Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
djstallion

 postitati 26.01.05 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
vaata omal need vedrud kõik üle, olen kindel et nendes asi.
Tänan, sain asja korda :) Oligi asi selles, et uks ei lükanud parempoolset esimest lülitinuppu piisavalt sügavale, et vooluring korralikult katkestada.
syo

 postitati 26.01.05 13:53
vaata omal need vedrud kõik üle, olen kindel et nendes asi.
djstallion

 postitati 26.01.05 13:27
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: geenius78
Proovisin nii, et uks lahti ja panin signa peale. Ei hakanud karjuma, kuid kui puutusin ukseandurit, alles siis pistis karjuma.


sama jama oli mul vaata oma andurid üle mul lihtsalt ühel oli vedru väsinud ja oli mingi vanema audi oma vist nii et ta oli sutsu lühem ja klemmid jäid kokku kui ukse kinni panid.
Kas võiks olla sama viga, kui kinniste ustega ja aukudest läbi sõites salongituli vilkuma hakkab? Viga tundub olevat kõrvalistuja ukses, lüliti tundus pealiskaudsel vaatlusel korras olevat. Kas võib olla sama, et vedru väsinud ja uks ei lükka lülitinuppu piisavalt sügavale, et ühendus korralikult katkeks? Tõenäosus, et juhtmetel isoleer kadunud ja massi peksavad, ei ole vist eriti tõenäoline.
Autoks vana sigar.
syo

 postitati 22.01.05 16:44
Tsitaat:
Algselt postitas: geenius78
Proovisin nii, et uks lahti ja panin signa peale. Ei hakanud karjuma, kuid kui puutusin ukseandurit, alles siis pistis karjuma.


sama jama oli mul vaata oma andurid üle mul lihtsalt ühel oli vedru väsinud ja oli mingi vanema audi oma vist nii et ta oli sutsu lühem ja klemmid jäid kokku kui ukse kinni panid.
geenius78

 postitati 22.01.05 16:25
Proovisin nii, et uks lahti ja panin signa peale. Ei hakanud karjuma, kuid kui puutusin ukseandurit, alles siis pistis karjuma.
rass

 postitati 22.01.05 16:20
nende audi ukseanduritega on insenerid jälle näidanud kuidas teha ühte asja keeruliseks ja need kipuvad seest katki v laiali minema, endal oli pagassi omaga selline asi. vahest jukerdas jnejne, võta jukerdav andur maha ja köögi laua peal juppideks ettevaatlikult, sest minul lendas esimene lüliti parklas suure kaarega eri suundades laiali :D lappisin asja kokku, puhastasin jne, ja hakkas tööle.

loomulikult võib viga milleski muus olla
signa ei anna häiret?
Teder

 postitati 22.01.05 16:20
Järelikult kui hakkab ise põlema siis saab kusagilt lisamassi. (-)
geenius78

 postitati 22.01.05 16:16
Ta kustub praktiliselt kohe, aga probleem ongi selles, et vahel ta ei kustugi:(
Black

 postitati 22.01.05 16:14
Kas ta normaaljuhul kustub kohe või viitega? Kui viitega, siis ilmselt käib selle juhtimine läbi kesklukubloki, nagu ka C4-l.
geenius78

 postitati 22.01.05 15:42
Kas B4-l on salongitules relee? Normaalne on ju, et tuli peale ukse sulgemist kustub, kuid sageli see ei kustu. Ühe tagumise ukse avamisel ei lähe ta ka põlema.Puhastasin kontakti, kuid ei midagi. Kas oleks vaja hoopis vahetada välja uste sees olevad lülitid? Andke nõu.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]