frontier
huviline
Registreerunud 09.12.03
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 t
|
postitati 27.12.03 11:41
|
|
|
el.aknad käivad vaevaliselt
miks töötavad mu audi 200-l el.aknad nii vaevaliselt? auto on 84 aasta oma...
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 27.12.03 11:59
|
|
|
määri trossid ja reduktorid korralikult ära...hakkab paremini käima.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.03 15:11
|
|
|
Ega seal muu ei aita jah, polstrid maha ja õlitama... ning sellega võid sealt ikka korralikult kõik üle uputada.
Tuttav ostis kunagi ühe auto millel üldse nad ei liikunud, peale seda puhastamist ja õlitamist sai kõik tööle 
|
|
|
|
frontier
huviline
Registreerunud 09.12.03
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 t
|
postitati 27.12.03 19:01
|
|
|
eks peab siis õlitama hakkama, tänan nõuannete eest
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 27.12.03 19:34
|
|
|
-
kasuta sellist määret, mis ei külmu (ei lähe kole paksuks) muidu jälle jama majas.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.12.03 21:21
|
|
|
Oleks minu auto siis kisuksin ilmselt kogu selle tõstukimöllu sealt seest välja ja teeks sellest vanast pasast kõigest puhtaks.Alles siis roniks uue
määrdega peale sinna.
Ise soovitan soojalt tefloni baasil aerosoole,ka WD40 ajab asja ideaalselt ära seal.Paksud määrded on out.
|
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 28.12.03 09:24
|
|
|
Oli sama häda 82.a 80-ga.Mudisin kõik läbi:mootorid lahti,vanast määrdest puhtaks,kogu ukse sisu korralikult liikuma,tihenditele ja siinidele
määret(Kent-i S100 on ka päris hea),kõik lülitid lahti,kontaktid puhtaks ja mingi elektrimäärdega kokku.Abiks on tester,millega mõõta
pingelangust.Tänu sellele leidsin põhivea:koht,kus juhtmepunt ukse sisse läheb.Aastaid on need juhtmed seal paindunud ja kuigi isolatsioon on pealt
ilus,oli sees terveid kiude vähe.Aga voolu need mootorid tahavad.No vot siuksed variandid.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.12.03 12:40
|
|
|
Määrimisest ja puhastamisest on kindlasti kasu. Aja jooksul kipub ka siinidele millel klaas liigub sammal kasvama. Ja kuiv tross kipub kergemini
lagunema. Kuid kui tross juba "hargneb" siis pole mäkerdamisest kauaks tolku. Siis tõstukit või trossi vahetama. Vaid trossi vahetusel ei
soovita kasutada ehituspoodides müüdavat suhteliselt jäika trossi, eelistada tuleks võimalikult peenekiulist ja painduvat, näiteks sellist mida
mootorratastel nn "sportgaasi" jaoks kasutatakse.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 28.12.03 16:05
|
|
|
Endal oli sama värk kui ostsin.Et siis 4*el.aken aga nendest kaks töötas ja ka poolepeale vaevaliselt.Juhi omal oli puuklotts alla pandud kuna see
tross oli saba pannud.Sai siis ka kõik osadeks võetud ja vana määre seest ära mida eriti ei olnudki enam.Panin uue määrde sisse ja regullisin ära aga
jah pikapeale ikka jälle sitasti käima hakanud.Ei tea varsti vist jälle pulkadeks ja vedelamat määret sisse.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|