sycero
huviline
Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004
|
postitati 30.07.11 19:52
|
|
|
Kolakas suurel kiirusel gaasi vajutades
Tere, täna koju sõites kiirusega 110 km/h lasin korra gaasi lahti ja siis seejärel vajutasin uuesti. Tulemuseks oli see et mingi kolks käis läbi. Ja
proovisin sama uuesti ning käis jälle mingi kolakas. Kas võib olla tagadiffer või kardaan kutu? autoks audi S6 4.2 v8 atm kast. Kuna igapäev linnasõit
siis ei ole ennem seda tähele pannud ja Kiirusel alla 70 ei ole midagi. Täna siis sai katsetada suuremat kiirust ja sealt see vigagi. On keegi sellega
ennem kokku puutunud ?
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 30.07.11 21:22
|
|
|
Mootori/käigukasti padjad oled üle vaadanud?
|
|
|
sycero
huviline
Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004
|
postitati 30.07.11 21:28
|
|
|
ei ole vaadanud veel aga mootorit välja lülitades väriseb ikka jõudsalt. Võib probleem seal olla ?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 30.07.11 23:49
|
|
|
Oli samuti ühel quattrol selline kolks ja just automaat kastiga, lasid gaasi maha, panid uuesti ja käis õrn kolks, samuti kolksus siis koguaeg kui nö
gaasiga mängida (lased maha, gaasi, lased maha). Masin käis kontrollis kust leiti 0 viga..Jutu mõte on see, et see asi võib vanusest tingituna
normaalne olla nagu on normaalne kui paned quattrol R käigu sisse ja käib kerge jõnks.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 31.07.11 06:49
|
|
|
Kui sellist juttu, ajad, et see on normaalne, siis ma kardan et sul on ise ebanormaalsusega probleeme. Kõik auto vead võiks ajada, siis vanaduse
küüsi. Kui ikka asjakohast nõu ei oska anda, siis jäta see üks postitus tegemata. Sul oli lihtsalt kehva remindimees, kes ei oska oma tööd.
Mina otsiks viga mootoripatjadest, käigukastipatjadest, kardaani juurest ning tagasillapuksidest. Täpsemalt määretleda raske kui pole ise kuulnud.
Kuskile tõstukile ajada ja kangiga üle käia puksid jne.
Amordid on muidu kõik korras, pole ajanud üli välja?
Kuna tegu ikkagi alles mingilt kiiruselt, siis kardan karadaani vahepuki olukorra üle. Väike teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76820&page=1&highlight=kardaan
|
|
|
|
sycero
huviline
Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004
|
postitati 31.07.11 08:20
|
|
|
arvan et kardaani vahepukis asi olla ei saa sest sõites vibra sees pole. Jah tagurpidi käiku sisse pannes paneb ka kolksu aga see mõistlik minuarust
sest kast paneb kardaani teistpidi tööle. Täna siis uurin igaksjuhuks vahepukki.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.07.11 08:39
|
|
|
Mis vahe seal on mispidi kardaan pöörleb? Selleks hetkeks millal sa tagurpidi käigu jõuad sisse lükata kardaan ju enam ei pöörle, mitte mingisugust
kolksu ei tohiks selle tegevusega seotud olla. Vaata see kardaani tugilaager üle.
Tsitaat: | Algselt postitas: sycero
arvan et kardaani vahepukis asi olla ei saa sest sõites vibra sees pole. Jah tagurpidi käiku sisse pannes paneb ka kolksu aga see mõistlik minuarust
sest kast paneb kardaani teistpidi tööle. Täna siis uurin igaksjuhuks vahepukki. |
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.07.11 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sycero
arvan et kardaani vahepukis asi olla ei saa sest sõites vibra sees pole. Jah tagurpidi käiku sisse pannes paneb ka kolksu aga see mõistlik minuarust
sest kast paneb kardaani teistpidi tööle. Täna siis uurin igaksjuhuks vahepukki. |
Sama toimub ka vedu maha lastes ja uuesti peale vajutades - kui sild hakkab mootorit vedama, liigub kogu transmissioon lõtku ulatuses ühtpidi ja kui
mootor jälle silda, siis teistpidi. Võibki paraja kolakana kostuda.
Proovi palun oma juttu edaspidi suure tähega alustada.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 31.07.11 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kui sellist juttu, ajad, et see on normaalne, siis ma kardan et sul on ise ebanormaalsusega probleeme. Kõik auto vead võiks ajada, siis vanaduse
küüsi. Kui ikka asjakohast nõu ei oska anda, siis jäta see üks postitus tegemata. Sul oli lihtsalt kehva remindimees, kes ei oska oma tööd.
Mina otsiks viga mootoripatjadest, käigukastipatjadest, kardaani juurest ning tagasillapuksidest. Täpsemalt määretleda raske kui pole ise kuulnud.
Kuskile tõstukile ajada ja kangiga üle käia puksid jne.
Amordid on muidu kõik korras, pole ajanud üli välja?
Kuna tegu ikkagi alles mingilt kiiruselt, siis kardan karadaani vahepuki olukorra üle. Väike teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76820&page=1&highlight=kardaan |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=18881
Edu sulle kõige vahetamisel vöi lase Audist tutikas S6 C4 tellida vms
Juba teine quattro millel nii teeb, on siis mul need kõik p..rses olnud? Ei saa olla kokkusattumus.
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 31.07.11 13:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kui sellist juttu, ajad, et see on normaalne, siis ma kardan et sul on ise ebanormaalsusega probleeme. Kõik auto vead võiks ajada, siis vanaduse
küüsi. Kui ikka asjakohast nõu ei oska anda, siis jäta see üks postitus tegemata. Sul oli lihtsalt kehva remindimees, kes ei oska oma tööd.
Mina otsiks viga mootoripatjadest, käigukastipatjadest, kardaani juurest ning tagasillapuksidest. Täpsemalt määretleda raske kui pole ise kuulnud.
Kuskile tõstukile ajada ja kangiga üle käia puksid jne.
Amordid on muidu kõik korras, pole ajanud üli välja?
Kuna tegu ikkagi alles mingilt kiiruselt, siis kardan karadaani vahepuki olukorra üle. Väike teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76820&page=1&highlight=kardaan |
Kas tohib küsida mitu tükki Teil samasuguseid olnud on (ja/või korda olete teinud), et nii agressiivselt peale põrkate?
Mul ka nimelt sama teema juba aastaid, kõik sillapuksid, mootoripadjad, käigukastipadjad ja muud puksid on vahetatud (loomulikult mitte selle tühise
kolksu pärast)
Ühesõnaga puksi ja padjamajandus on uus aga näed kolksub.
Kolksub just siis kui lased gaasi maha, loogiline ju on, et auto hakkab mootoriga pidurdama kui nüüd järsult gaasi anda tuleb mootripatjadele,
käigukastidele, torsenile, kardaanile, tagasillale ja kõikidele veovõlli otsadele teistpidi pinge peale.
Minu auto on 400 000 läbi sõitnud. Kas Teie arvates, härra, on see ebanormaalne, et antud asjad on kõik natuke kulunud ja omavad kerget lõtku? Kas
mina olen ebanormaalne, et käigukast, torsen, kardaan ja tagadiffer vahetamata on mu autol?
Teemaalgatajale ütleks, et täiesti normaalne, ei ole vaja poolt autot välja vahetada. Mina olen enda omaga ca 200 000 sõitnud, kogu aeg on see kolks
olnud ja hullemaks ei ole läinud.
Edit:
Tsitaat: | Algselt postitas: sycero
ei ole vaadanud veel aga mootorit välja lülitades väriseb ikka jõudsalt. Võib probleem seal olla ? |
Sel juhul võib jah mingi mootori padi läbi olla, ise vaataks kõigepealt esimese padja üle....
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 31.07.11 13:21
|
|
|
Aga saage aru, et ükski kolks pole normaalne ja üsnagi ebameeldiv on nendega sõita. Kuskil peitub viga ja see tuleb fikseerida ja korda teha. Ma
arvan, et kui see teemaalgatajat ei segaks, siis ei tehtaks teemat ka selle kohta. Niikaua kuni ei anta asjakohast infot, mis vajab vahetust, siis
pole mõttet öelda taolisi asju nagu, et see normaalne nähtus.
Algul tuleb kontrollida patjade ja elementaarsete jupide olukord üle, siis minna ja lahata tagasilla ja käigukasti olukord üle. Jah, see on normaalne,
et asjad kuluvad, ei vaidle vastu, et auto peale neid vuratuid km pole enam uus. Aga kui gaasi maha lased ja kolks tekib, siis tähendab et miski on
oma tolerantsipiiridest rohkem kulunud. Kui on kindel, et see on see kolks, mis lingitud teemas on ja ei juhtu midagi siis veel, aga me ei tea ju
millega täpsemalt tegemist.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 31.07.11 13:38
|
|
|
Kas teemaalgajata kuuleb kolksu vaid avatud aknaga? Mina näiteks niisama sisse seda kolksu ei kuulnud. Ma saan aru, et see pole normaalne aga selle
vastu nagu näha ei saa midagi teha ka kui just pole asi patjades aga nagu Raika mainis, et tal kõik puksid ja padjad vahetatud ja kasu pole , kui
just;
"Kõlksust saab lahti ainult kui kogu tagaotsa veosüsteem + käigukast (koos torseniga) välja vahetada." Ma ei tea küll palju Revalist need asjad
maksavad aga pakun, et selle eest saaks ühe S6 veel kõrvale kui mitte 2.
Ma pole veel A8ga maanteel proovinud seda kolksu aga eelmisel oli täiesti olemas ja ei läinud hullemaks kui algusest peale olnud on.
Kui muud asjad kontrollitud (padjad, puksid jne) ja kolks alles siis asi selge. Edu vaatlemisel
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 31.07.11 13:40
|
|
|
Ja kuidas siis foorumi teel kindlaks teha mida vahetada. Seda enam kui ise eriti tehnikat ei tunne ka.
Aga jahh kui raha on võib tõesti kõik järjest ära vahetada ja küll see kolks siis ka ära kaob.
Siin sellised tegelasi küll ja küll kes mingi pisivea pärast pool mootorit ringi vahetanud. Aga edu!
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 31.07.11 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sycero
Tere, täna koju sõites kiirusega 110 km/h lasin korra gaasi lahti ja siis seejärel vajutasin uuesti. Tulemuseks oli see et mingi kolks käis läbi. Ja
proovisin sama uuesti ning käis jälle mingi kolakas. Kas võib olla tagadiffer või kardaan kutu? autoks audi S6 4.2 v8 atm kast. Kuna igapäev linnasõit
siis ei ole ennem seda tähele pannud ja Kiirusel alla 70 ei ole midagi. Täna siis sai katsetada suuremat kiirust ja sealt see vigagi. On keegi sellega
ennem kokku puutunud ? |
Kas see kolks tuleb muidu eestpoolt, tagantpoolt või keskelt?
|
|
|
sycero
huviline
Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004
|
postitati 31.07.11 20:22
|
|
|
Kuulates eest kindlasti mitte. Pigem tagant. Aga 100% kindlusega öelda ei oska kas keskelt või tagant.
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 01.08.11 18:20
|
|
|
Vahel võib viga olla ka üsna lihtne, minu autol kolksub ka, aga summuti jälle lahti tulnud eestpoolt, kolksub nii kohalt minnes kui ka järsemate
manöövritega. Vahel pöörde peal ka kui tee üsna rööpas.
Hiljuti alles sai ühte klambrit vahetatud, jälle krt Tallinna teede tõttu ära lagunenud...
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 12.11.12 15:00
|
|
|
Mul on v8 ise manualiks ümber tehtud ja käib samuti kolks läbi kui sidur järsemalt lahti lasta, kolks tuleb esi differist. Kui auto oli ülesse
tõstetud siis sai loksutatud siit ja sealt ja taga differil sai tihendid vahetatud siis seal mingeid lokse ei täheldanud ja kardaani vahepukk on kah
korras. Kolakas tuleb esimesest diffrist või tifferist-kuidas õige oleks.
Adolf Hitler!
|
|
|
|