Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: TDi suitseb veidi (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 12013)
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 09.10.03 18:52 Tsiteeri
TDi suitseb veidi



2.5 TDi mootor kipub tuure andes veidi suitsema. soovitati õhufilter ära vahetada. peale vahetust kadus ära umbes kuuks ajaks, kuid täna panin tähele, et suitseb va kurat jälle. karla autost arvati et kui suitsemine jätkub võib viga olla pihustites. komplekt maksab 10000 (ootaks veel veidi sellega). ehk oskate veel midagi välja pakkuda mida teha või võibolla mida kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 09.10.03 19:16 Tsiteeri


Nii palju võin öelda et Karla autot ei soovitaks eriti seal on minu arust üks spets ainult ja see on selle firma omanik vist kui ma ei eksi kes ka ise remondi töid teeb. (või oli ta mingi osanik - nime ka ei mäleta.)

Soovitaks sul minna Joes Garaazi mis asub Türi tn 9 seal on ikka kõvad spetsid koos vähemalt minu arust.
Samas meil ühel klubilisel ka tahmas päris palju ja ta käis ka seal ära ja nüüd enam nii plju ei tahma. Keerati süüte nurka vist kui ma ei eksi.
Igatähes teenendus ise paistab suht urgas aga tehnika ja oskused on tasemel. Nad on mingi 20 aastat diislitega tegelenud. Ise käin ka seal. Las teevad sul diagnostika siis saad kohe teada mis viga.
Sammuti võib katki olla ka mingi õhu lõdvik - ka se oli just ühel klubilisel meil katki ja ta sai ka sellest seal teada.
See on seal Kalevi kommivabriku juurest sisse ja tänava lõppu peaaegu ja seal hoovis (Türi tn 9 siis)

Aga jah diislil on väga tähtis et ta saaks korralikult õhku kätte.
Näiteks kui se pistik sealt õhu lugeja tagant ära võtta siis on selline lugu et teised ei näe taga sõita.
Sõbral oli nii et rotid närisid juhtme läbi ja mõtles sammuti et mingi suur jama nüüd mootoriga - tegelt ainult juhe oli katki.

Asi võib olla ka tingitud muidugi kütusest.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 09.10.03 19:24 Tsiteeri


Ja veel selline asi et diisel hakkabki kuskil ~4000 pöörde juures tahmama.

Ja üldse kui on turboga masin siis isegi bensukad viskavad musta suitsu välja kui pedalit korralikult vajutada.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 09.10.03 21:00 Tsiteeri


tänud. käin seal järgmine nädal ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.06.04 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Ja veel selline asi et diisel hakkabki kuskil ~4000 pöörde juures tahmama.

Ja üldse kui on turboga masin siis isegi bensukad viskavad musta suitsu välja kui pedalit korralikult vajutada.
Mind häirib siiani et peale 3000 pööret on must suits järgi.Joe remos testiti seal kõik ok, üks spetsialist ütles et võib pisu suitsu visata aga mitte nii palju kui minu oma, vahetasin ka õhufiltri ära, aga midagi ei muutund.Ja kui turbo hakkab minema kas siis õli hakkab ka ära kaduma, siiani on õli normis pole kuhugi kadunud, igatahes pisu pinda käib see suits seal taga.Siin olen kõik teemad mitukümmend korda läbi vaadanud ja loogilist järeldust pole leidnud.Ja autol on minekut nagu bensukal, järsku keegi aju kallal käinud? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.06.04 14:47 Tsiteeri


Meil Eestis on see suits täiesti normaalne, kuna pole lihtsalt võimalik nii puhast ja korralikku kütet hankida, sest kõik küte mis Eestist ostad on totaalne sõnnik.:mad:
Sõber käis mul ka oma A6-ga teenenduses, et turbo ei tööta ja peale 2-he päevast lõhkumist avastati, et mingi peenike toru turbo küljes tahma täis ja sellest viga tingitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 21.06.04 15:16 Tsiteeri


huvitaval kombel minu A4 ei suitse....nagu üldse (tegu vist raske parema jalaga mis lõõrid puhtana hoiab:D ). Kuid topicust - äkki mingi keemia abiks millel on puhastavad omadused?

T.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.04 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
avastati, et mingi peenike toru turbo küljes tahma täis ja sellest viga tingitud.

Saad uurida, et mis toru oli tahma täis? Äkitse mul sama jama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.06.04 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja slk270
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
avastati, et mingi peenike toru turbo küljes tahma täis ja sellest viga tingitud.

Saad uurida, et mis toru oli tahma täis? Äkitse mul sama jama...

Peaks olema ainus peenike toru, mis turbo klapi tööd juhib, kuna temal oli asi nii, et turbo lakkas töötamast, st et klapp ei saanud infi ja ei avanenud enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 22.06.04 06:27 Tsiteeri


Kas see ei ole see peenike õlitoru? Ja teoreetiliselt kui turbo peaks õli silindritesse puhuma, peaks kuskilt väike õlikulu tekkima ja siis peaks ka sinist viskama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 22.06.04 06:34 Tsiteeri


OT: Hmm huvitav, ise diislit ei oma, aga isa sõidab VW Caravelle bussiga, millel on peal AUDI 2,5TDI mootor. Tee mis tahad, sellest autost ei saa mingi imenipiga tossu välja. Olen proovinud julmalt tõmmata käike alla 5->2 peale, räigelt gaasi anda jne.. aga mitte kübetki ei tule sealt. Miks siis audi peal see diisel tossab?? vahe on ainult vW ja audi vahel see, et mootor on VW ees teistpidi kui audil , st risti :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 02.07.04 11:12 Tsiteeri


Ei no minu traktor ka tossas koledalt, a kui kässaritrosse vahetasin siis kolkisin torud läbi ja kui siis gaasi andsid viskas tagant siukse pilve musta välja et irmus akkas kohe, kuid järgmine päev ülevaatusel oli tahm 0,85! korstnapühkija polnud lihtsalt kaua külas käind?
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.07.04 11:50 Tsiteeri


Nii et torud lahti ja läbi pühkida :D Tehase andmetel lubab tahma 2 ja mul oli ka see selline näitaja.Eks neid torusid on läbi puhutud küll, aga ei aita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 02.07.04 12:11 Tsiteeri


Tuttaval oli Mitsuga sama jama (tossas hullult kui gaasi andsid), viga oli katkises vahejahutis, se asi nimelt susistas turbo antud rõhku välja, kusjuures auk oli pisike aga sellest piisas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.07.04 12:32 Tsiteeri


Te võite peksta, aga audil see nii ei fungeeri.Turbo imeb õhu läbi vahejahuti see nagu ei peaks morjendama kas vahejahuti lekib või mitte, fakt on see et õhk peab normaalselt peale tulema.Selline asi peaks olema kui õhku peale ei saa(filter umbes).nii ma saan aru.Turbo ülesanne ikka on et imeda ja suruda?või ei ole?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 02.07.04 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Te võite peksta, aga audil see nii ei fungeeri.Turbo imeb õhu läbi vahejahuti see nagu ei peaks morjendama kas vahejahuti lekib või mitte, fakt on see et õhk peab normaalselt peale tulema.Selline asi peaks olema kui õhku peale ei saa(filter umbes).nii ma arvan.

Mis kasu sest vahe jahutist siis peaks olema kui turbo õhu uuesti kuumaks ajab???? Ei taha nagu uskuda, et vahejahuti enne turbot on. Sellisel juhul kaotaks ju vahejahuti mõtte. Aga jah, õhufilter ka väga oluline selle asja juures, kui umbes siis paha paha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.07.04 13:08 Tsiteeri


Nädalavahetusel teen selle kindlaks, aga igatahes kui vahejahuti alumise lõdviku ära võtsin ja panin mootori käima siis katsusin ja seal oli selline tõmme et tahtis kätt vahejahutisse tirida.Sellest tegin järelduse et kui kinni panna siis mootor jääb seisma kuna ei saa õhku peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 03.07.04 08:22 Tsiteeri


turbo on ikka enne vahejahutit. muidu kaotaks asi mõtte. Mul oli ka väike auk mitte küll vahejahutil sees vaid torul mis tuleb vahejajutist kollektorisse. Tahma võttis korralikult välja. Peale seda pole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.07.04 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Nädalavahetusel teen selle kindlaks, aga igatahes kui vahejahuti alumise lõdviku ära võtsin ja panin mootori käima siis katsusin ja seal oli selline tõmme et tahtis kätt vahejahutisse tirida.Sellest tegin järelduse et kui kinni panna siis mootor jääb seisma kuna ei saa õhku peale.

Se ju selge, et ta sealt õhku imeb, mootor ise seda teeb, turbo sinna õhku ikka täie laksuga juurde puhub ja ülerõhu tekitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
m7000
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 228KW Q

postitati 03.07.04 19:20 Tsiteeri


mm kas suitseb või tahmab?

kui tahm, siis tuleb lihtsalt üks 10 min töö teha ja üks tihend vahele panna... kui suitseb siis asi milleski muus... ja tdi mootor nats suitsebki... see normaalne... mootor ju vana ka... kui tahad täpsemalt teada siis võta ühendust...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.02.05 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Nii et torud lahti ja läbi pühkida :D Tehase andmetel lubab tahma 2 ja mul oli ka see selline näitaja.Eks neid torusid on läbi puhutud küll, aga ei aita.

Joes Garaa˛is käidut ja enam ei suitse,
tulemuse andis: Vahetatud küünlad, pritsungi pead ja diagnostika.
Valge suits (aur), talvel külmaga on täitsa normaalne ju :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.02.05 08:13 Tsiteeri


Nagu ma aru olen saanud siis kütusest ka oleneb,aga külmaga soojenedes tuleb ka valget auru.Üks diisli mees vaatas ka visuaalselt mootorit ja kuulas üle,jäi rahule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jansap
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi

postitati 20.12.05 08:52 Tsiteeri


Mul ka sama kamm 2.5 TDI´ga. Ei saanud tahma pärast ülevaatuseltki läbi. Kui kellestki mööda sõita, siis hakkab täitsa kahju kohe taga sõitjatest. Ei tea mis viga on? Nüüd mõtlen, et äkki hakkas see peale hammasrihma vahetust (panid äkki valesti rihma peale).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 08.02.06 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansap
Mul ka sama kamm 2.5 TDI´ga. Ei saanud tahma pärast ülevaatuseltki läbi. Kui kellestki mööda sõita, siis hakkab täitsa kahju kohe taga sõitjatest. Ei tea mis viga on? Nüüd mõtlen, et äkki hakkas see peale hammasrihma vahetust (panid äkki valesti rihma peale).

Egas muud kui teed sama nagu paljud teised enne sind ja lähed diagnostikasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 27.02.06 12:51 Tsiteeri


Oli ka kunagi sama jama! EGR-i klapp oli p.... ! Panin sinna pimeda ette, ja nüüd sõidab nagu vana mees, ei mingit suitsu!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.9% - SQL: 31.1%]