Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Po18

 postitati 28.12.03 17:05
Endal oli sama värk kui ostsin.Et siis 4*el.aken aga nendest kaks töötas ja ka poolepeale vaevaliselt.Juhi omal oli puuklotts alla pandud kuna see tross oli saba pannud.Sai siis ka kõik osadeks võetud ja vana määre seest ära mida eriti ei olnudki enam.Panin uue määrde sisse ja regullisin ära aga jah pikapeale ikka jälle sitasti käima hakanud.Ei tea varsti vist jälle pulkadeks ja vedelamat määret sisse.
ferdinand

 postitati 28.12.03 13:40
Määrimisest ja puhastamisest on kindlasti kasu. Aja jooksul kipub ka siinidele millel klaas liigub sammal kasvama. Ja kuiv tross kipub kergemini lagunema. Kuid kui tross juba "hargneb" siis pole mäkerdamisest kauaks tolku. Siis tõstukit või trossi vahetama. Vaid trossi vahetusel ei soovita kasutada ehituspoodides müüdavat suhteliselt jäika trossi, eelistada tuleks võimalikult peenekiulist ja painduvat, näiteks sellist mida mootorratastel nn "sportgaasi" jaoks kasutatakse.
Matti

 postitati 28.12.03 10:24
Oli sama häda 82.a 80-ga.Mudisin kõik läbi:mootorid lahti,vanast määrdest puhtaks,kogu ukse sisu korralikult liikuma,tihenditele ja siinidele määret(Kent-i S100 on ka päris hea),kõik lülitid lahti,kontaktid puhtaks ja mingi elektrimäärdega kokku.Abiks on tester,millega mõõta pingelangust.Tänu sellele leidsin põhivea:koht,kus juhtmepunt ukse sisse läheb.Aastaid on need juhtmed seal paindunud ja kuigi isolatsioon on pealt ilus,oli sees terveid kiude vähe.Aga voolu need mootorid tahavad.No vot siuksed variandid.
QUATTRO

 postitati 27.12.03 22:21
Oleks minu auto siis kisuksin ilmselt kogu selle tõstukimöllu sealt seest välja ja teeks sellest vanast pasast kõigest puhtaks.Alles siis roniks uue määrdega peale sinna.
Ise soovitan soojalt tefloni baasil aerosoole,ka WD40 ajab asja ideaalselt ära seal.Paksud määrded on out.
Teder

 postitati 27.12.03 20:34
kasuta sellist määret, mis ei külmu (ei lähe kole paksuks) muidu jälle jama majas.:)
frontier

 postitati 27.12.03 20:01
eks peab siis õlitama hakkama, tänan nõuannete eest
ranz

 postitati 27.12.03 16:11
Ega seal muu ei aita jah, polstrid maha ja õlitama... ning sellega võid sealt ikka korralikult kõik üle uputada.
Tuttav ostis kunagi ühe auto millel üldse nad ei liikunud, peale seda puhastamist ja õlitamist sai kõik tööle :)
Eints

 postitati 27.12.03 12:59
määri trossid ja reduktorid korralikult ära...hakkab paremini käima.
frontier

 postitati 27.12.03 12:41
miks töötavad mu audi 200-l el.aknad nii vaevaliselt? auto on 84 aasta oma...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]