seal tehti asi kiirelt ära, ei mingeid eristende ega muud jama, samamoodi testiti nagu kaheveolistki.
nii väikestel kiirustel nagu piduristend toimib (3kmh) ei pidanud se neliveole midagi tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 19.12.04 22:31


Tsitaat:
Esialgne postitaja alambe
nii väikestel kiirustel nagu piduristend toimib (3kmh) ei pidanud se neliveole midagi tegema.

Soomes igal juhul arvavad, et see kahjustab, ning sellepärast on keskelt jäiga või torsendifriga neliveolised tavalistes ülevaatuspunktides piduritestist vabastatud (kui pole just eristendi, aga see pole kohustuslik - aga on siingi neid, kes poolvägisi seda ikka teha tahavad). Piduritest nagunii mõttetu, kuna kui kasvõi üksainus ratas pidurdab, siis pidurdavad ju paratamatult ka ülejäänud 3...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diversion
meeskond

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q C4 & A80 B4 & ur90q B2 & UR

postitati 20.12.04 07:41


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Piduritest nagunii mõttetu, kuna kui kasvõi üksainus ratas pidurdab, siis pidurdavad ju paratamatult ka ülejäänud 3...


Teeme endale kõigepealt TORSENi tööpõhimõtte selgeks ja siis kirjutame targemat juttu siia, eksju.

Ja ainult auto, millel on kõik kolm diffrit jäigalt lukus, käituks nii, et ühe ratta pidurdamisel kõik pidurdavad. Mul ei tule momendil ette, kas üldse sellist sõiduautot on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 20.12.04 09:27


Kusjuures,krss Sinult ma nii rumalat juttu poleks küll uskunud :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 20.12.04 09:31


Q puhul pannakse lihtsalt rattad vastupidi pöörlema ja pidurdusjõudu mõõdetakse õigetpidi pöörleval rattal, sama korratakse teise rattaga:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.04 09:44


Minul on ühes ja samas ülevaatuspunktis ühel aastal jäetud piduritest tegemata, kuna ei tohtivat, ja järgmisel aastal tehtud, sest "väikese kiirusega pole hullu". Ja ega auto kuhugi ära sõitma küll ei kippunud. Aga väidate siis ikka, et Torsenile see ei meeldi? Ma siis üritan seekord kahe ratta keerutamisest keelduda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.12.04 10:48


pikaliival on nüüd olemas ka spets rullid mis pannakse jäiga neliveoga autodele teiste rataste alla piduritesti ajaks. võimalik et kui hästi peale käia siis pannakse need ka quattrole alla, kuigi ma ei oska öelda kas see on vajalik või mitte, aga rullid on igatahes olemas seal nüüd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.12.04 10:52


Ma tegin oma Q-ga neli aastat piduri stendi ja polnud häda midagi,auto ei sõitnud rullide pealt maha.Kuigi ise olin sama küsimuse ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 20.12.04 14:23


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Kusjuures,krss Sinult ma nii rumalat juttu poleks küll uskunud :P

Muide, ise järgiproovitud ühel rondil (jääl lõhkumiseks jäetud vana Subaru), millel piduritorud purunemise järel kinnipigistatud - just nimelt üheainsa pidurdava rattaga saab masina uskumatult hästi pidama, kuna see piir, millal ratas täielikult blokeerub on oluliselt kaugemal kui "poolikuveolistel" (sama efekti oleks põnev proovida ka abs-i puhul, aga pole olnud võimalust). Ei väidagi, et need 4 ratast 100% ühtlaselt pidurdaksid nagu oleks jäiga nelikveo puhul, kuid asja point sellest ei muutu.

Muide, kas on keegi omal ülevaatuse ajal quattro tagadifri lukku pannud? Ei saa salata, et on kiusatus katsetada:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 20.12.04 16:57


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Muide, ise järgiproovitud ühel rondil (jääl lõhkumiseks jäetud vana Subaru), millel piduritorud purunemise järel kinnipigistatud - just nimelt üheainsa pidurdava rattaga saab masina uskumatult hästi pidama, kuna see piir, millal ratas täielikult blokeerub on oluliselt kaugemal kui "poolikuveolistel" (sama efekti oleks põnev proovida ka abs-i puhul, aga pole olnud võimalust). Ei väidagi, et need 4 ratast 100% ühtlaselt pidurdaksid nagu oleks jäiga nelikveo puhul, kuid asja point sellest ei muutu


Subaru ja Audi V8 veoskeemid on totaalselt erinevad ju: ühel viskolukud, teisel keskel, kas torsen (manuaalil) või pidurdamise ajaks täiesti lahti lülitatav sidur (automaat) ning taga torsen.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 20.12.04 17:30


Kas ma olen millestki väga valesti arusaanud? Kas torsen mitte ei käitu nagu piiratud libisemisega differ, millest on reaalselt tolku niikaua, kuni auto veel liigub? Ehk siis jagab limiteeritult kõiki jõudusid liikuvate rataste vahel? Mõlematpidi toimivast viskolukust on asi muidugi erinev, kuid põhimõte, et kuni blokki ei pidurdata, jagatakse rataste vahel nii vedu kui pidurdamist, erinevalt tavalistest avatud difritest (mis võivad olla ka lukustamisvõimalusega). Eeskirjade järgi peaks olema pidurite test nõutav ainult tavalise avatud keskdifriga (ükskõik kas lukustatava või ilma) neliveolistel, kuid nende alla ei kuulu ei Subarud ega ka Audid (alates 80ndate lõpust, difri tüüpide kohta natuke infot siin, lehe kõige allotsas: http://www.ibiblio.org/tkan/audi/usmodels.html ). Ei vaidle üldse selle vastu, et Eesti seadused võivad olla erinevad (sellepärast tõingi näite Soomest, millega ise rohkem kokkupuutunud). Reaalselt on muidugi võimalik väga aeglasel kiirusel ja väga lühiajaliselt neil pidureid testida (ka Subarul, enne viskoluku rakendumist), aga praegu on küsimus nõudmistes mitte praktikas. Vastus algsele küsimusele on loomulikult see, et Audi V8 ei jookse kusagile sealt piduristendilt


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diversion
meeskond

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q C4 & A80 B4 & ur90q B2 & UR

postitati 20.12.04 18:42


Puust ette ja punaseks.

Alustame põhitõdedest
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

Või loeme kohe Torseni kohta
http://auto.howstuffworks.com/differential10.htm

Ja äkki on kasu ka
http://auto.howstuffworks.com/brake.htm

Ja kui me juba seal lehel oleme, loeme läbi ka
http://auto.howstuffworks.com/four-wheel-drive.htm
Seal soovitan kindlasti vaadata 8-ndal ja 9-ndal lehel olevaid animatsioone.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.04 19:24


loll jutt ruttu suhu tagasi
tutvuge auto tehnilise küljega...
ÜV punktis kontrollitakse pidureid vedava rulliga, mitte vedava mootoriga...
ja kui käik väljas on, siis sõiduautol keerleb iga ratas nii nagu ise heaks arvab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]