Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.8 30V 142 kw mootori vahetus (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3740)
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 09.08.11 16:20 Tsiteeri
2.8 30V 142 kw mootori vahetus



Audi A6 c5 peal on 2.8 142 kw mootor, koodiga ALG. Oleks vaja mootor ära vahetada, aga sellise koodiga mootorit hetkel saadaval ei ole. Siit küsimus, et kui palju erinevad mootorid ACK, AMX, APR, AQD - kõik need on 2.8 142kw, nagu ALG. Kui palju on vaja vahetada andureid ja muid jubinaid, et asi korralikult tööle saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 09.08.11 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
täpselt koodi järgi ei tea, aga lisaõhupumba sisend puudub osadel, lõdvikutel vanematel mudelitel tavaklambrid, teistel kiirkinnitus, roolivõimupumbal oli ka vist vahe sees! aga muidu muud andurid peaks samad olema

Täpselt koodi järgi ei tea, aga lisaõhupumba sisend puudub osadel, lõdvikutel vanematel mudelitel tavaklambrid, teistel kiirkinnitus, roolivõimupumbal oli ka vist vahe sees! Aga muidu muud andurid peaks samad olema.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 09.08.11 19:47 Tsiteeri


Nendest mootoritest mis sa välja tõid ei sobi kindlasti mootor koodiga ACK, see on kasutusel siis C4 kerega isenditel, ülejäänute kohta täpset infot ei oska öelda. Aga erinevused on neil nagu elpool mainitud juba, juhtmestik, andurid, rv pumba kohta täpselt ei oska öelda kuna C5 asub see ka samas kohas, kuid roolilatt on teine, seega on rv torud teised see on ka vast nende erinrevus. Põhiline on see et kui moto on pärit 98a. ja ülesse siis ta peab ka sobima.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 09.08.11 20:49 Tsiteeri


No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.08.11 23:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor.

Äkki kontrollid veel oma "allikaid" 97 aasta isendite kohta näiteks.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 10.08.11 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor.


AAH mootor on 128kw, kuid C4 kerel on ka 142kw mootorit ning see on ACK, isiklikult olen omanud sellist isendit.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 10.08.11 09:08 Tsiteeri


No ma ei väida et viimastel c4-del ei võiks see mootor peal olla aga väidan seda et kindlasti on c5 kerel ta olemas.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 10.08.11 14:31 Tsiteeri


Eelpool mainitud mootorid ACK, AMX, APR, AQD ja ALG esinevad kõik A6 C5 peal, aga kasutatud on neid erinevatel aastatel. ACK 04/97-01/99 (C4 95-97a), ALG 06/97-01/99, AMX 02/98-09/01, APR 11/98-05/01, AQD 08/97-05/01. Antud auto on A6 c5 2.8 (ALG)142kw, quattro, manuaal, aastast 1998. Küsimus ongi selles, et kui mootor võtta A6 C5 pealt, kui palju on vaja juppe vahetada, et asi korralikult toimiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 10.08.11 14:36 Tsiteeri


Kui C5 pealt see mootor võtta siis ei tohiks nagu probleeme olla.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiire-lauri
huviline



Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 3,0 Q

postitati 13.08.11 17:35 Tsiteeri


Mul on täpselt sama probleem hetkel.Autoks küll 98a passat syncro 2.8 aga ei usu mina et seal audiga midagi erinevat? Mootori kood on ACK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 19.08.11 05:54 Tsiteeri


ACK on kõikide selleks vähegi sobivate Vag-i isendite peal ehk a6 c4, a6 c5, a4 b5, a8 d2, passat. Mootoritel on aastakäikude ja mudelite lõikes erinevusi, kuid kood on sama. Näiteks kuni 97 aasta on klapikambrikaaned ja karterituulutus teine ehk siis a4 ja a6 c4 ja c4 kerega versioonidel on teised väljalaskekollektorid ja vee pisiasju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.14 11:01 Tsiteeri


Minul ACK ja huvitab kuidas selle on lahendatud karterituulutus, pealt vaadates on ainult üks voolik ühest kambrist teise ja kõik.
Teine küsimus: kas on võimalik gaasipedaali reageerimist lühemaks/erksamaks ka saada, maru pika käiguga pedaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 11:39 Tsiteeri


Kolmas karterituulutuse ots tuleb sisselaskekollektori alt, mootoriploki peal olevast alumiiniumkaanest ja ülejäänud süsteem on mootori tagumises otsas. Algusaastate ACK on täiesti erinev uuematest, isegi mootoriplokk on erinev. Tahtsin teha seda ümber uuema süsteemi karterituulutuse peale, aga see ei olegi võimalik.
Kas gaasitrossil on splint ees kõril, mul pole seda ja vahel liigub tross paigast ja pedaalil palju tühja maad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 13.12.14 16:08 Tsiteeri


Vana ja uus ACK on juba ka seetöttu erinev, et vahepõhja poldid on m6 vs m7. Õlipumbad totaalselt erinevad jne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 16:56 Tsiteeri


Nad on ikka väga erinevad tõesti. Kui keegi otsib natuke uuemale autole ACK mootorit, siis tuleb jälgida, et ei ostaks algusaastate mootorit. Ise tegin selle vea, et ostsin 1998 aasta Passatile lammutusest mootori, mis pärines 1997 A4 pealt. Isegi starteri auk on plokis erinev ja pidin teise starteri ka ostma, samuti ei sobi karterituulutuse torud jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 13.12.14 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Nad on ikka väga erinevad tõesti. Kui keegi otsib natuke uuemale autole ACK mootorit, siis tuleb jälgida, et ei ostaks algusaastate mootorit. Ise tegin selle vea, et ostsin 1998 aasta Passatile lammutusest mootori, mis pärines 1997 A4 pealt. Isegi starteri auk on plokis erinev ja pidin teise starteri ka ostma, samuti ei sobi karterituulutuse torud jne.


Jah starteri probleem on ka veel lisaks.
Ma siin ükskord mõtlesin, et ACK on selline kood, millega on Audi tehas mistahes mootori markeerimisega julmalt mööda pannud, ühtki teist sellist jama pole näinud, kus niivõrd kapitaalselt erinev mootor omab samat koodi, pigem on asi vastupidi tavaliselt. Näiteksd omaaegne rida5 ng ja nf erinevad pm, vaid hammasrihma ja kollektori poolest ning hilisem bmk ja bkn 3.0tdi 2005+ erinevad ka vaid ploki väliste asjade poolest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.14 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kolmas karterituulutuse ots tuleb sisselaskekollektori alt, mootoriploki peal olevast alumiiniumkaanest ja ülejäänud süsteem on mootori tagumises otsas. Algusaastate ACK on täiesti erinev uuematest, isegi mootoriplokk on erinev. Tahtsin teha seda ümber uuema süsteemi karterituulutuse peale, aga see ei olegi võimalik.
Kas gaasitrossil on splint ees kõril, mul pole seda ja vahel liigub tross paigast ja pedaalil palju tühja maad.



Kas see kolle all olev tuulutus võib probleeme ka tekitada? Vaatasin et väga raske ligipääs, tundus et pisut õline seal kolle all. Miks uuemat süsteemi tahtsid aretada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.12.14 06:01 Tsiteeri


Seal kollektori all on ainult alumiiniumist luuk mootoriploki küljes, plekist tihend vahel ja üks toru tuleb välja. Ei usu eriti, et see osa lekib, pigem tuulutusvoolikud ise. Kollektorit ei ole iseenesest keeruline maha võtta.
Tahtsin teha uuema süsteemi peale, sest lammutusest toodud mootoril ei olnud tuulutustorusid küljes ja ma ei leidnud kuskilt vanemat tüüpi torusid. Vahetasin juba klapikambrikaned ära ja siis selgus, et see alumiiniumist luuk on ka erinev, uuem ja vanem tüüp ei ole omavahel vahetatavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.15 13:02 Tsiteeri


Kas keegi on reaalselt võrrelnud vanemat ACK ehitust nt 2.6/2.8 110 ja 128kw-ga? Vaadates varuosaprogrammi ETKA (vana versioon) siis koodide järgi on ACK plokk lähemas suguluses 110 ja 128 kw-ga (alates 95.a) kui uuema 142 kw-ga (ARP, AQD jne). Kaaned on jällegi uuema 142 kw moodi. Antud vanemat ACK mootorit toodeti ajavahemikul 95-97.a ja leidub seda vaid A4 B5, A6 C4 ja A8 D2 kerel. VW seda mootorit ei saanud. Selline huvitav hübriid siis. Kood on tal 078100103KX.
Lisaks: kogu karetrituul juhitakse otse gaasiklapi kaudu sisselaskesse. Gaasiklappi tuleb regulaarselt puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 09.10.16 08:57 Tsiteeri


Kaevan vana teema ülesse.

C5 ACK 142KW.
Vaja teine mootor peale panna. Saan aru, et paljalt selle sama koodiga mootoreid on mitmeid erinevaid. Masendav audi poolne mööda laskmine.
El gaas või trossiga, vahet pole ma eeldan, saab ümber tõsta teise mootori küljest. Starteriga pole probleemi kui uuel mootoril see küljes. RV ja torud saab ka vanad panna.

Kui palju võib juhtmestik erineda? Ei sooviks mingisuguseid jaburaid üllatusi poole töö pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 18.10.16 07:32 Tsiteeri


Tehtud.

Tänan abi eest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 18.10.16 21:34 Tsiteeri


Hästi tehtud, ole meheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]