Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 07.03.05 08:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Teder
Tavaliselt läheb porikumm katki ja simmer mis hoiab sita sattumist amorti läheb katki. Amort läheb õliseks ja jookseb lihtsalt õlist tühjaks. Võivad ju veel koliseda igasugused puksid ja zarniirid. Kõiguta auto nurka ja kui see jääb peale kõigutamist edasi kõikuma nati siis amort läbi. Versioone on palju, mis võib viga olla.

Kõigutamine ja amordi test ei pruugi amordi tegeliku seisukorra kohta mingit ülevaadet anda.
Kui nendest lähtuda, siis on mul esiamordid heas korras ja auto ei nooguta ka, aga...
Tegelikkuses on juhipoolne esiamort peale Männiku tee suurepärast auku õhtal, kobiseb ja vajab koos paarilisega vahetamist.
Paremal pool pole häda midagi kuid vahetatakse neid paarikaupa ja nii tulebki järjekordne rahapaigutamine ära teha.
rivo54

 postitati 07.03.05 07:53
kokkuvõtteks võib öelda et ärge muretsege vaid oodake soojemat ilma. Siis sulavad klapid amordisees lahti ja sõidate jälle nagu vanad mehed. Ükskord see suvi tuleb niikuinii
margus84

 postitati 04.03.05 17:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Lendur
mul noogutab hommikuti kui auto garaasist välja ajan ja kõvasti öösel külma teinud, nii u 20 kraadi. kui kaob see üsna pea ära. aga muidu sellist asja pole.


Mul oli täna sama asi. Täna peale sõidu alustamist esimesed 5-6 km noogutas, mõtlesin, et hakkab jälle pihta, kuid siis sai amort järelikult soojaks ja hakkas tööle;)
samru

 postitati 04.03.05 16:57
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ma käisin ka kunagi amorditestis, mis "väitis", et amort on väga ok. Reaalsuses aga oli amordist osa õli juba lahkunud. Rohkem ma selliseid aparaate ei "usalda".
Külmaga saab aru peamiselt selle järgi, et pe*ses amort jäätub ära ja hakkab pmst kolksuma. Muidu aga ikka nii, et hääl/tunne/visuaalne vaatamine.



Sama siin - panime A-200-le uued sport Bilsteinid alla ning läksime amorditesti, tegemist oli KYB -i stendiga. Tulemus oli selline, et väidetavalt oli amortidest järel vaid 40 -50%:o. Küsisime asjapulkadelt, et mis jama on - aga asjalikku vastust ei saanud. Arvatavasti on stendidesse programmeeritud mingi "ideaal" ja kõik amordid, mis sellest erinevad (ka paremad) tunnistatakse kõlbmatuks.
Lendur

 postitati 04.03.05 16:29
mul noogutab hommikuti kui auto garaasist välja ajan ja kõvasti öösel külma teinud, nii u 20 kraadi. kui kaob see üsna pea ära. aga muidu sellist asja pole.
rivo54

 postitati 04.03.05 08:27
Kui amort on ainult 1300 km sõitnud siis pole reaalne et ta pees on. Sachs on nagu vähe parem firma ka ju.
ICE

 postitati 03.03.05 08:40
Ma käisin ka kunagi amorditestis, mis "väitis", et amort on väga ok. Reaalsuses aga oli amordist osa õli juba lahkunud. Rohkem ma selliseid aparaate ei "usalda".
Külmaga saab aru peamiselt selle järgi, et pe*ses amort jäätub ära ja hakkab pmst kolksuma. Muidu aga ikka nii, et hääl/tunne/visuaalne vaatamine.
lynx

 postitati 03.03.05 07:45
tekitan siia alla väikese OT.

Nimelt kuidas aru saada, et amort on surema hakanud.
On endal probleeme olnud, sõprade jne.
Viimane probleem oli ühe c4, s4ga mis kolksust eest. Sai kõik imelikud kohad läbi käidud, silla stendid, ise all loksutamas, amordi testid jne. kuid kõik ok.

Lõpuks tuli siiski välja, et amort oli "läbi".
Mõtlen just seda, et kuidas aru saada, et amord on see asi miks vahel kolksu teeb, kuid muidu toimib?
margus84

 postitati 03.03.05 07:41
tundub, et selle talve trendid ongi külmuvad amordid ja katkine termostaat, mina olen mõlemat kogenud:D
rivo54

 postitati 02.03.05 18:03
mul sama jama. Kuigi amordid on ees olnud 1280 km Arvatavasti on klapp sees mingil ajahetkel jääs ja siis sõidad nagu vedruvankriga. Soojas garaaziz sulas üles ja nüüd jälle toimib
kondensor

 postitati 02.03.05 14:46
Ka mina pidin eile oma hambaid lõgistama. Nõustun eelkõnelejaga - ei ole enne sellist asja kogenud. Nüüd kiiremas korras poodi amordikate järele (Forssis Sachsi esiamordikad B4-le 650 eeku/tk - 2 aastat garantiid).
ICE

 postitati 02.03.05 00:50
Vastus peitub vanas amordis ja külmas ilmas. Halb kooslus.
drizzle

 postitati 02.03.05 00:02
Täna juhtus mul täpselt sama lugu ja ehmatas esialgu väga ära. Esiamordid on küll sellises seisus, et vajavad vahetamist aga siiani normaalselt toiminud.
Hommikul sõitsin mõned kilomeetrid, kõik oli ok.
Paar tundi hiljem hakkasin jälle sõitma ja 200m pärast pidasin kinni, et veenduda kas mu autol pole mitte rattad kandiliseks muutunud vahepeal. Iga pisemgi teekonarus lenutas mu peaga vastu lage :o Ja sest koledast kolinast ei taha rääkidagi.
Sihtkohta jõudnud, seisis auto 30min, ja jälle oli kõik korras.

Pole sellist nalja ühegi autoga veel olnud.. või siis pole nii külma ilmaga sõitnud :P
Black

 postitati 27.02.05 22:46
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
akki on amordis veits vett sees ja veerandil protsendil sajast taipab see vesi just nii ära külmuda, et amort ei tööta

Külmunud vee puhul on amort monoliitne nagu harjavars.
margus84

 postitati 27.02.05 18:48
tulin siis 180 km idaosariikidest tallinna tagasi ja amordid justkui jälle korras

ei tea, mis seal amordil siis külmaga juhtuda võib, akki on amordis veits vett sees ja veerandil protsendil sajast taipab see vesi just nii ära külmuda, et amort ei tööta

aga noogutamine (õõtsumine) oli õudne küll
hea vaadata, kuidas lähituled pimedas näitavad, kord 3m, kord 30 (ausalt ei tea, ei mõõtnud):cool:
airwolf

 postitati 26.02.05 16:38
mul siin oli vahepeal sama jama.mingil hetkel külmaga esiamordid läind.esi ots õõtsus nii mis kole.kuid eelmisel aastal käisin ülevaatusel kondrollimas öeldi,et on ok.nüüd mingi aeg pole seda enam olnd. ;)
Teder

 postitati 26.02.05 13:09
Tavaliselt läheb porikumm katki ja simmer mis hoiab sita sattumist amorti läheb katki. Amort läheb õliseks ja jookseb lihtsalt õlist tühjaks. Võivad ju veel koliseda igasugused puksid ja zarniirid. Kõiguta auto nurka ja kui see jääb peale kõigutamist edasi kõikuma nati siis amort läbi. Versioone on palju, mis võib viga olla.
margus84

 postitati 26.02.05 12:35
asi on nii, et sõitsin üleeile 80 km mõõda tallinna kvaliteettänavaid + 160 km idaosariikidesse
ja viimased 20-30 km hakkas auto noogutama + viimased 5 km aga oli niisugune tunne, et eesmised amordid üldse ei tööta, iga väiksemgi auk tekitas eriti vasaku esiratta juures kolksu

siit küsimus, et kas amordid on 1)katki 2)vanad?

täna sõitsin mingi 5 km ja amordid jälle töötasid

mis siis juhtus:läks õli vahtu ja või on amort ka kuskilt katki (tihend äkki), mistõttu on õli vähem ja amort lähebki kergemini vahtu?

või kuids selle asjaga siis on:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]