adelante
huviline
Registreerunud 20.05.03
Asukoht: Võru-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 16.10.04 17:16
|
|
|
Taga tahmab
Audi 100 2.5 TDI 1994. Kiirendusel millegi pärast viskab tagant ilget musta suitsu välja.Kas turbo juures on mingi jama?
Ikka Audi
|
|
|
|
jaup
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut
|
postitati 16.10.04 18:13
|
|
|
Mul oli sama probleem ja vahetasin ära cooleri ja turbo vahelise lõdviku kuna sinna oli tekkinud väike auk. Vahetusse läks ka peapihusti
(anduriga)nii, et ei teagi kumb tahmamist põhjustas. Kõige kindlam siiski lasta spetsialistil viga otsida.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 16.10.04 18:25
|
|
|
Kontrolli ka õhupuhastit.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 16.10.04 18:28
|
|
|
Vanemate mehhaanilise pumbaga diislite puhul kehtis reegel, et must tahm tuleb suurenenud kütuse pealeandmisest. Sageli on selleks põhjuseks pump
(reguleeritav) ja harvemini ka puhtmehhaaniliselt kulunud pihustid (pihustid annavad otsad sagedamini rikke tõttu, mitte lihtsalt kuludes, kuid ka
rikkis poolavatud pihusti võib anda tahmalondi, kuid siis on ka muud häired mootori töös olemas). Muud rikked annavad tavaliselt mõnda teist värvi
suitsu või avalduvad üldse ilma suitsuta. Kuna Sinu auto pumpa juhib elektroonika, siis elektroonika lolliksajamiseks võib olla põhjuseid rohkem.
Näita seda tahmamise viisi (ühtlasel tööl , pööretel jne) mõnes diislikeskuses meistrile ja saad diagnoosi tõenäoliselt 5 minutiga. Tegelikku olukorda
on raske/võimatu sõnadesse panna ja meie oletused ei pruugi sellepärast nagunii õiged olla...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Ylts
huviline
Registreerunud 08.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5 Tdi / Chrysler Voyager atm.
|
postitati 17.10.04 19:08
|
|
|
Viskab minulgi kiirendades musta. Pika praktikaga diisliomanikud räägivad, et nii tihti ongi, kuna järsu koormuse tõusuga antakse rohkem kütust peale
ja see ei jõua nii kiiresti ära põleda kui vaja. Endal alles esimene diisel. Ei oska rohkem kommenteerida.
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.04 19:59
|
|
|
vaheta õhu filtrit
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 18.10.04 04:37
|
|
|
proovi korralikku kütet!
kui julged siis sõida ca 200 km sinise küttega ja vaata mis siis teeb
üldjuhul peaks pilt selge olema kui tahavaate peeglisse vaatad 
|
|
|
nokkar
huviline
Registreerunud 19.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0TDI 2007
|
postitati 18.10.04 05:52
|
|
|
Minul viskab ka tagant natuke musta, kui turbo rakendub. Kas see siis paha? Ma ka arvasin, et tavaline. Kas siis on või ei!? Kas diisel tänapäeval ei
tohi üldse tossata?
Mul ka elektrooniline sissepritse.
TipTop
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 18.10.04 08:08
|
|
|
Nooo...seal on ikak päris palju neid variante tegelikult milles kõik viga võiks leida kui liiast suitseb. Et mis olukorras enamasti suitseb ja kas
viskab ainul tmusta või ennem või vahele ka valget-halli välja ajab.
Endal siis ka alles hiljuti viskas ikka MEHISELT musta tagant kui lapakat tallusid...ja isegi siis kui ei tallunud nii väga. Algul ka vahetasin filtri
- ei midagi. Lõpusk läks siis ikkagi turbo remonti. AGA ma olen suht kindel et tahmamine siiski ainult sellest ei sõltunud. Minul nimelt oli
väljalaske kollektori külge ära sulanud selline spetsiifiline plastist voolik, mis mingi elektriimpulsi ajendil mingit õhusurvet turbosse lasi
(ilmselt - ma vähemalt oletan et see sellise otstarbega võis olla). Ja kuna see oli ära sulanud siis seda enam ka ju ei saanud edasi anda eks... Ja
see pani koledasti tossama... Pärast turbo vahetust enam ei tossa... noh, eks ikka natukene tossab...juba selle pärast et polegi mõtet loota, et
pärats remonti kohe kõik kaob... sumbuti toru on ise selle aja jooksul juba mõnusalt ära tahmanud ja kuis suurem surve taha tuleb, siis viskab seda
sealt juba kasvõi... Aga noh, pärast kõvemaid paarutamis ringe jäi asi ikka OLULISELT puhtamaks... ja julgen oletada et sellest voolikust siiiski
midagi sõltuda võis.
C.R.E.A.M.
|
|
|
|