Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 27.03.05 17:41
Sillareguleerimine oleks muidugi tore,kuid see on su enda südametunnistuse asi.Aga amordipüstik tuleb jah alt ära ja pilbasteks võtta.Uus padi on koos laagriga juba
geenius78

 postitati 26.03.05 17:02
Uurisin asja ja kas tõepoolest on vaja nende patjade vahetamiseks amordid täiesti lahti võtta ja pärast ka sild reguleerida? Amordipadja sees on vist ka mingi laager. Krigisemine on küll vist järele andnud hetkeks, kuid ühelt poolt autot kõigutades on tunda küll, et mingi lõtk seal igatahes on.
QUATTRO

 postitati 23.03.05 18:53
Just seesama vahe.Ühesõnaga sul on padjad täiesti tuksis,vaheta ära ja siis proovi uuesti .
geenius78

 postitati 23.03.05 16:00
Kas see vahe, mis ei tohiks olla üle 5-6 mm on see, mis jääb nö kere (mille all siis on amort) ja selle koonusekujulise suure seibi vahele? Mul mahtus muidu sinna vahele nimetissõrm peaaegu ära.
geenius78

 postitati 22.03.05 20:29
Tänud vihje eest. Tshekkan olukorda.
QUATTRO

 postitati 22.03.05 18:36
Pakun ikkagi läbivajunud amordipadja.Kui võtad amordikannult maha selle plastikust katte(juhul kui on üldse),siis ei tohiks selle suure seibi ja amordikannu vahe ületada 5-6 mm.Kui see vahe on juba selles staadiumis,siis on viga nendes samades patjades.
geenius

 postitati 22.03.05 08:20
Salongis on seda kuulda kõrvalistuja poolselt küljelt.
geenius

 postitati 22.03.05 08:19
Huvitav on see, et kapott üles tõstetuna autot üles-alla liigutades krigisevat heli kosta ei ole. Kas võib seda teha mingi muu keredetail, mis asub kusagil parema esitiiva juures? Heli ikkagi nagu kummi ja metalli omavahelisest hõõrdumisest tekib, vähemasti tundub nii. Autoks 95 a. B4
QUATTRO

 postitati 14.03.05 22:49
Esivedrul jupp otsast ära murdunud?,või kulunud amordilaagrid.
anomaalia

 postitati 14.03.05 11:16
Tsitaat:
Algselt postitas: kama2
Kui "anomaalia" on ainult hommikuti, siis ilmselt teeb häält ööga koopase külmunud lumi. Kumm ebatasasel pinnal käibki selle jää vastu.


Jätke mind siit välja, mina ei käi teiste autodes hääli tegemas :D
Aga omal krigiseb hommikuti samamoodi ja seda põhjustab tagumise akna ja pagasiluugi vahele tekkinud jää
andres

 postitati 11.03.05 10:22
Üks võimalus, kuigi sellisel juhul vist ebatõenäoline - sharniiri tolmukumm puru ning seal vesi/mustus. Aga see peaks kriuksuma koguaeg, mitte ainult külmana.
kama2

 postitati 10.03.05 08:10
Kui "anomaalia" on ainult hommikuti, siis ilmselt teeb häält ööga koopase külmunud lumi. Kumm ebatasasel pinnal käibki selle jää vastu.
kalarott

 postitati 10.03.05 08:03
tõenäoliselt mõni õõtshoova puks andnud otsad.
geenius

 postitati 10.03.05 07:32
Hommikuti kostub paremalt poolt omapärast kriuksumist, justkui kummi ja metalli omavahelise hõõrdumise tagajärjed. Võimalik, et heli tekib rattakoopas, kusagil amordi juurest ja sõites vähe ebatasasel pinnasel nagu eestimaal asfalt. Mis see võiks olla, mis seda heli tekitab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.5% - SQL: 73.5%]