Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 07.03.05 08:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Teder
Tavaliselt läheb porikumm katki ja simmer mis hoiab sita sattumist amorti läheb katki. Amort läheb õliseks ja jookseb lihtsalt õlist tühjaks. Võivad
ju veel koliseda igasugused puksid ja zarniirid. Kõiguta auto nurka ja kui see jääb peale kõigutamist edasi kõikuma nati siis amort läbi. Versioone on
palju, mis võib viga olla. |
Kõigutamine ja amordi test ei pruugi amordi tegeliku seisukorra kohta mingit ülevaadet anda.
Kui nendest lähtuda, siis on mul esiamordid heas korras ja auto ei nooguta ka, aga...
Tegelikkuses on juhipoolne esiamort peale Männiku tee suurepärast auku õhtal, kobiseb ja vajab koos paarilisega vahetamist.
Paremal pool pole häda midagi kuid vahetatakse neid paarikaupa ja nii tulebki järjekordne rahapaigutamine ära teha.
|
rivo54
|
postitati 07.03.05 07:53 |
kokkuvõtteks võib öelda et ärge muretsege vaid oodake soojemat ilma. Siis sulavad klapid amordisees lahti ja sõidate jälle nagu vanad mehed. Ükskord
see suvi tuleb niikuinii
|
margus84
|
postitati 04.03.05 17:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Lendur
mul noogutab hommikuti kui auto garaasist välja ajan ja kõvasti öösel külma teinud, nii u 20 kraadi. kui kaob see üsna pea ära. aga muidu sellist
asja pole. |
Mul oli täna sama asi. Täna peale sõidu alustamist esimesed 5-6 km noogutas, mõtlesin, et hakkab jälle pihta, kuid siis sai amort järelikult soojaks
ja hakkas tööle
|
samru
|
postitati 04.03.05 16:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Ma käisin ka kunagi amorditestis, mis "väitis", et amort on väga ok. Reaalsuses aga oli amordist osa õli juba lahkunud. Rohkem ma selliseid aparaate
ei "usalda".
Külmaga saab aru peamiselt selle järgi, et pe*ses amort jäätub ära ja hakkab pmst kolksuma. Muidu aga ikka nii, et hääl/tunne/visuaalne vaatamine.
|
Sama siin - panime A-200-le uued sport Bilsteinid alla ning läksime amorditesti, tegemist oli KYB -i stendiga. Tulemus oli selline, et väidetavalt oli
amortidest järel vaid 40 -50%. Küsisime asjapulkadelt, et mis jama on -
aga asjalikku vastust ei saanud. Arvatavasti on stendidesse programmeeritud mingi "ideaal" ja kõik amordid, mis sellest erinevad (ka paremad)
tunnistatakse kõlbmatuks.
|
Lendur
|
postitati 04.03.05 16:29 |
mul noogutab hommikuti kui auto garaasist välja ajan ja kõvasti öösel külma teinud, nii u 20 kraadi. kui kaob see üsna pea ära. aga muidu sellist
asja pole.
|
rivo54
|
postitati 04.03.05 08:27 |
Kui amort on ainult 1300 km sõitnud siis pole reaalne et ta pees on. Sachs on nagu vähe parem firma ka ju.
|
ICE
|
postitati 03.03.05 08:40 |
Ma käisin ka kunagi amorditestis, mis "väitis", et amort on väga ok. Reaalsuses aga oli amordist osa õli juba lahkunud. Rohkem ma selliseid aparaate
ei "usalda".
Külmaga saab aru peamiselt selle järgi, et pe*ses amort jäätub ära ja hakkab pmst kolksuma. Muidu aga ikka nii, et hääl/tunne/visuaalne vaatamine.
|
lynx
|
postitati 03.03.05 07:45 |
tekitan siia alla väikese OT.
Nimelt kuidas aru saada, et amort on surema hakanud.
On endal probleeme olnud, sõprade jne.
Viimane probleem oli ühe c4, s4ga mis kolksust eest. Sai kõik imelikud kohad läbi käidud, silla stendid, ise all loksutamas, amordi testid jne. kuid
kõik ok.
Lõpuks tuli siiski välja, et amort oli "läbi".
Mõtlen just seda, et kuidas aru saada, et amord on see asi miks vahel kolksu teeb, kuid muidu toimib?
|
margus84
|
postitati 03.03.05 07:41 |
tundub, et selle talve trendid ongi külmuvad amordid ja katkine termostaat, mina olen mõlemat kogenud
|
rivo54
|
postitati 02.03.05 18:03 |
mul sama jama. Kuigi amordid on ees olnud 1280 km Arvatavasti on klapp sees mingil ajahetkel jääs ja siis sõidad nagu vedruvankriga. Soojas garaaziz
sulas üles ja nüüd jälle toimib
|
kondensor
|
postitati 02.03.05 14:46 |
Ka mina pidin eile oma hambaid lõgistama. Nõustun eelkõnelejaga - ei ole enne sellist asja kogenud. Nüüd kiiremas korras poodi amordikate järele
(Forssis Sachsi esiamordikad B4-le 650 eeku/tk - 2 aastat garantiid).
|
ICE
|
postitati 02.03.05 00:50 |
Vastus peitub vanas amordis ja külmas ilmas. Halb kooslus.
|
drizzle
|
postitati 02.03.05 00:02 |
Täna juhtus mul täpselt sama lugu ja ehmatas esialgu väga ära. Esiamordid on küll sellises seisus, et vajavad vahetamist aga siiani normaalselt
toiminud.
Hommikul sõitsin mõned kilomeetrid, kõik oli ok.
Paar tundi hiljem hakkasin jälle sõitma ja 200m pärast pidasin kinni, et veenduda kas mu autol pole mitte rattad kandiliseks muutunud vahepeal. Iga
pisemgi teekonarus lenutas mu peaga vastu lage Ja sest koledast kolinast
ei taha rääkidagi.
Sihtkohta jõudnud, seisis auto 30min, ja jälle oli kõik korras.
Pole sellist nalja ühegi autoga veel olnud.. või siis pole nii külma ilmaga sõitnud
|
Black
|
postitati 27.02.05 22:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
akki on amordis veits vett sees ja veerandil protsendil sajast taipab see vesi just nii ära külmuda, et amort ei tööta |
Külmunud vee puhul on amort monoliitne nagu harjavars.
|
margus84
|
postitati 27.02.05 18:48 |
tulin siis 180 km idaosariikidest tallinna tagasi ja amordid justkui jälle korras
ei tea, mis seal amordil siis külmaga juhtuda võib, akki on amordis veits vett sees ja veerandil protsendil sajast taipab see vesi just nii ära
külmuda, et amort ei tööta
aga noogutamine (õõtsumine) oli õudne küll
hea vaadata, kuidas lähituled pimedas näitavad, kord 3m, kord 30 (ausalt ei tea, ei mõõtnud)
|
airwolf
|
postitati 26.02.05 16:38 |
mul siin oli vahepeal sama jama.mingil hetkel külmaga esiamordid läind.esi ots õõtsus nii mis kole.kuid eelmisel aastal käisin ülevaatusel
kondrollimas öeldi,et on ok.nüüd mingi aeg pole seda enam olnd.
|
Teder
|
postitati 26.02.05 13:09 |
Tavaliselt läheb porikumm katki ja simmer mis hoiab sita sattumist amorti läheb katki. Amort läheb õliseks ja jookseb lihtsalt õlist tühjaks. Võivad
ju veel koliseda igasugused puksid ja zarniirid. Kõiguta auto nurka ja kui see jääb peale kõigutamist edasi kõikuma nati siis amort läbi. Versioone on
palju, mis võib viga olla.
|
margus84
|
postitati 26.02.05 12:35 |
asi on nii, et sõitsin üleeile 80 km mõõda tallinna kvaliteettänavaid + 160 km idaosariikidesse
ja viimased 20-30 km hakkas auto noogutama + viimased 5 km aga oli niisugune tunne, et eesmised amordid üldse ei tööta, iga väiksemgi auk tekitas
eriti vasaku esiratta juures kolksu
siit küsimus, et kas amordid on 1)katki 2)vanad?
täna sõitsin mingi 5 km ja amordid jälle töötasid
mis siis juhtus:läks õli vahtu ja või on amort ka kuskilt katki (tihend äkki), mistõttu on õli vähem ja amort lähebki kergemini vahtu?
või kuids selle asjaga siis on
|