tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 09.08.11 16:20
|
|
|
2.8 30V 142 kw mootori vahetus
Audi A6 c5 peal on 2.8 142 kw mootor, koodiga ALG. Oleks vaja mootor ära vahetada, aga sellise koodiga mootorit hetkel saadaval ei ole. Siit küsimus,
et kui palju erinevad mootorid ACK, AMX, APR, AQD - kõik need on 2.8 142kw, nagu ALG. Kui palju on vaja vahetada andureid ja muid jubinaid, et asi
korralikult tööle saada?
|
|
|
kivimugi
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1.8t A4b5
|
postitati 09.08.11 19:04
|
|
|
Tsitaat: | täpselt koodi järgi ei tea, aga lisaõhupumba sisend puudub osadel, lõdvikutel vanematel mudelitel tavaklambrid, teistel
kiirkinnitus, roolivõimupumbal oli ka vist vahe sees! aga muidu muud andurid peaks samad olema |
Täpselt koodi järgi ei tea, aga lisaõhupumba sisend puudub osadel, lõdvikutel vanematel mudelitel tavaklambrid, teistel kiirkinnitus, roolivõimupumbal
oli ka vist vahe sees! Aga muidu muud andurid peaks samad olema.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 09.08.11 19:47
|
|
|
Nendest mootoritest mis sa välja tõid ei sobi kindlasti mootor koodiga ACK, see on kasutusel siis C4 kerega isenditel, ülejäänute kohta täpset infot
ei oska öelda. Aga erinevused on neil nagu elpool mainitud juba, juhtmestik, andurid, rv pumba kohta täpselt ei oska öelda kuna C5 asub see ka samas
kohas, kuid roolilatt on teine, seega on rv torud teised see on ka vast nende erinrevus. Põhiline on see et kui moto on pärit 98a. ja ülesse siis ta
peab ka sobima.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 09.08.11 20:49
|
|
|
No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.08.11 23:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor. |
Äkki kontrollid veel oma "allikaid" 97 aasta isendite kohta näiteks.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 10.08.11 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
No ACK on kohe kindlasti C5 kere peal. C4 kerel on AAH mootor. |
AAH mootor on 128kw, kuid C4 kerel on ka 142kw mootorit ning see on ACK, isiklikult olen omanud sellist isendit.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 10.08.11 09:08
|
|
|
No ma ei väida et viimastel c4-del ei võiks see mootor peal olla aga väidan seda et kindlasti on c5 kerel ta olemas.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 10.08.11 14:31
|
|
|
Eelpool mainitud mootorid ACK, AMX, APR, AQD ja ALG esinevad kõik A6 C5 peal, aga kasutatud on neid erinevatel aastatel. ACK 04/97-01/99 (C4 95-97a),
ALG 06/97-01/99, AMX 02/98-09/01, APR 11/98-05/01, AQD 08/97-05/01. Antud auto on A6 c5 2.8 (ALG)142kw, quattro, manuaal, aastast 1998. Küsimus ongi
selles, et kui mootor võtta A6 C5 pealt, kui palju on vaja juppe vahetada, et asi korralikult toimiks?
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 10.08.11 14:36
|
|
|
Kui C5 pealt see mootor võtta siis ei tohiks nagu probleeme olla.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
kiire-lauri
huviline
Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 3,0 Q
|
postitati 13.08.11 17:35
|
|
|
Mul on täpselt sama probleem hetkel.Autoks küll 98a passat syncro 2.8 aga ei usu mina et seal audiga midagi erinevat? Mootori kood on ACK.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 19.08.11 05:54
|
|
|
ACK on kõikide selleks vähegi sobivate Vag-i isendite peal ehk a6 c4, a6 c5, a4 b5, a8 d2, passat. Mootoritel on aastakäikude ja mudelite lõikes
erinevusi, kuid kood on sama. Näiteks kuni 97 aasta on klapikambrikaaned ja karterituulutus teine ehk siis a4 ja a6 c4 ja c4 kerega versioonidel on
teised väljalaskekollektorid ja vee pisiasju.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.14 11:01
|
|
|
Minul ACK ja huvitab kuidas selle on lahendatud karterituulutus, pealt vaadates on ainult üks voolik ühest kambrist teise ja kõik.
Teine küsimus: kas on võimalik gaasipedaali reageerimist lühemaks/erksamaks ka saada, maru pika käiguga pedaal.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.14 11:39
|
|
|
Kolmas karterituulutuse ots tuleb sisselaskekollektori alt, mootoriploki peal olevast alumiiniumkaanest ja ülejäänud süsteem on mootori tagumises
otsas. Algusaastate ACK on täiesti erinev uuematest, isegi mootoriplokk on erinev. Tahtsin teha seda ümber uuema süsteemi karterituulutuse peale, aga
see ei olegi võimalik.
Kas gaasitrossil on splint ees kõril, mul pole seda ja vahel liigub tross paigast ja pedaalil palju tühja maad.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.12.14 16:08
|
|
|
Vana ja uus ACK on juba ka seetöttu erinev, et vahepõhja poldid on m6 vs m7. Õlipumbad totaalselt erinevad jne
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.14 16:56
|
|
|
Nad on ikka väga erinevad tõesti. Kui keegi otsib natuke uuemale autole ACK mootorit, siis tuleb jälgida, et ei ostaks algusaastate mootorit. Ise
tegin selle vea, et ostsin 1998 aasta Passatile lammutusest mootori, mis pärines 1997 A4 pealt. Isegi starteri auk on plokis erinev ja pidin teise
starteri ka ostma, samuti ei sobi karterituulutuse torud jne.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.12.14 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Nad on ikka väga erinevad tõesti. Kui keegi otsib natuke uuemale autole ACK mootorit, siis tuleb jälgida, et ei ostaks algusaastate mootorit. Ise
tegin selle vea, et ostsin 1998 aasta Passatile lammutusest mootori, mis pärines 1997 A4 pealt. Isegi starteri auk on plokis erinev ja pidin teise
starteri ka ostma, samuti ei sobi karterituulutuse torud jne. |
Jah starteri probleem on ka veel lisaks.
Ma siin ükskord mõtlesin, et ACK on selline kood, millega on Audi tehas mistahes mootori markeerimisega julmalt mööda pannud, ühtki teist sellist
jama pole näinud, kus niivõrd kapitaalselt erinev mootor omab samat koodi, pigem on asi vastupidi tavaliselt. Näiteksd omaaegne rida5 ng ja nf
erinevad pm, vaid hammasrihma ja kollektori poolest ning hilisem bmk ja bkn 3.0tdi 2005+ erinevad ka vaid ploki väliste asjade poolest.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.14 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kolmas karterituulutuse ots tuleb sisselaskekollektori alt, mootoriploki peal olevast alumiiniumkaanest ja ülejäänud süsteem on mootori tagumises
otsas. Algusaastate ACK on täiesti erinev uuematest, isegi mootoriplokk on erinev. Tahtsin teha seda ümber uuema süsteemi karterituulutuse peale, aga
see ei olegi võimalik.
Kas gaasitrossil on splint ees kõril, mul pole seda ja vahel liigub tross paigast ja pedaalil palju tühja maad. |
Kas see kolle all olev tuulutus võib probleeme ka tekitada? Vaatasin et väga raske ligipääs, tundus et pisut õline seal kolle all. Miks uuemat
süsteemi tahtsid aretada?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 23.12.14 06:01
|
|
|
Seal kollektori all on ainult alumiiniumist luuk mootoriploki küljes, plekist tihend vahel ja üks toru tuleb välja. Ei usu eriti, et see osa lekib,
pigem tuulutusvoolikud ise. Kollektorit ei ole iseenesest keeruline maha võtta.
Tahtsin teha uuema süsteemi peale, sest lammutusest toodud mootoril ei olnud tuulutustorusid küljes ja ma ei leidnud kuskilt vanemat tüüpi torusid.
Vahetasin juba klapikambrikaned ära ja siis selgus, et see alumiiniumist luuk on ka erinev, uuem ja vanem tüüp ei ole omavahel vahetatavad.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.15 13:02
|
|
|
Kas keegi on reaalselt võrrelnud vanemat ACK ehitust nt 2.6/2.8 110 ja 128kw-ga? Vaadates varuosaprogrammi ETKA (vana versioon) siis koodide järgi on
ACK plokk lähemas suguluses 110 ja 128 kw-ga (alates 95.a) kui uuema 142 kw-ga (ARP, AQD jne). Kaaned on jällegi uuema 142 kw moodi. Antud vanemat
ACK mootorit toodeti ajavahemikul 95-97.a ja leidub seda vaid A4 B5, A6 C4 ja A8 D2 kerel. VW seda mootorit ei saanud. Selline huvitav hübriid siis.
Kood on tal 078100103KX.
Lisaks: kogu karetrituul juhitakse otse gaasiklapi kaudu sisselaskesse. Gaasiklappi tuleb regulaarselt puhastada.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 09.10.16 08:57
|
|
|
Kaevan vana teema ülesse.
C5 ACK 142KW.
Vaja teine mootor peale panna. Saan aru, et paljalt selle sama koodiga mootoreid on mitmeid erinevaid. Masendav audi poolne mööda laskmine.
El gaas või trossiga, vahet pole ma eeldan, saab ümber tõsta teise mootori küljest. Starteriga pole probleemi kui uuel mootoril see küljes. RV ja
torud saab ka vanad panna.
Kui palju võib juhtmestik erineda? Ei sooviks mingisuguseid jaburaid üllatusi poole töö pealt.
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 18.10.16 07:32
|
|
|
Tehtud.
Tänan abi eest
|
|
|
|
iuq
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni
|
postitati 18.10.16 21:34
|
|
|
Hästi tehtud, ole meheks.
|
|
|